eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruszów"Dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie - 1 szt."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500073190-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Nadleśnictwo Ruszów: "Dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie - 1 szt."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608235-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Ruszów, Krajowy numer identyfikacyjny 93102406600000, ul. Leśna 2, 59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 714 339, e-mail paulina.milanowska@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 757 714 468.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie - 1 szt."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

K.270.6.2017.KZ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Nadleśnictwa Ruszów rozdrabniacza do prac w leśnictwie, w ilości - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano poniżej Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozdrabniacza z przeznaczeniem do prac w leśnictwie. Przedmiot dostawy powinien być dostosowany do współpracy z ciągnikiem rolniczym Valtra T- 160 . Przedmiot dostawy przeznaczony będzie do rozdrabniania materiału drzewnego na powierzchniach zrębów. Przedmiot dostawy winien posiadać następujące parametry techniczne: a. Rozdrabniacz powinien posiadać wał roboczy o szerokości: 200 - 225 cm, b. Rozdrabniacz powinien współpracować z ciągnikiem o mocy 160 KM, c. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w przekładnię 1000 obr/min z wolnym kołem, d. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w dwustronny napęd, e. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w sprzęgło rozruchowe odśrodkowe do powolnego, płynnego startu maszyny, f. Rozdrabniacz powinien być montowany na trzypunktowym układzie zawieszenia, g. Rozdrabniacz powinien posiadać napęd za pomocą WOM (wałka odbioru mocy), h. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w wał, z nożami widiowymi, rozmieszczonymi na wale spiralnie, zamontowanymi na całej szerokości wału roboczego, i. Rozdrabniacz powinien posiadać wymienne piasty wału, j. Rozdrabniacz powinien posiadać minimum 10 pasków klinowych, k. Rozdrabniacz powinien charakteryzować się prędkością pracy w zakresie od 0 do 5 km/h, l. Obudowa maszyny powinna być wykonana ze stali utwardzonej typu HARDOX, m. Rozdrabniacz powinien posiadać możliwość rozdrabniania materiału drzewnego o średnicy minimum 30 cm, n. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w hydrauliczną pokrywę tylną umożliwiającą regulację grubości i szybkości rozdrabniania, o. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w płozy z możliwością regulacji wysokości rozdrabniania, p. Rozdrabniacz powinien być wyposażony z przodu: blacha i łańcuchy z tyłu w łańcuchy osłaniające, q. Rozdrabniacz powinien posiadać maksymalny ciężar do 1 650 kg, r. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w osie rotora mocowane śrubami, s. Rozdrabniacz powinien być wyposażony w minimum 5 rzędów przeciwnoży mocowanych na stałe. 3. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne sprzętu (materiałów/urządzeń) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. 4. Oznacza to również, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta. 5. Na przedmiot dostawy, Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu dostawy. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ po wykonaniu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura. 7. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części dostawy podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. 10. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12. Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16.10.00.00 - Maszyny używane w rolnictwie i leśnictwie do przygotowywania lub uprawy gleby


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa. ustawy pzp najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 125000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BUSINESS SERVICE POLSKA TADEUSZ KUBIC
Email wykonawcy: bsp@bsp.net.pl
Adres pocztowy: Wyb. Stanisława Wyspiańskiego 14/15
Kod pocztowy: 50-370
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.