To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 500076086-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Powiat Kaliski: Remont przepustu pod drogą powiatową nr 4615 P w miejscowości Koźminek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 616674-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Plac Św. Józefa
5,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont przepustu pod drogą powiatową nr 4615 P w miejscowości Koźminek
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.1.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające w szczególności na rozbiórce nawierzchni i konstrukcji jezdni i chodnika, wymianie uszkodzonych rur przepustu i odtworzeniu konstrukcji i nawierzchni chodnika i jezdni. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3. W celu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonaniem zakresu zamówienia, czyli pracowników fizycznych, kierowców środków transportu operatorów maszyn i urządzeń. 4. W terminie 7 dni od dnia otrzymaniu wezwania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz zatrudnionych osób zawierający oświadczenie Wykonawcy, że wskazane osoby wykonujące czynności określone w pkt. 3 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Wykaz powinien zawierać conajmniej imiona i nazwiska pracowników, liczbę tych osób, informacje dotyczące rodzaju umowy o pracę i zakresu wykonywanych czynności. 5. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy. 2) w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty o której mowa w § 6 ust. 1 istotnych postanowieniach umowy. 3) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa w ppkt. 1, zatrudnienia osób na umowę o pracę na żądanych stanowiskach, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty o której mowa w § 6 ust. 1 istotnych postanowieniach umowy, za każdą niewykazaną osobę a oddelegowaną do wykonywania pracy na żądanych stanowiskach, 4) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, 5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Zakres zamówienia opisany został dodatkowo w formularzu kosztorysu ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 siwz. 8. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45232452-5, 45233142-6. 9. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres, co najmniej 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45232452-5
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162601.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKO-NAJ Artur Różewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184139.27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w obiekcie Krytej Pływalni przy ul. Prym. St. Wyszyńskiego 20a w Kaliszu, będącej własnością "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. w Kaliszu
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- Dostawa i instalacja dwunastu sztuk wagomieszarek do pobierania krwi pełnej na potrzeby RCKiK w Kaliszu
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Sukcesywne dostawy preparatów do mycia i dezynfekcji z podziałem na 6 zadań
- Noce i Dnie - II etap rewaloryzacji zabytkowego Parku Miejskiego w Kaliszu w zakresie przebudowy i rozbudowy placu zabaw
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ulicy Słonecznej w Hucie Dłutowskiej, remont odcinka ulicy Zagajnikowej w Hucie Dłutowskiej oraz remont drogi wewnętrznej odchodzącej od ul. Bełchatowskiej w Dłutowie
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
- Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni jezdni asfaltowej ul. Polnej w miejscowości Michałów-Reginów gm. Wieliszew
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.