Ogłoszenie z dnia 2017-12-18
Ogłoszenie nr 500076668-N-2017 z dnia 18-12-2017 r.
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Remont lokalu nr 5 w budynku przy ul. Sejneńskiej 3 w Suwałkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiający: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki i Wspólnota Mieszkaniowa Sejneńska 3 w Suwałkach, w imieniu których działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000,
ul. ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
87 563 50 00, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks
87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont lokalu nr 5 w budynku przy ul. Sejneńskiej 3 w Suwałkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):91/R.B/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu nr 5 w budynku przy ul. Sejneńskiej 3 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót zwane łącznie "dokumentacją projektową" stanowiące integralna część zaproszenia. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, wskazaniami inspektora nadzoru, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 5. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 60 m-cy na elementy konstrukcyjne, 36 m-cy na pozostałe roboty, licząc od daty protokolarnego odbioru prac. 6. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określają projekty umów - Załącznik nr 1 i Załącznik nr 2 do zaproszenia. 7. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1606 ze zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w projekcie umów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52608.33
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EM - BUD Firma Budowlana Mirosław Sienkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54470.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne:
Nawiązując do wykonanej przez firmę B.H. KONTRAKT Zdzisław Chmielewski, 16-400 Suwałki, ul. Kielecka 2 opinii o stanie technicznym budynku przy ul. Sejneńskiej 3 w Suwałkach, w celu zapewnienia dalszej prawidłowej eksploatacji budynku, konieczne jest wzmocnienie stropu oraz naprawa pęknięć ścian murowanych w lokalu mieszkalnym nr 5.
W stropie drewnianym stwierdzono uszkodzenia biologiczne, które obniżają właściwości mechaniczne elementów konstrukcyjnych. Strop posiada ponadnormatywne ugięcie. Belki są statycznie przeciążone.
W związku z powyższym w trybie natychmiastowym została przygotowana dokumentacja projektowa określająca zakres i kolejność robót do wykonania.
Biorąc pod uwagę konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia podyktowaną względami bezpieczeństwa zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





