Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-06
Ogłoszenie nr 500073950-N-2018 z dnia 06-04-2018 r.
Otwock:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 537167-N-2018
Data: 28/03/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, Krajowy numer identyfikacyjny 102404300000,
ul. ul. Andrzeja Sołtana
7,
05400
Otwock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 273 17 00, 273 17 01, e-mail
w.wozniak@polatom.pl, faks
22 718 03 50.
Adres strony internetowej (url): www.polatom.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
II.
Punkt:
II.4)
W ogłoszeniu jest:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż Zamawiającemu paliw silnikowych ciekłych:
- oleju napędowego w ilości 180 000 (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy) litrów
- benzyny bezołowiowej w ilości 7 000 (słownie: siedem tysięcy) litrów
przy użyciu otrzymanych od Wykonawcy indywidualnych dla każdego pojazdu kart paliwowych. Sprzedaż paliw odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy działających w obejmującej cały kraj sieci stacji paliw, do której należy Wykonawca, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wyżej wymienionej ilości zamawianego paliwa, określonej szacunkowo, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
3.Parametry sprzedawanego paliwa muszą być zgodne z parametrami określonymi w niżej wymienionych normach:
a) PN-EN 590+A1:2017-06E oraz PN-EN 590+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Oleje napędowe
Wymagania i metody badań
b) PN-EN 228+A1:2017-06E oraz PN-EN 228+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Benzyna bezołowiowa
Wymagania i metody badań, oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680).
4. Karty paliwowe:
a) będą oznaczone symbolem (logo) sieci, w której działa Wykonawca oraz symbolem (logo) Wykonawcy;
b) będą indywidualne dla każdego pojazdu Zamawiającego, z zamieszczonym na niej numerem rejestracyjnym pojazdu uprawnionego do obsługi w systemie;
c) będą uprawniały do bezgotówkowego regulowania należności za tankowanie pojazdów, przejazdy płatnymi autostradami, korzystanie z myjni samochodowych oraz zakup drobnych akcesoriów samochodowych w placówkach Wykonawcy, działających w obejmującej cały kraj sieci, do której Wykonawca należy;
d) będą ważne przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą;
e) zostaną dostarczone Zamawiającemu nie później, niż w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
5. Transakcje dokonywane przy użyciu karty będą mogły być realizowane pod warunkiem, że dotyczyć będą samochodu o numerze rejestracyjnym uwidocznionym na karcie.
6.Zamawiający informuje, że według stanu na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dysponuje 15 pojazdami, dla których wymaga wystawienia indywidualnych kart paliwowych.
Aktualny wykaz samochodów Zamawiającego wraz z ich numerami rejestracyjnymi będzie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
7. W każdym przypadku zmiany stanu floty samochodowej Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia, na pisemny wniosek Zamawiającego, nowych indywidualnych kart paliwowych bądź wycofania aktywnych kart pojazdów, które przestały być eksploatowane.
8.Wykaz akcesoriów i usług dostępnych w systemie bezgotówkowych zakupów oraz limity tych zakupów dla każdej karty Zamawiający uzgodni z Wykonawcą podczas zamawiania kart na dedykowanym portalu w ciągu 10 dni od podpisania umowy. Dostęp do portalu otrzyma Zamawiający po podpisaniu umowy.
W ogłoszeniu powinno być:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż Zamawiającemu paliw silnikowych ciekłych:
- oleju napędowego w ilości 180 000 (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy) litrów
- benzyny bezołowiowej w ilości 7 000 (słownie: siedem tysięcy) litrów
przy użyciu otrzymanych od Wykonawcy indywidualnych dla każdego pojazdu kart paliwowych. Sprzedaż paliw odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy działających w obejmującej cały kraj sieci stacji paliw, do której należy Wykonawca, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wyżej wymienionej ilości zamawianego paliwa, określonej szacunkowo, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
3.Parametry sprzedawanego paliwa muszą być zgodne z parametrami określonymi w niżej wymienionych normach:
a) PN-EN 590+A1:2017-06E oraz PN-EN 590+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Oleje napędowe
Wymagania i metody badań
b) PN-EN 228+A1:2017-06E oraz PN-EN 228+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Benzyna bezołowiowa
Wymagania i metody badań, oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680).
4. Karty paliwowe:
a) będą oznaczone symbolem (logo) sieci, w której działa Wykonawca oraz symbolem (logo) Wykonawcy;
b) będą indywidualne dla każdego pojazdu Zamawiającego, z zamieszczonym na niej numerem rejestracyjnym pojazdu uprawnionego do obsługi w systemie;
c) będą uprawniały do bezgotówkowego regulowania należności za tankowanie pojazdów, przejazdy płatnymi autostradami, korzystanie z myjni samochodowych oraz zakup drobnych akcesoriów samochodowych w placówkach Wykonawcy, działających w obejmującej cały kraj sieci, do której Wykonawca należy;
d) będą ważne przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy z Wykonawcą;
e) zostaną dostarczone Zamawiającemu nie później, niż w terminie 10 dni od daty podpisania umowy.
5. Transakcje dokonywane przy użyciu karty będą mogły być realizowane pod warunkiem, że dotyczyć będą samochodu o numerze rejestracyjnym uwidocznionym na karcie.
6.Zamawiający informuje, że według stanu na dzień publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dysponuje 15 pojazdami, dla których wymaga wystawienia indywidualnych kart paliwowych.
Aktualny wykaz samochodów Zamawiającego wraz z ich numerami rejestracyjnymi będzie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
7. W każdym przypadku zmiany stanu floty samochodowej Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia, na wniosek Zamawiającego, nowych indywidualnych kart paliwowych bądź wycofania aktywnych kart pojazdów, które przestały być eksploatowane.
8.Wykaz akcesoriów i usług dostępnych w systemie bezgotówkowych zakupów oraz limity tych zakupów dla każdej karty Zamawiający uzgodni z Wykonawcą podczas zamawiania kart na dedykowanym portalu w ciągu 10 dni od podpisania umowy. Dostęp do portalu otrzyma Zamawiający po podpisaniu umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.
Punkt:
IV.4 Istotne dla stron postanowienia które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy
W ogłoszeniu jest:
§ 1
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż Zamawiającemu paliw silnikowych ciekłych:
- oleju napędowego w ilości 180 000 (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy) litrów
- benzyny bezołowiowej w ilości 7 000 (słownie: siedem tysięcy) litrów
przy użyciu otrzymanych od Wykonawcy indywidualnych dla każdego pojazdu kart paliwowych. Sprzedaż paliw odbywać się będzie w stacjach paliw Wykonawcy działających w obejmującej cały kraj sieci stacji paliw, do której należy Wykonawca, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Wskazane w pkt. 1 ilości paliw ciekłych mają charakter szacunkowy (określają górny limit zapotrzebowania Zamawiającego) i w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wyżej wymienionych ilości zamawianego paliwa, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
3. Parametry sprzedawanego paliwa muszą być zgodne z parametrami określonymi w niżej wymienionych normach:
a) PN-EN 590+A1:2017-06E oraz PN-EN 590+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Oleje napędowe
Wymagania i metody badań
b) PN-EN 228+A1:2017-06E oraz PN-EN 228+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Benzyna bezołowiowa
Wymagania i metody badań,
oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680).
4. W terminie do 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu indywidualne dla każdego pojazdu karty paliwowe, oznaczone numerami rejestracyjnymi pojazdów. Karty będą ważne przez okres 36 miesięcy, a w przypadku krótszego okres ważności dostarczonych kart, przed upływem daty ich ważności Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć nowe karty, z terminem ważności umożliwiającym Zamawiającemu dokonywanie transakcji przez cały okres objętym umową.
5. Dostarczone karty będą oznaczone symbolem (logo) sieci, w której działa Wykonawca oraz symbolem (logo) Wykonawcy i będą uprawniały do bezgotówkowego regulowania należności za:
- tankowanie pojazdów,
- przejazdy płatnymi autostradami na terenie Polski,
- korzystanie z myjni samochodowych,
- zakup drobnych akcesoriów samochodowych
w placówkach Wykonawcy, działających w obejmującej cały kraj sieci, do której Wykonawca należy.
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu indywidualne karty paliwowe w ilości zgodnej z przekazanym wykazem pojazdów Zamawiającego zawierającym numery rejestracyjne.
7. W przypadku zmiany stanu floty samochodowej Zamawiającego, Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego, dostarczy w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty otrzymania wniosku, nowe indywidualne kart paliwowe bądź dezaktywuje karty pojazdów, które przestały być eksploatowane.
8. Wykaz akcesoriów i usług dostępnych w systemie bezgotówkowych zakupów oraz limity tych zakupów dla każdej karty Zamawiający uzgodni z Wykonawcą podczas zamawiania kart na dedykowanym portalu w ciągu 10 dni od podpisania umowy. Dostęp do portalu otrzyma Zamawiający po podpisaniu umowy.
9. Dokument zawierający regulamin sprzedaży bezgotówkowej Wykonawcy oraz ogólne warunki sprzedaży i używania kart paliwowych stanowi załącznik do niniejszej umowy.
Nazwa dokumentu:
.........................................................................................................................................................................
§ 2
Warunki płatności
1. Wykonawca dwa razy w miesiącu będzie wystawiał Zamawiającemu faktury VAT, zawierające specyfikacje transakcji dokonanych w okresie rozliczeniowym wraz z ich wartościami, datami i godzinami wykonania. wystawione w oparciu o załączone sumaryczne zestawienia transakcji dokonanych w systemie bezgotówkowym przez pracowników Zamawiającego, w podziale na poszczególne karty.
Faktury VAT będą wystawiane osobno dla pojazdów ciężarowych i osobno dla osobowych.
Do każdej wystawionej faktury VAT Wykonawca załączy szczegółowe zestawienia dokonanych transakcji w podziale na poszczególne karty paliwowe.
2. Strony ustalają następujące okresy rozliczeniowe, trwające: od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.
Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca wystawi faktury po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, przy czym wszystkie ceny wyszczególnione w fakturze będą cenami z dnia dokonania transakcji.
3. Wszystkie kwoty wyszczególnione na fakturze VAT będą wyrażone w złotych polskich.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględniania w każdej fakturze VAT zadeklarowanego w ofercie upustu w wysokości ..........%, przy czym wysokość zastosowanego upustu będzie każdorazowo wskazywana w załączniku do faktury.
5. Zamawiający będzie regulował zobowiązania wobec Wykonawcy przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:
...................................................................................................................................................................................
na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie 14 dni od daty jej wystawienia z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 4 dni przed tak określonym terminem płatności. W przypadku niedotrzymania tego warunku, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia w dostarczeniu faktury.
6. Wykonawca oświadcza, że udziela Zamawiającemu kredytu kupieckiego w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) na dokonywanie transakcji objętych przedmiotem zamówienia.
7. Strony ustalają, że zgodnie z zasadą przyjętą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zakup paliwa przez Zamawiającego przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie po cenach detalicznych jednostkowych obowiązujących w tych stacjach paliw, w których transakcji dokonano, w momencie ich dokonania, z uwzględnieniem upustu zadeklarowanego w złożonej ofercie.
§ 3
Termin wykonania umowy
Umowa zostaje zawarta na czas określony obejmujący 36 miesięcy od daty jej podpisania przez Strony i będzie realizowana sukcesywnie przez cały okres jej obowiązywania.
§ 4
Kary umowne i wypowiedzenie umowy
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
a) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie podejmuje jej realizacji pomimo wezwania złożonego na piśmie;
b) Wykonawca nienależycie wykonuje przedmiot umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca;
c) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy;
d) utraci ważność koncesja Wykonawcy na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) i Wykonawca nie przedstawi nowej, ważnej koncesji.
2. Niezależnie od zapisów powyższego pkt. 1 , również w przypadku nieskorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy, Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne w wysokości 10% wartości netto niewykonanej części umowy (tzn. różnicy między ilością paliwa określoną w § 1 pkt 1 a ilością paliwa zakupioną do dnia poprzedzającego dzień zaprzestania wykonywania umowy, obliczonej według cen detalicznych jednostkowych obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby Zamawiającego, w dniu zaprzestania wykonywania umowy.
Zamawiający wystawi Wykonawcy notę księgową (obciążeniową) na kwotę należnych kar umownych.
3. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania części lub całości umowy powstanie szkoda w wysokości przewyższającej zastrzeżoną karę umowną, bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż te, dla których zastrzeżono karę, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.
4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje prawo do naliczenia Zamawiającemu kar umownych w wysokości określonej w ust. 2 powyżej.
§ 5
Zmiana umowy
1. Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje wprowadzanie odpowiednich korekt wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, w przypadku zmiany przepisów dotyczących:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017, poz. 847),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku zmian przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1), 2) i 3) niniejszego § 5, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wprowadzenie aneksu do niniejszej umowy, w którym udokumentuje, że zmiana tych przepisów powoduje konieczność wprowadzenia korekty w zakresie należnego mu wynagrodzenia oraz załączy szczegółową kalkulację wysokości wnioskowanej korekty.
3. Zamawiający, po otrzymaniu wniosku o wprowadzenie aneksu do umowy, dokona sprawdzenia załączonej kalkulacji i po stwierdzeniu, że jest prawidłowa, sporządza stosowny aneks do umowy, z mocą obowiązującą od dnia złożenia wniosku.
4. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi błędy w kalkulacji wysokości wnioskowanej przez Wykonawcę korekty wynagrodzenia, niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o popełnionych błędach i wezwie go do ich poprawienia. Po otrzymaniu wniosku z poprawioną kalkulacją, Zamawiający sporządza stosowny aneks do umowy z mocą obowiązującą od dnia jego złożenia.
5. Zamawiający dopuszcza ponadto możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w przypadku zaistnienia siły wyższej, mającej wpływ na realizację umowy.
§ 6
Postanowienia końcowe
1. Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej umowy lub w związku z nią, odnośnie jej ważności i interpretacji, które nie mogą być załatwione w sposób polubowny, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
2. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
3. Umowa wchodzi w życie z chwilą podpisania przez Strony.
4. Oferta Wykonawcy oraz SIWZ wraz z załącznikami stanowią integralną część umowy.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny.
W ogłoszeniu powinno być:
§ 1
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest sukcesywna, bezgotówkowa sprzedaż Zamawiającemu paliw silnikowych ciekłych:
- oleju napędowego w ilości 180 000 (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy) litrów
- benzyny bezołowiowej w ilości 7 000 (słownie: siedem tysięcy) litrów
przy użyciu otrzymanych od Wykonawcy indywidualnych dla każdego pojazdu kart paliwowych. Sprzedaż paliw odbywać się będzie w stacjach paliw Wykonawcy działających w obejmującej cały kraj sieci stacji paliw, do której należy Wykonawca, przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Wskazane w pkt. 1 ilości paliw ciekłych mają charakter szacunkowy (określają górny limit zapotrzebowania Zamawiającego) i w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wyżej wymienionych ilości zamawianego paliwa, a Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym w szczególności roszczenia odszkodowawcze z tytułu utraconych korzyści.
3. Parametry sprzedawanego paliwa muszą być zgodne z parametrami określonymi w niżej wymienionych normach:
a) PN-EN 590+A1:2017-06E oraz PN-EN 590+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Oleje napędowe
Wymagania i metody badań
b) PN-EN 228+A1:2017-06E oraz PN-EN 228+A1:2017-06/Ap1
Paliwa do pojazdów samochodowych
Benzyna bezołowiowa
Wymagania i metody badań,
oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680).
4. W terminie do 10 dni od daty podpisania umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu indywidualne dla każdego pojazdu karty paliwowe, oznaczone numerami rejestracyjnymi pojazdów. Karty będą ważne przez okres 36 miesięcy, a w przypadku krótszego okres ważności dostarczonych kart, przed upływem daty ich ważności Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć nowe karty, z terminem ważności umożliwiającym Zamawiającemu dokonywanie transakcji przez cały okres objętym umową.
5. Dostarczone karty będą oznaczone symbolem (logo) sieci, w której działa Wykonawca oraz symbolem (logo) Wykonawcy i będą uprawniały do bezgotówkowego regulowania należności za:
- tankowanie pojazdów,
- przejazdy płatnymi autostradami na terenie Polski,
- korzystanie z myjni samochodowych,
- zakup drobnych akcesoriów samochodowych
w placówkach Wykonawcy, działających w obejmującej cały kraj sieci, do której Wykonawca należy.
6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu indywidualne karty paliwowe w ilości zgodnej z przekazanym wykazem pojazdów Zamawiającego zawierającym numery rejestracyjne.
7. W przypadku zmiany stanu floty samochodowej Zamawiającego, Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego, dostarczy w terminie nie dłuższym niż 10 dni od daty otrzymania wniosku, nowe indywidualne kart paliwowe bądź dezaktywuje karty pojazdów, które przestały być eksploatowane.
8. Wykaz akcesoriów i usług dostępnych w systemie bezgotówkowych zakupów oraz limity tych zakupów dla każdej karty Zamawiający uzgodni z Wykonawcą podczas zamawiania kart na dedykowanym portalu w ciągu 10 dni od podpisania umowy. Dostęp do portalu otrzyma Zamawiający po podpisaniu umowy.
9. Dokument zawierający regulamin sprzedaży bezgotówkowej Wykonawcy oraz ogólne warunki sprzedaży i używania kart paliwowych stanowi załącznik do niniejszej umowy.
Nazwa dokumentu:
.........................................................................................................................................................................
§ 2
Warunki płatności
1. Wykonawca dwa razy w miesiącu będzie wystawiał Zamawiającemu faktury VAT, zawierające specyfikacje transakcji dokonanych w okresie rozliczeniowym wraz z ich wartościami, datami i godzinami wykonania. wystawione w oparciu o załączone sumaryczne zestawienia transakcji dokonanych w systemie bezgotówkowym przez pracowników Zamawiającego, w podziale na poszczególne karty.
Faktury VAT będą wystawiane osobno dla pojazdów ciężarowych i osobno dla osobowych.
Do każdej wystawionej faktury VAT Wykonawca załączy szczegółowe zestawienia dokonanych transakcji w podziale na poszczególne karty paliwowe.
2. Strony ustalają następujące okresy rozliczeniowe, trwające: od 01 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.
Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca wystawi faktury po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, przy czym wszystkie ceny wyszczególnione w fakturze będą cenami z dnia dokonania transakcji.
3. Wszystkie kwoty wyszczególnione na fakturze VAT będą wyrażone w złotych polskich.
4. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględniania w każdej fakturze VAT zadeklarowanego w ofercie upustu w wysokości ..........%, przy czym wysokość zastosowanego upustu będzie każdorazowo wskazywana na fakturze lub w załączniku do faktury.
5. Zamawiający będzie regulował zobowiązania wobec Wykonawcy przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy:
...................................................................................................................................................................................
na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w terminie .......... dni od daty jej wystawienia z zastrzeżeniem, że doręczenie faktury nastąpi na co najmniej 4 dni przed tak określonym terminem płatności. W przypadku niedotrzymania tego warunku, termin płatności przedłuża się automatycznie o czas opóźnienia w dostarczeniu faktury.
6. Wykonawca oświadcza, że udziela Zamawiającemu kredytu kupieckiego w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) na dokonywanie transakcji objętych przedmiotem zamówienia.
7. Strony ustalają, że zgodnie z zasadą przyjętą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zakup paliwa przez Zamawiającego przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie po cenach detalicznych jednostkowych obowiązujących w tych stacjach paliw, w których transakcji dokonano, w momencie ich dokonania, z uwzględnieniem upustu zadeklarowanego w złożonej ofercie.
§ 3
Termin wykonania umowy
Umowa zostaje zawarta na czas określony obejmujący 36 miesięcy od daty jej podpisania przez Strony i będzie realizowana sukcesywnie przez cały okres jej obowiązywania.
§ 4
Kary umowne i wypowiedzenie umowy
1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
a) Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie podejmuje jej realizacji pomimo wezwania złożonego na piśmie;
b) Wykonawca nienależycie wykonuje przedmiot umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca;
c) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy;
d) utraci ważność koncesja Wykonawcy na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) i Wykonawca nie przedstawi nowej, ważnej koncesji.
2. Niezależnie od zapisów powyższego pkt. 1 , również w przypadku nieskorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy, Zamawiający ma prawo naliczyć kary umowne w wysokości 10% wartości netto niewykonanej części umowy (tzn. różnicy między ilością paliwa określoną w § 1 pkt 1 a ilością paliwa zakupioną do dnia poprzedzającego dzień zaprzestania wykonywania umowy, obliczonej według cen detalicznych jednostkowych obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby Zamawiającego, w dniu zaprzestania wykonywania umowy.
Zamawiający wystawi Wykonawcy notę księgową (obciążeniową) na kwotę należnych kar umownych.
3. Jeżeli na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania części lub całości umowy powstanie szkoda w wysokości przewyższającej zastrzeżoną karę umowną, bądź szkoda powstanie z innych przyczyn niż te, dla których zastrzeżono karę, Zamawiającemu przysługuje prawo do dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych.
4. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje prawo do naliczenia Zamawiającemu kar umownych w wysokości określonej w ust. 2 powyżej.
§ 5
Zmiana umowy
1. Wszystkie dodatki, uzupełnienia i zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisów Stron pod rygorem nieważności, przy czym zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje wprowadzanie odpowiednich korekt wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w stosunku do wynagrodzenia określonego w niniejszej umowie, w przypadku zmiany przepisów dotyczących:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017, poz. 847),
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2. W przypadku zmian przepisów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1), 2) i 3) niniejszego § 5, Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wprowadzenie aneksu do niniejszej umowy, w którym udokumentuje, że zmiana tych przepisów powoduje konieczność wprowadzenia korekty w zakresie należnego mu wynagrodzenia oraz załączy szczegółową kalkulację wysokości wnioskowanej korekty.
3. Zamawiający, po otrzymaniu wniosku o wprowadzenie aneksu do umowy, dokona sprawdzenia załączonej kalkulacji i po stwierdzeniu, że jest prawidłowa, sporządza stosowny aneks do umowy, z mocą obowiązującą od dnia złożenia wniosku.
4. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi błędy w kalkulacji wysokości wnioskowanej przez Wykonawcę korekty wynagrodzenia, niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o popełnionych błędach i wezwie go do ich poprawienia. Po otrzymaniu wniosku z poprawioną kalkulacją, Zamawiający sporządza stosowny aneks do umowy z mocą obowiązującą od dnia jego złożenia.
5. Zamawiający dopuszcza ponadto możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w przypadku zaistnienia siły wyższej, mającej wpływ na realizację umowy.
§ 6
Postanowienia końcowe
1. Wszystkie spory, kontrowersje lub różnice zdań, które mogą wyniknąć między Stronami z niniejszej umowy lub w związku z nią, odnośnie jej ważności i interpretacji, które nie mogą być załatwione w sposób polubowny, będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
2. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
3. Umowa wchodzi w życie z chwilą podpisania przez Strony.
4. Oferta Wykonawcy oraz SIWZ wraz z załącznikami stanowią integralną część umowy.
5. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Hemostatyki wchłanialne
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





