eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszyce › Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-06

Ogłoszenie nr 500074099-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.

Nadleśnictwo Oleszyce: Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527855-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Oleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 65001660900000, ul. ul. Zielona , 37630 Oleszyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 48 16 63 11 660, e-mail oleszyce@krosno.lasy.gov.pl, faks 48 16 63 11 661.
Adres strony internetowej (url): http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.1.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków bhp Część I: Dostawa sortów mundurowych leśnika 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych w poniższych aktach prawnych: a) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, b)Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, c) Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. e) Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, f) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466) 2. Zgodnie z zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. każdy sort mundurowy posiada swoją wartość określoną w tzw. punktach przeliczeniowych wartości te są podane w Zarządzeniu nr 62 oraz w Zarządzeniu nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. 3. Zamawiający dysponuje określoną ilością punktów przeliczeniowych, które przeznaczy na zakup sortów mundurowych. Zamawiający nie określa jakie sorty i w jakiej ilości wykorzysta za dysponowane punkty przeliczeniowe. Z uwagi na fakt, że rzeczywista realizacja ilościowa przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest związana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmiennością poziomu zatrudnienia pracowników Służby Leśnej uprawnionych do odbioru sortów mundurowych jak również od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne sorty przez osoby uprawnione, 4. W przypadku przedmiotowych zmian wiążącym dla Zamawiającego i Wykonawcy jest ilość punktów do limitu 6 760. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzenia opisanego w przedmiocie zamówienia, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, co skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w przedmiocie zamówienia i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. 6. Powyższe akty prawne, dokumentacja techniczno-technologiczna oraz fotograficzna mundurów leśnika są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: a) Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne b) Dokumentacja techniczno - technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WoKWbbMiHcs c)Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych 7. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: do 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 8. Dostawy elementów umundurowania będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych sortów mundurowych, na podstawie wydanego upoważnienia; 9. Do odbioru sortów mundurowych leśnika będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 10. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 11. Odbiór sortów może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi punktów. 12. Sorty mundurowe dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 13. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów mundurowych leśnika, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 14.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 16. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę sortu z wzorcem oraz dokumentacją techniczno - technologiczną, o których mowa powyżej zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności sortu z wzorcem. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli sort jest zgodny ze wzorcem (otrzyma świadectwo zgodności), b. Wykonawcę jeżeli sort nie otrzyma świadectwa zgodności. 17. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 18. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania. Część II: Dostawa środków bhp 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Oleszyce, które powinny spełniać wymagania uregulowane w: a. Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 259 poz. 2173) w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej oraz wzorcom określonym w Polskich Normach. b. Protokole dodatkowym nr 24 zawartym w dniu 25 listopada 2014r. w Warszawie do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998r. zarejestrowanym przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w dniu 4 grudnia 2014r. 2. Odzież ochronna oraz robocza dostarczana dla Pracowników Lasów Państwowych powinna posiadać atesty, odpowiednie parametry techniczne, zapewniać bezpieczne wykonywanie czynności związanych z procesem pracy, a także musi być oznaczona symbolem (CE). 3. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: a. odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 b. środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne: PN-EN ISO 20345:2012 c. obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 d. odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 e. odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007 4. Kolorystyka ubrań roboczych, ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonego dla munduru terenowego leśnika w świetle obowiązujących przepisów dot. sortów mundurowych. (opisanych szczegółowo w opisie I części przedmiotu zamówienia) 5. Warunki dotyczące formy zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia: a. termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury, b. nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów, c. forma zapłaty - przelew, 6. Dostawy elementów środków BHP będą realizowane do siedziby Zamawiającego na koszt Dostawcy lub do punktu sprzedaży (magazynu), położonego nie dalej jak 150 km od siedziby Zamawiającego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7ºº do 15ºº, w uzgodnionych z Zamawiającym ilościach, rozmiarach i rodzajach przewidzianych środków bhp, na podstawie wydanego upoważnienia; 7. Do odbioru środków BHP będą upoważnieni pisemnie pracownicy Zamawiającego, Zamówienia będą prowadzone z wyznaczonym przedstawicielem Nadleśnictwa Oleszyce lub w sporadycznych przypadkach indywidualnie z zainteresowanym pracownikiem na podstawie wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce upoważnienia. 8. Dostawy towaru realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego na koszt Dostawcy. 9. Odbiór środków BHP może odbyć się jedynie za okazaniem pisemnego upoważnienia wydanego przez Nadleśnictwo Oleszyce w którym znajdzie się imię i nazwisko osoby upoważnionej do odbioru oraz zakres ilościowy należnych pracownikowi środków BHP. 10. Środki BHP dostarczane będą do siedziby Zamawiającego w terminach nie dłuższych niż 14 dni od daty złożenia zamówienia. 11. Dostawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru środków BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów przedmiotu zamówienia, poprzez wyposażenia punktu sprzedaży (magazynu) w przymierzalnię, 12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na środki BHP szyte na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia przewidzianych terminów dostaw lub ich zakończenia w dowolnym czasie trwania umowy, bez podania przyczyny, 14. Zamawiający w przypadku wątpliwości co do zgodności dostarczanego przez Wykonawcę środków BHP zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodności dostarczonego środka BHP. Koszty związane z przeprowadzeniem takiej oceny obciążają: a. Zamawiającego jeżeli środek BHP jest zgodny ze wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. b. Wykonawcę jeżeli środek BHP nie otrzyma świadectwa zgodności z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ. 15. Dostawy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 roku. 16. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi liczonej od daty dostawy na przedmiot umowy określony w pkt. 1. W okresie gwarancji Zamawiający zobowiązany jest powiadomić Wykonawcę pisemnie o stwierdzonych wadach przedmiotu umowy w terminie 14 dni od ich ujawnienia, natomiast Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone wady ustala się na 14 dni - w tym zawarte są naprawy i wymiany reklamowanych przedmiotów umundurowania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18800000-7, 18900000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sortów mundurowych leśnika

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127764.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata S. J.
Email wykonawcy: tbg@zol-tarnobrzeg.com.pl
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 94031.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94031.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94031.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa środków bhp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130987.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P. Bałata S. J.
Email wykonawcy: tbg@zol-tarnobrzeg.com.pl
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108109.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108109.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108109.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.