eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnikiZAGOSPODAROWANIE PARKU W RUDNIKACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-06

Ogłoszenie nr 500074353-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.

Gmina Rudniki: ZAGOSPODAROWANIE PARKU W RUDNIKACH

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER". Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525794-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rudniki, Krajowy numer identyfikacyjny 151398586, ul. Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 34 35-95-072, e-mail przetargi@rudniki.pl, faks 343 595 013.
Adres strony internetowej (url): www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAGOSPODAROWANIE PARKU W RUDNIKACH

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania parku zlokalizowanego w Rudnikach przy ul. Parkowej i Wojska Polskiego wraz z przebudową zasilającej napowietrznej linii energetycznej oraz oświetlenia terenu w ramach zagospodarowania parku. 1.1. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów: ? Projektu budowlanego branży architektonicznej - "Opracowanie dokumentacji projektowej zagospodarowania parku w Rudnikach", ? Projektu branży elektrycznej - "Przebudowa zasilającej napowietrznej n.n. i oświetlenia zewnętrznego parku". ? Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: CZEŚĆ DOTYCZĄCA ZAGOSPODAROWANIA TERENU 2.1. Zakres robót obejmuje: ? nasadzenia krzewów, bylin i traw, ? wykonanie boiska do gry w bule - "bulodromu", ? wykonanie powierzchni żwirowej pod urządzenia siłowni zewnętrznej, ? przebudowę centralnej części parku, ? częściową wymianę istniejącej nawierzchni brukowej na nawierzchnię z kostki granitowej, ? montaż elementów małej architektury m.in. ławek, koszy na śmieci, elementów zabawowych dla dzieci, altany, pergoli, tablic informacyjnych. 2.2. Opis stanu istniejącego i założenia do układu funkcjonalno-przestrzennego: Całość zagospodarowania ma nawiązywać do istniejącego już zagospodarowania części parku. Teren parku jest wyraźnie podzielony alejkami na cztery symetryczne części. Z realizacji wyłączona jest całkowicie część południowo-wschodnia parku. Część południowo-zachodnia, na której zlokalizowane są urządzenia siłowni zewnętrznej zostanie doposażona w urządzenia zabawowe dla dzieci oraz zostanie wykonana nawierzchnia żwirkowa. Dwa pozostałe kwartały objęte są zagospodarowaniem w całości. Głównym założeniem projektowym jest połączenie kompozycyjne części projektowanej z częścią istniejącą, nie objętą opracowaniem w sposób, który nada jednolity charakter całemu parkowi. 2.3. Opis założeń projektowych dla poszczególnych części parku: 2.3.1. Część centralna na zbiegu alejek. W części centralnej zaprojektowano zmianę kształtu placu na okrągły otoczony ławkami. Wokół placu teren do obsadzenia krzewami i wysypania korą. 2.3.2. Plac z urządzeniami do ćwiczeń. Lokalizacja urządzeń siłowni pozostanie bez zmian. Wokół sprzętów należy zmienić nawierzchnię na żwirkową. Jako uzupełnienie istniejących urządzeń zamontować ślizgawki i bujaka dla dzieci. Konieczność przestawienia tablicy informacyjnej zgodnie z rysunkiem. Osłonić zaplecze pawilonu handlowego rzędem żywotników. Przewiduje się montaż stojaka na rowery który zamontowany zostanie na placyku z kostki brukowej. 2.3.3. Część północno- zachodnia parku. W tym kwartale zlokalizować należy altanę oraz zestaw drewnianych kratek tworzących kameralny, zaciszny kącik. Drewniane kratki zostaną obsadzone pnączami. Przewidziano tu montaż foteli (leżanek). Istniejąca tablica informacyjna zostanie przeniesiona zgodnie z rysunkiem w pobliże środkowej alejki. 2.3.4. Część północno- wschodnia parku. Najważniejszym elementem zaprojektowanym w tym kwartale jest bulodrom o wymiarach 4,0 x 15,0 m z nawierzchnią z drobnego tłucznia granitowego. Dodatkowo w północnej części tego kwartału zlokalizowano zestaw wspinaczkowy dla dzieci, ławki przy bulodromie oraz stolik szachowy. Przewidziano również wykonanie fragmentu nawierzchni z kostki brukowej dla montażu stojaka na rowery. Część tego kwartału zostanie uzupełniona roślinnością i wysypana korą w kształcie nawiązującym do części istniejącej. Istniejąca tablica informacyjna zostanie odwrócona zgodnie z rysunkiem w stronę parkowej alejki poprzecznej. 2.3.5. Alejki Nawierzchnie alejek parkowych zostaną częściowo wymienione: - w centralnej części parku zaproponowano nawierzchnię z kostki granitowej tworzącej łącznik pomiędzy zagospodarowaną częścią południo-wschodnią a resztą parku zgodnie z rysunkiem planu zagospodarowania. Połączenie to podkreśla dodatkowo proponowany sposób nasadzeń. - pozostała nawierzchnia alejek istniejąca z kostki brukowej betonowej, wykonane zostaną jedynie poszerzenia pod ławki montowane wzdłuż alejek. CZĘŚĆ DOTYCZĄCA ROBÓT ELEKTRYCZNYCH 3. Zakres przedmiotu zamówienia: 3.1. Zakres robót obejmuje: ? Przebudowę zasilania linii energetycznej do oświetlenia parkowego, ? Demontaż istniejących latarni w parku, ? Słupy i oprawy oświetleniowe, ? Ochronę przeciwporażeniową. 3.2.1. Przebudowa zasilania pomiędzy słupami Przebudowa dotyczy linii napowietrznej n.n. pomiędzy słupem nr 151 przy ul. Parkowej a słupem oświetleniowym nr 151/1 znajdującym się na terenie parku. Przebudowę wykonać w oparciu o techniczne warunki usunięcia kolizji sieci oświetleniowej , wydane przez TAURON Dystrybucja S.A. Oddz. w Częstochowie nr TD/OCZ/SR/2016-07-04). Prace związane z przebudową wykonywać w porozumieniu i pod nadzorem przedstawiciela Tauron Dystrybucja Oddz. Częstochowa, a protokoły pomiarów rezystancji izolacji przekazać do Wydziału Przygotowania i Rozliczeń Oddz. Częstochowa. 3.2.2. Demontaż istniejących słupów oświetleniowych w parku ul. Parkowa Istniejące słupy oświetleniowe , znajdujące się na terenie parku przy ul. Parkowej, przeznaczone są do demontażu. Inwestor we własnym zakresie zutylizuje zdemontowany osprzęt , a protokół likwidacji przekaże do TAURON Wydziału Przygotowania i Rozliczeń Oddz. Częstochowa. 3.2.3. Słupy, oprawy oświetleniowe Projektowane latarnie ,zgodnie z wytycznymi Inwestora, maja być zlokalizowane w miejscu po latarniach zdemontowanych. Miejsce posadowienia projektowanych słupów montować -jak istniejące- w linii do ul. Parkowej, lecz dostosować do długości istniejących kabli. Projektowane latarnie tak usytuować , aby nie było konieczności przedłużania istniejących kabli w celu ich podłączenia do tabliczek bezpiecznikowych w słupie. W przypadkach koniecznych do przedłużenia kabli stosować mufy termokurczliwe . Szczegóły zastosowanych opraw, ich wygląd, styl i wielkość oraz słupy przedstawiono w załączeniu. Nawierzchnie ulicy i chodników, po ułożeniu sieci kablowych, należy doprowadzić do stanu pierwotnego. 3.2.4. Ochrona od porażeń Jako dodatkową ochronę przeciwporażeniową od porażeń prądem elektrycznym obowiązuje warunek samoczynnego wyłączenia w układzie TN-C. Zastosowano ochronę przeciwporażeniową podstawową przez: - umieszczenie części czynnych poza zasięgiem, - urządzeń II klasy ochronności, - osłony o stopniu ochrony większym od IP2X, - izolacji roboczej. 4. Opis wymagań Zamawiającego Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp oraz posiadać będzie niezbędne certyfikaty, normy lub aprobaty oraz będzie zgodny z normami obowiązującymi dla placów publicznych. Szczegółowy zakres robót w tym m. in. opis ogólny przedmiotu zamówienia, charakterystyczne parametry inwestycji, opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, warunki wykonania i odbioru prac projektowych, warunki wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunki określone zostały w dokumentacji projektowej. Zamawiający posiada następujące dokumenty: 1. Zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie robót ziemnych, robót budowlanych i montażowych branży elektrycznej i budowlanej dot. budowy obiektów małej architektury 2. Decyzja GKR.6220.13.2016 z dnia 12.12.2016 r. w sprawie umorzenia postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. 3. Decyzja GKR.7230.1.8.2016 z dnia 26.10.2016 o uzgodnieniu przebudowy zasilającej linii energetycznej na kablową. 4. Projekt techniczny przebudowy zasilającej napowietrznej linii energetycznej oraz oświetlenia terenu w ramach zagospodarowania parku. 5. Projekt techniczny opracowania dokumentacji projektowej zagospodarowania parku w Rudnikach - branża budowlana. 6. Przedmiary. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego: wapieni, dolomitów itp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112710-5


Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45112723-9, 45212140-9, 45311100-1, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 225944.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Radosław Cymer BRUK_REM-BUD, Ocean Urody Usługi kosmetyczne i solarium
Email wykonawcy: 1rad@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 38
Kod pocztowy: 46-325
Miejscowość: Rudniki
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 286019.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238737.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286019.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.