Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 500076217-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Bydgoszcz: Dostawa artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 375041
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 43098
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34051714500000,
ul. ul. Ujejskiego
75,
85168
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 3655352, 3655521, 3655296, e-mail
przetargi@biziel.pl, faks
523 655 752.
Adres strony internetowej (url): www.biziel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZZ/91/D/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa wraz z rozładunkiem artykułów spożywczych w zakresie niżej wymienionych grup: Grupa 1- Wędliny, Grupa 2 - Desery, Grupa 3 - Przetwory owocowe, Grupa 4 - Soki owocowe, Grupa 5 - Napoje, Grupa 6 - Kawa, herbata, kakao, Grupa 7 - Przetwory warzywne, Grupa 8 - Przyprawy, Grupa 9 - Rodzynki, Grupa 10 - Artykuły spożywcze, Grupa 11 - Ciastka, Grupa 12 - Warzywa, Grupa 13- Warzywa, Grupa 14 - Warzywa, Grupa 15 - Warzywa, Grupa 16 - Artykuły spożywcze sypkie, Grupa 17 - Przetwory warzywne, Grupa 18- Wafle, Grupa 19 - Jaja kurze, Grupa 20 - Ziemniaki jadalne, Grupa 21 - Mus jabłkowy, Grupa 22 - Jabłka, Grupa 23 - Artykuły - żywność dla dzieci, Grupa 24- Pieczywo, Grupa 25 - Chleb, Grupa 26- Ciasto, Grupa 27 - Mleko początkowe, Grupa 28 - Smoczki jednorazowe.
II.4) Główny kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
15131130-5,
15833100-7,
15332290-3,
15321000-4,
15982000-5,
15863000-5,
15863200-7,
15861000-1,
15841000-5,
15331134-5,
15870000-7,
03222115-2,
15831000-2,
15511000-3,
15512000-0,
15820000-2,
03221200-8,
03221300-9,
03221270-9,
03221400-0,
03221113-1,
03221300-9,
03221310-2,
15831000-2,
15612100-2,
15613380-5,
15872400-5,
15871250-1,
15871230-5,
15871273-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 12 | NAZWA: Warzywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAGER Sp.z o.o. sp. komandytowa,
,
ul. Chrobrego 105/107,
87-100,
Toruń, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zwiększono wartość umowy o 11 025,00 PLN
|
|
| CZĘŚĆ NR: 14 | NAZWA: Warzywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAGER Sp. z o.o. Spółka komandytowa,
,
ul. Chrobrego 105/107,
87-100,
Toruń, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zwiększono wartość umowy o 1 898,00 PLN (bez VAT)
|
|
| CZĘŚĆ NR: 22 | NAZWA: Jabłka |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
16/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MAGER Sp.z o.o. Spółka komandytowa,
,
ul. Chrobrego 105/107,
87-100,
Toruń, kraj/woj.
kujawsko - pomorskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Zwiększono wartość umowy o 1 446,00 PLN (bez VAT)
|
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
zmiana umowy poprzez zwiększenie jej wartości
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wystąpiła okoliczność, której Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, polegająca na zwiększeniu liczby przyjęć pacjentów, zwiększeniu ilości diet indywidualnych w stosunku do planowanego ilościowego zapotrzebowania z roku poprzedniego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający w dniu 17.11.2017 r. dokonał aneksem nr 1 do umowy NZZ/91/5/D/16 zawartej z wykonawca Mager Sp.z o.o. Sp. komandytowa zmiany do umowy poprzez zwiększenie jej wartości w grupach 12,14,22 o kwotę 14 369,00 PLN (bez VAT).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OŁAWIE
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Opolu
więcej: Cebula »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





