To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-18
Ogłoszenie nr 500077245-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.
Gmina Orzysz: Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą i rozładunkiem do budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu z podziałem na zadania;
Zadanie nr 1: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych
Zadanie nr 2: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem płytek ściennych i podłogowych
Zadanie nr 3: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drzwi wewnętrznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612686-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Orzysz, Krajowy numer identyfikacyjny 790671515,
ul. Giżycka
15,
12-250
Orzysz, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
87 424 10 40, e-mail
um@orzysz.pl, faks
87 424 10 50.
Adres strony internetowej (url): www.bip.orzysz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą i rozładunkiem do budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu z podziałem na zadania; Zadanie nr 1: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych Zadanie nr 2: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem płytek ściennych i podłogowych Zadanie nr 3: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drzwi wewnętrznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WPF.271.9.2017.POS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą i rozładunkiem do budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych Zadanie nr 2: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem płytek ściennych i podłogowych Zadanie nr 3: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drzwi wewnętrznych wyszczególnionych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV: 44221200-7, 44113200-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów budowlanych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88937.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TAMA FARBY-LAKIERY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
108682.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem płytek ściennych i podłogowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
107040.01
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TAMA FARBY-LAKIERY Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
131659.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drzwi wewnętrznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie Art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Zakup materiałów budowlanych wraz z dostawą i rozładunkiem do budynku Ratusza przy ul. Rynek 3 w Orzyszu zostało unieważnione w części dot. Zadania nr 3: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drzwi wewnętrznych. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej Zadania nr 3: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem drzwi wewnętrznych, gdyż cena najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie naprawy stolarki drzwiowej.
- 4WOG-1200.2712.40.2024 Dostawa materiałów budowlanych do SOI Opole
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy dróg śladowych w gminie Miejska Górka
- ,, Roboty remontowe polegające na malowaniu pomieszczeń, wymianie drzwi oraz instalacji elektrycznych w budynku PUP w Łańcucie".
- Wykonanie systemu schładzania w budynku "B" Oddziału ZUS w Białymstoku
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.