eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawy makaronów, sprawa nr 2/Ż/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500073297-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Areszt Śledczy: Dostawy makaronów, sprawa nr 2/Ż/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528016-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, tel. 52 346 70 90, e-mail: zk_bydgoszcz_fordon@sw.gov.pl osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcą: Dominika Gałęcka, tel. 52 346 70 90 wew. 316, e-mail: dominika.galecka@sw.gov.pl
2. Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, tel. 52 58 55 252 e-mail: as_bydgoszcz@sw.gov.pl osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcą: Justyna Molenda, tel. 52 58 55 312, e-mail: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Areszt Śledczy, Krajowy numer identyfikacyjny 9139321800000, ul. ul. Wały Jagiellońskie 4, 85128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 052 5855252, 5855303, e-mail dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl, faks 525 855 300.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zp.sw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 144.000 euro, na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Areszt Śledczy w Bydgoszczy przeprowadza niniejsze postępowanie (wykaz stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy oraz informacje co do miejsca i terminów dostaw zamieszcza rozdział III w siwz).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy makaronów, sprawa nr 2/Ż/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Dkw.2232.2.2018.JM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I Przedmiotem zamówienia są dostawy makaronów w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Przedmiotem zamówienia są dostawy: 1. Makaron świderki 15.85.11.00 - Makaron niegotowany w ilości około 4 500 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. 2. Makaron kolanka 15851100-9 w ilości około 3 600 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. 3. Makaron łazanki 15851100-9 w ilości około 3 200 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Miejsce, sposób oraz terminy dostaw: - Areszt Śledczy w Bydgoszczy, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz. Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 000 kg - Makaron kolanka - w ilości około 1 500 kg - Makaron łazanki - w ilości około 1 500 kg - Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz - Fordon. Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 500 kg - Makaron kolanka - w ilości około 2 100 kg - Makaron łazanki - w ilości około 1 700 kg 2. Dostawy odbywać się będą do poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00 3. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień telefonicznych, za pośrednictwem faxu lub e-mailem maksymalnie w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 6. W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po wydaniu towaru Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy. Sposób płatności - przelew na konto Wykonawcy. 10. Faktury wystawiane będą na adres Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Zamawiający przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne według wskazań określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy. II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15851100-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO GRZEGORZ ŚRODA
Email wykonawcy: ppuhmargo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Lipowa 6
Kod pocztowy: 87-707
Miejscowość: Zakrzewo
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17797.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17797.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25153.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.