eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Żywcu.



Ogłoszenie z dnia 2017-12-19

Ogłoszenie nr 500077436-N-2017 z dnia 19-12-2017 r.

Katowice: Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Żywcu.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583360-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500041339-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 102123400000, ul. ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2076000, e-mail is@sl.mofnet.gov.pl, faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.slaskie.kas.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji elektrycznej w budynku Urzędu Skarbowego w Żywcu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZKP-24/2017; 2401-ILZ2.260.48.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i dostosowaniem wewnętrznej instalacji elektrycznej ogólnej w budynku Urzędu Skarbowego w Żywcu przy ulicy Zygmunta Krasińskiego 11, zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną (projektem budowlanym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót).


II.4) Główny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 10-10-2017 do 29-11-2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/12/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zmianie ulega termin realizacji umowy do 14 grudnia 2017 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zaistnienie nieprzewidzianych na etapie udzielania zamówienia okoliczności. Podczas wymiany instalacji elektrycznej nastąpiło odpadnięcie dużych płatów tynku z sufitu, co wiązało się z koniecznością ich ponownego odtworzenia. Zarówno projekt jak i przedmiar robót oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia nie przewidywała wymiany tynków a jedynie bruzdowanie pod układanie kabli.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.