To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-06
Ogłoszenie nr 500074388-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Gmina Poddębice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycjami
Gminy Poddębice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522641-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500045593
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Poddębice, Krajowy numer identyfikacyjny 730934387,
ul. Łódzka
17/21,
99-200
Poddębice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
436782580, e-mail
gmina@poddebice.pl, faks
43678 39 95.
Adres strony internetowej (url): http://poddebice.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Poddębice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IGKM.271.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi w miejscowości Feliksów na odcinku od drogi powiatowej nr 3723E do drogi gminnej nr 111018E o nawierzchni asfaltowej - etap I". Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w Umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Obowiązki Wykonawcy określone zostały w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i są to między innymi: 1) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót, 2) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na terenu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzanie protokołów spotkań), 3) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 4) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 5) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 6) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 7) poświadczenie terminu zakończenia robót, 8) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 9) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania), 11) rozwiązywanie wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji projektu, 12) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, 13) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 14) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołu odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 15) sprawdzanie gotowości do odbioru, 16) organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów, 17) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 18) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 19) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 20) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 21) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 22) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 23) opiniowanie wskazanych przez Wykonawcę robót podwykonawców i pozyskania zgody Zamawiającego, 24) wstrzymywanie robót, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 25) w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych lub siły wyższej, przeprowadzanie analizy sytuacji i doradztwo Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzanie planu działania Wykonawcy robót przedstawionego na taką okoliczność, 26) analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji, 27) udział w przeprowadzaniu i nadzorowaniu prób końcowych i prób eksploatacyjnych, 28) informowanie Zamawiającego o postępie robót pisemnie, telefaksem lub pocztą elektroniczną oraz prowadzenie analitycznej współpracy ze wszystkimi stronami związanymi z wykonywaniem i realizacją projektu. 2. Wykonawca będzie kontrolował budowę min. 2 razy w tygodniu (w dni robocze), a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; c) czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: https://poddebice.bip.gov.pl/publiccontracts/view/11056 Cześć II: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:"Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach". Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w Umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Obowiązki Wykonawcy nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót budowlano - montażowych zostały określone w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz.1332) w tym: 1) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót, 2) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na terenie budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzanie protokołów spotkań), 3) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 4) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 5) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 6) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 7) poświadczenie terminu zakończenia robót, 8) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 9) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania), 11) rozwiązywanie wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji projektu, 12) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, 13) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 14) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołu odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 15) sprawdzanie gotowości do odbioru, 16) organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów, 17) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 18) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 19) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 20) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 21) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 22) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 23) opiniowanie wskazanych przez Wykonawcę robót podwykonawców i pozyskanie zgody Zamawiającego, 24) wstrzymywanie robót, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 25) w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych lub siły wyższej, przeprowadzanie analizy sytuacji i doradztwo Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzanie planu działania Wykonawcy robót przedstawionego na taką okoliczność, 26) analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji, 27) udział w przeprowadzaniu i nadzorowaniu prób końcowych i prób eksploatacyjnych, 28) informowanie Zamawiającego o postępie robót pisemnie, telefaksem lub pocztą elektroniczną oraz prowadzenie analitycznej współpracy ze wszystkimi stronami związanymi z wykonywaniem i realizacją projektu. 2.Wykonawca będzie kontrolował budowę min. 2 razy w tygodniu (w dni robocze), a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu , każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; c) czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: bip.poddebice.pl/index.php?id=93&p1=szczegoly&p2=19836
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi w miejscowości Feliksów na odcinku od drogi powiatowej nr 3723E do drogi gminnej nr 111018E o nawierzchni asfaltowej - etap I". |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4878.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.U.H "IRO" Jerzy Wijaszka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6765.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:"Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach". |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2439.03
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Budowy ZAMBER
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2130.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Utworzenie i prowadzenie Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zwanego GPSZOK na terenie Gminy Poddębice oraz zagospodarowanie z GPSZOK odpadów komunalnych selektywnie zbieranych.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Ostrowsko gm. Uniejów, powiat poddębicki, woj. łódzkie
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w SOR w trybie "zaprojektuj i wybuduj" dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie""
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 459 w m. Żelazna" - branża telekomunikacyjna
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia"
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : budowa przedszkola w Jonkowie
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa wzorcowego, pasywnego budynku biurowego - etap I w Zielonej Górze - Nowym Kisielinie w (...)zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.