To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 500073297-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Areszt Śledczy: Dostawy makaronów, sprawa nr 2/Ż/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528016-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, tel. 52 346 70 90, e-mail: zk_bydgoszcz_fordon@sw.gov.pl osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcą: Dominika Gałęcka, tel. 52 346 70 90 wew. 316, e-mail: dominika.galecka@sw.gov.pl
2. Areszt Śledczy w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, tel. 52 58 55 252 e-mail: as_bydgoszcz@sw.gov.pl osoba upoważniona do kontaktów z Wykonawcą: Justyna Molenda, tel. 52 58 55 312, e-mail: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy, Krajowy numer identyfikacyjny 9139321800000,
ul. ul. Wały Jagiellońskie
4,
85128
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
052 5855252, 5855303, e-mail
dkw_bydgoszcz@sw.gov.pl, faks
525 855 300.
Adres strony internetowej (url): www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 144.000 euro, na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) w imieniu i na rzecz Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Areszt Śledczy w Bydgoszczy przeprowadza niniejsze postępowanie (wykaz stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy oraz informacje co do miejsca i terminów dostaw zamieszcza rozdział III w siwz).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy makaronów, sprawa nr 2/Ż/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Dkw.2232.2.2018.JM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I Przedmiotem zamówienia są dostawy makaronów w asortymencie i w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu części artykułów z braku zapotrzebowania na dany asortyment lub zmniejszenia zapotrzebowania. Przedmiotem zamówienia są dostawy: 1. Makaron świderki 15.85.11.00 - Makaron niegotowany w ilości około 4 500 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. 2. Makaron kolanka 15851100-9 w ilości około 3 600 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. 3. Makaron łazanki 15851100-9 w ilości około 3 200 kg Produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, bez dodatku jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony. Zawartość makaronu zdeformowanego przed ugotowaniem nie więcej niż 10 %. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 10 miesięcy od terminu dostawy. Pakowany w worki maksymalnie do 25 kg. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Miejsce, sposób oraz terminy dostaw: - Areszt Śledczy w Bydgoszczy, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz. Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 000 kg - Makaron kolanka - w ilości około 1 500 kg - Makaron łazanki - w ilości około 1 500 kg - Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, magazyn żywnościowy mieszczący się przy ul. Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz - Fordon. Realizacja dostaw : - Makaron świderki - w ilości około 2 500 kg - Makaron kolanka - w ilości około 2 100 kg - Makaron łazanki - w ilości około 1 700 kg 2. Dostawy odbywać się będą do poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00 3. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień telefonicznych, za pośrednictwem faxu lub e-mailem maksymalnie w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły własnym transportem, na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi i systemem HACCP, w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. 6. W/w artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z odpowiednim okresem ważności do spożycia dla danego artykułu, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które posiadają nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Za wykonanie dostawy przedmiotu zamówienia ustala się 30 dniowy termin płatności, na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę po wydaniu towaru Zamawiającemu. Termin płatności liczy się od daty doręczenia w/w faktury do Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy. Sposób płatności - przelew na konto Wykonawcy. 10. Faktury wystawiane będą na adres Jednostek Organizacyjnych Służby Więziennej, w imieniu których Zamawiający przeprowadza postępowanie o zamówienie publiczne według wskazań określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy. II. Integralną częścią opisu zamówienia są postanowienia umowy zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15851100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16950.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MARGO GRZEGORZ ŚRODA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17797.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Remont budynku trafostacji i sieci 0,4 kV w kompleksie wojskowym przy ul. Spacerowej 1 w Borównie dla potrzeb 8. KP BOT
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Rozbiórka 3 budynków chlewni, położonych na dz. nr 26/83 w miejscowości Radzim, gmina Kamień Krajeński, powiat sępoleński, woj. kujawsko-pomorskie.
- Szkolenia z zakresu "Pacjent z dysfunkcją wzroku"
- Dostawa sprzętu medycznego - aparatu USG dla Wojewódzkiego Szpitala im. Tadeusza Browicza w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - nabiał, produkty suche i pieczywo, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Gorzyczkach w 2026 roku - postępowanie drugie.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej w Ćmińsku w 2026 r.
więcej: Makaron niegotowany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





