eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Poddębice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-06

Ogłoszenie nr 500074388-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.

Gmina Poddębice: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Poddębice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522641-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500045593


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Poddębice, Krajowy numer identyfikacyjny 730934387, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 436782580, e-mail gmina@poddebice.pl, faks 43678 39 95.
Adres strony internetowej (url): http://poddebice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Poddębice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IGKM.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi w miejscowości Feliksów na odcinku od drogi powiatowej nr 3723E do drogi gminnej nr 111018E o nawierzchni asfaltowej - etap I". Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w Umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Obowiązki Wykonawcy określone zostały w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i są to między innymi: 1) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót, 2) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na terenu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzanie protokołów spotkań), 3) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 4) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 5) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 6) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 7) poświadczenie terminu zakończenia robót, 8) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 9) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania), 11) rozwiązywanie wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji projektu, 12) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, 13) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 14) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołu odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 15) sprawdzanie gotowości do odbioru, 16) organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów, 17) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 18) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 19) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 20) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 21) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 22) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 23) opiniowanie wskazanych przez Wykonawcę robót podwykonawców i pozyskania zgody Zamawiającego, 24) wstrzymywanie robót, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 25) w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych lub siły wyższej, przeprowadzanie analizy sytuacji i doradztwo Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzanie planu działania Wykonawcy robót przedstawionego na taką okoliczność, 26) analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji, 27) udział w przeprowadzaniu i nadzorowaniu prób końcowych i prób eksploatacyjnych, 28) informowanie Zamawiającego o postępie robót pisemnie, telefaksem lub pocztą elektroniczną oraz prowadzenie analitycznej współpracy ze wszystkimi stronami związanymi z wykonywaniem i realizacją projektu. 2. Wykonawca będzie kontrolował budowę min. 2 razy w tygodniu (w dni robocze), a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; c) czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: https://poddebice.bip.gov.pl/publiccontracts/view/11056 Cześć II: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:"Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach". Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w Umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Obowiązki Wykonawcy nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót budowlano - montażowych zostały określone w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz.1332) w tym: 1) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót, 2) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na terenie budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzanie protokołów spotkań), 3) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 4) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 5) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 6) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 7) poświadczenie terminu zakończenia robót, 8) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 9) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania), 11) rozwiązywanie wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji projektu, 12) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, 13) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 14) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołu odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 15) sprawdzanie gotowości do odbioru, 16) organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów, 17) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 18) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 19) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 20) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 21) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 22) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 23) opiniowanie wskazanych przez Wykonawcę robót podwykonawców i pozyskanie zgody Zamawiającego, 24) wstrzymywanie robót, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 25) w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych lub siły wyższej, przeprowadzanie analizy sytuacji i doradztwo Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzanie planu działania Wykonawcy robót przedstawionego na taką okoliczność, 26) analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji, 27) udział w przeprowadzaniu i nadzorowaniu prób końcowych i prób eksploatacyjnych, 28) informowanie Zamawiającego o postępie robót pisemnie, telefaksem lub pocztą elektroniczną oraz prowadzenie analitycznej współpracy ze wszystkimi stronami związanymi z wykonywaniem i realizacją projektu. 2.Wykonawca będzie kontrolował budowę min. 2 razy w tygodniu (w dni robocze), a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu , każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; c) czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: bip.poddebice.pl/index.php?id=93&p1=szczegoly&p2=19836

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi w miejscowości Feliksów na odcinku od drogi powiatowej nr 3723E do drogi gminnej nr 111018E o nawierzchni asfaltowej - etap I".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4878.05
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H "IRO" Jerzy Wijaszka
Email wykonawcy: iro.wijaszka@op.pl
Adres pocztowy: ul. Starowiejska 197 B
Kod pocztowy: 97-500
Miejscowość: Radomsko
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6765.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6765.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14760.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:"Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach".

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2439.03
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Budowy ZAMBER
Email wykonawcy: biuro@zamber.eu
Adres pocztowy: ul. Wileńska 22
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2130.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2130.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9840.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.