eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecDostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-15

Ogłoszenie nr 500075961-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.

Starostwo Powiatowe: Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610372-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe, Krajowy numer identyfikacyjny 7219804900000, ul. ul. Krasińskiego 13, 34300 Żywiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 605 000, e-mail starostwo@zywiec.powiat.pl, faks 338 605 083.
Adres strony internetowej (url): www.zywiec.powiat.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZZP.272.47.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu z podziałem na części. 2. Część I: Dostawa warzyw i owoców 2.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 03212000-0 - ziemniaki i warzywa suszone 03110000-5 - rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 03212100-1 - ziemniaki 03221000-6 - warzywa 03220000-9 - warzywa, owoce i orzechy 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.01 do Specyfikacji. 3. Część II: Dostawa nabiału, mleka 3.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15500000-3 - produkty mleczarskie 15511000-3 - mleko 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.02 do Specyfikacji. 4. Część III: Dostawa artykułów spożywczych 4.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty 15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15800000-6 - różne produkty spożywcze 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15981200-0 - gazowane wody mineralne 4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.03 do Specyfikacji. 5. Część IV: Dostawa drobiu 5.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15112000-6 - drób 5.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.04 do Specyfikacji. 6. Część V: Dostawa jaj 6.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 03142500-3 - jaja 6.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.05 do Specyfikacji. 7. Część VI: Dostawa mięsa 7.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso 15131700-2 - przetwory mięsne 15110000-2 - mięso 7.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.06 do Specyfikacji. 8. Część VII: Dostawa wędlin 8.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15131120-2 - produkty wędliniarskie 15131130-5 - wędliny 8.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.07 do Specyfikacji. 9. Część VIII: Dostawa mrożonek 9.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty 9.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.08 do Specyfikacji. 10. Część IX: Dostawa ryb 10.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15200000-1 - ryby przetworzone i konserwowane 15241500-4 - makrela 15221000-3 - ryby mrożone 15229000-0 - mrożone produkty rybne 10.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.09 do Specyfikacji. 11. Część X: Dostawa pieczywa 11.1 Wspólny słownik zamówień - CPV: 15800000-6 - różne produkty spożywcze 15811100-7 - chleb 15811400-0 - bułeczki 11.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, uwzględniający rodzaj oraz ilość zamawianych produktów, określa Wykaz produktów, stanowiący załącznik Nr 6.10 do Specyfikacji. 12. Ilości podane przez Zamawiającego w Wykazach produktów, stanowiących Załączniki Nr 6.01 do 6.10 do Specyfikacji, są wyłącznie szacunkowe i służą tylko do wyliczenia ceny ofert i porównania złożonych ofert. Ilość faktycznego zapotrzebowania na produkty może odbiegać od ilości wskazanych w Wykazie produktów. Wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonych produktów oraz zaoferowanych cen jednostkowych. Umowa zawarta z wyłonionym w drodze postępowania przetargowego wykonawcą rozliczana będzie na podstawie zaoferowanych w ofercie cen jednostkowych i faktycznie dostarczonych produktów, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie. 13. W kolumnie "nazwa" (pkt 13 Formularza ofertowego stanowiącego odpowiedni załącznik do Specyfikacji) Zamawiający określił wielkość opakowania/gramaturę, w jakim należy dostarczać produkt. Do wyceny Wykonawca winien przyjąć jednak pełną jednostkę miary wskazaną w kolumnie "jednostka miary", np. 1 kilogram, 1 litr. 14. Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (gramatury/ilości sztuk w paczce) oferowanego produktu (w granicach +/-25%). 15. DOTYCZY PRODUKTÓW, KTÓRYCH JEDNOSTKĄ MIARY JEST SZTUKA/PACZKA: Jeżeli oferowana przez Wykonawcę wielkość opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest większa/mniejsza (w granicach +/- 25%), wówczas Wykonawca jest zobowiązany przyjąć do wyceny ofertowej wielkość opakowania (gramaturę/ ilość szt. w paczce) wskazanego w Wykazie produktów - Załączniki Nr 6.01 - 6.10 do Specyfikacji, z jednoczesnym dokonaniem: a) proporcjonalnego zwiększenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ilość szt. w paczce) jest mniejsza niż wskazana w Wykazie produktów; b) proporcjonalnego zmniejszenia ceny jednostkowej w wypadku, gdy wielkość oferowanego przez Wykonawcę opakowania (gramatura/ ilość szt. w paczce) jest większa niż wskazana w Wykazie produktów. 16. Dostarczony towar powinien być w pierwszym gatunku, odpowiadać przepisom i normom obowiązującym na terenie Unii Europejskiej oraz Polski, zgodny z obowiązującymi atestami, oraz systemem HCCAP. 17. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przestrzegania przepisów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 149), 2) ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (tekst jedn. Dz. U. z 2016 poz. 2047). 18. Na każdym dostarczonym opakowaniu musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: 1) nazwa i adres dostawcy lub producenta, 2) nazwa i rodzaj produktu, 3) termin przydatności do spożycia (dzień, miesiąc, rok), 4) masa netto/ pojemność, 5) wykaz składników według udziału surowców. 19. Realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie (częściami) w miarę potrzeb, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego. Dostawa poszczególnych elementów zamówienia następować będzie po wcześniejszym złożeniu zamówienia telefonicznie, mailem lub faxem - z jednodniowym wyprzedzeniem - do godz. 1200. 20. Osobą upoważnioną do kontaktów w kompetencji składania zamówień oraz zgłaszania reklamacji ze strony Zamawiającego są: Dietetyk Domu Pomocy Społecznej - Anna Stachura, Kierownik Kuchni Domu Pomocy Społecznej - Bogusława Kastelik i Magazynier Domu Pomocy Społecznej - Krzysztof Konieczny. 21. Towar będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego - Dom Pomocy Społecznej w Żywcu, ul. Śliżowy Potok 8 z następującą częstotliwością: a) część I Dostawa warzyw i owoców: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, b) część II Dostawa nabiału, mleka: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, codziennie, c) część III Dostawa artykułów spożywczych: od 6:00 do 10:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, d) część IV Dostawa drobiu: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, e) część V Dostawa jaj: od 6:00 do 10:00, w dni robocze, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, f) część VI Dostawa mięsa: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, co najmniej trzy razy w tygodniu, g) część VII Dostawa wędlin: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, codziennie, h) część VIII Dostawa mrożonek: od 6:00 do 10:00, w dni robocze, co najmniej trzy razy w tygodniu, i) część IX Dostawa ryb: od 6:00 do 10:00, w dni robocze, co najmniej trzy razy w tygodniu, j) część X Dostawa pieczywa: od 6:00 do 7:00, w dni robocze, codziennie. 22. Produkty muszą być dostarczane do Zamawiającego staraniem i kosztem Wykonawcy, środkiem transportu do tego przeznaczonym (spełniającym wymagania sanitarne), w warunkach zapewniających ich wysoką jakość i brak uszkodzeń. 23. Dostawy wraz z rozładunkiem będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. 24. Termin płatności faktury wynosi minimalnie 7, zaś maksymalnie 30 dni, w zależności od treści oferty. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załączniki nr 1.01-1.10 do Specyfikacji terminu płatności, wówczas Zamawiający za termin płatności przyjmuje maksymalny termin płatności, tj. 30 dni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03100000-2


Dodatkowe kody CPV: 03200000-3, 15100000-9, 15200000-1, 15300000-1, 15400000-2, 15500000-3, 15600000-4, 15800000-6, 15900000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa warzyw i owoców

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65894.70
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 82653.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 82653.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 100020.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawa artykułów spozywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49740.22
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53883.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53883.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53883.45
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa nabiału, mleka

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), unieważnił postępowanie j/w z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19337.46
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Drobiu "MARICA" Sp.J. J.M.E.K. Wróbel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Straconki 20
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20307.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20307.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22590.54
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Dostawa jaj

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), unieważnił postępowanie j/w z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa miesa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42203.13
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Przetwórstwa Mięsnego "BŁACHUT"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stolarska 11
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55882.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55882.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55882.47
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Dostawa wedlin

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. DZ. U. z 2017 r., poz. 1579),unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Dostawa mrozonek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10651.99
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H. "BŁAŻEJ" Błażej Firganek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rzeźnicza 2
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11943.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11943.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13849.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Dostawa ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40164.51
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "GALLOD-HURT" Bronisław Kłósek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Leszczyna 159
Kod pocztowy: 32-733
Miejscowość: Trzciana,
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44384.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44384.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44384.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Dostawa pieczywa

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. DZ. U. z 2017 r., poz. 1579),unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż w wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.