eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KobierzycePrzebudowa stadionu w Kobierzycach - I etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-11

Ogłoszenie nr 500073176-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.

Gmina Kobierzyce: Przebudowa stadionu w Kobierzycach - I etap.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Woj. Dolnośląskiego, oś priorytetowa Infrastruktura spójności społecznej, Działanie 6.3, Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT WrOF

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534229-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500011332-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kobierzyce, Krajowy numer identyfikacyjny 93193507500000, ul. Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 111 215, e-mail info@ugk.pl, faks 713 111 252.
Adres strony internetowej (url): www.ugk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa stadionu w Kobierzycach - I etap.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RŚZiZP.271.0051.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa stadionu w Kobierzycach - I etap 2. Przedmiotem całości inwestycji jest budowa budynku użyteczności publicznej wraz z budową zadaszenia trybuny oraz z budową bieżni, boisk, urządzeń sportowych i infrastruktury towarzyszącej w Kobierzycach przy ul. Sportowej 28, dz. nr 384/2, Obr. Kobierzyce. Niniejsze postępowanie służy wyłonieniu Wykonawcy w celu realizacji I etapu realizacji inwestycji, który obejmuje: 1) Budowa boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy sztucznej o wymiarze pola gry 68x110m wraz z wyposażeniem - studzienki techniczne, bramki, tuleje do bramek, maszty odciągowe, siatki do bramek, chorągiewki narożne. 2) Budowa siłowni plenerowej. 3) Budowa placu zabaw. 4) Dostaw i montaż trybun prefabrykowanych oraz wiat stadionowych. 5) Istniejący zespół sanitarno-szatniowy dla zawodników. Planuje się przeniesienie istniejącego zespołu trzech stalowych kontenerów zlokalizowanych w części południowowschodniej działki na plac w części północnej terenu. 6) Budowa oświetlenia boiska piłkarskiego, placu zabaw i parkingu. 7) Budowa instalacji zraszania płyty boiska piłkarskiego. 8) Budowa odwodnienia płyty boiska piłkarskiego. 9) Budowa przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 10) Budowa instalacji elektrycznych zasilających projektowane obiekty oraz rozdzielnic. 11) Przebudowa instalacji elektroenergetycznych z likwidacją linii w rejonie boiska ze sztuczną trawą. 12) Instalacja uziemień oraz kanalizacji kablowej. 13) Dostawa wraz z posadowieniem na płycie fundamentowej kontenerów sanitarnych dla kibiców i użytkowników kompleksu. 14) Wyposażenie boiska piłkarskiego w wiaty, piłkochwyty. 15) Budowa parkingu z nawierzchnią z kostki betonowej. 16) Budowa nawierzchni z kostki betonowej. 17) Wycinka drzew i krzewów wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na wycinkę drzew. 18) Rozbiórka wałów ziemnych z wywozem i utylizacją urobku oraz wykonaniem trawników. 19) Roboty rozbiórkowe infrastruktury technicznej, sportowej. 20) Budowa ogrodzenia wraz furtkami i bramami wjazdowymi. 3. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do SIWZ od 8 do 26. 4. Warunki związane z realizacją zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o opracowaną dokumentację techniczno projektową. 4.2. Wymagania dotyczące nawierzchni z trawy sztucznej: Zamawiający zmienił wymogi dotyczące trawy sztucznej opisane w Załącznik nr 9 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -Etap I aktualizacja oraz dokumentacji projektowej, na poniższe: Trawa syntetyczna o parametrach nie niższych niż : 1. Wysokość włókna - min. 60 mm - max 63 2. Typ włókna - monofil 3. Skład chemiczny włókna - polietylen 100 % min. dwa rodzaje polietylenu o dwóch różnych gęstościach i różnych właściwościach mechanicznych 4. Dtex - min. 15.400 dtexb 5. Grubość każdego włókna - min. 380 mikronów 6. Ilość pęczków - min.9400/m2 7. ilość włókien - min 112.800 /m2 8. Waga całkowita nawierzchni - min. 3100 g/m2 9. Waga włókna - min 1800 g /m2 10. Wytrzymałość łączenia klejonego między brytami po starzeniu wodą - min. 111 N/100 mm 11. Siła potrzebna do wyrwania pęczka trawy po starzeniu wodą - min. 49 N 12. Wypełnienie - piasek kwarcowy i granulat SBR typu i ilości zgodnej z badaniem laboratoryjnym 13. Linie białe wklejane w nawierzchnię 14. trawa tuftowana 15. przepuszczalność wody przez kompletny system min. 1600 mm/h 16. przepuszczalność wody przez samą nawierzchnię min. 3600 mm/h W celu potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego należy przedłożyć wraz z ofertą dokumenty oraz próbki dotyczące systemu nawierzchni syntetycznej opisane w Rozdz. VI SIWZ. 4.3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych przed ich rozpoczęciem zgodnie zapisami pozwolenia na budowę, 4.4. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie. 4.5. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją i utrzymaniem placu budowy, a w tym m. in. wykonanie w uzgodnieniu z Zamawiającym niezbędnych dróg dojazdowych, organizacji ruchu, doprowadzenia mediów na czas budowy, zajęcia pasa dróg publicznych lub wewnętrznych, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania tymczasowych grodzeń stałych uniemożliwiających wstęp osobom postronnym Uwaga: brak realizacji zaleceń nadzoru inwestorskiego w zakresie bhp, porządku na budowie, zabezpieczenia i znakowania jej terenu może być obok zastrzeżeń do realizacji prac podstawą odmowy akceptacji protokołu odbioru robót. 4.6. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego w czynnościach związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej, gazowej, telekomunikacyjnej a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych. Podobnie Wykonawca będzie w imieniu Zamawiającego wykonywał inne czynności, które są niezbędne dla realizacji zamówienie, jak np. zgłoszenia wykonania robót do odpowiednich organów lub służb. Wykonawca zawrze umowy na dostawy mediów, które następnie zostaną przepisane na użytkownika obiektu z chwilą jego przekazania. 4.7. Wykonawca zapewni stały nadzór geotechniczny nad budową, w ramach którego przeprowadzi także kontrolne badania gruntu zastanego na placu budowy, w tym jego stopnia zagęszczenia. 4.8. Wykonawca w imieniu Zamawiającego złoży wniosek o zgodę na wycinkę drzew i krzewów oraz uzyska pozwolenie na wycinkę, tj. ostateczną decyzję w tym zakresie. 4.9. Budowę należy prowadzić w sposób najmniej uciążliwy dla sąsiedniej zabudowy mieszkaniowej. W szczególności należy zapobiegać oddziaływania pylenia i hałasu na sąsiednie nieruchomości. 4.10. Wykonawca musi zapewnić Użytkownikowi obiektu (Kobierzycki Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kobierzycach) korzystanie na jego cele z części obiektu nie objętego robotami budowlanymi, w szczególności z płyty istniejącego boiska oraz szatni, parkingu i dróg dojazdowych. Terminy i sposób korzystania z części obiektu nie objętej robotami budowlanymi każdorazowo muszą zostać uzgodnione pomiędzy Wykonawcą i Użytkownikiem a Zamawiający winien być powiadomiony o w/w ustaleniach 4.11. Wykonawca zobowiązuje się w czasie wykonywania robót zapewnić należyty porządek, przestrzegać przepisy BHP i p-poż oraz zabezpieczyć sprzęt i urządzenia znajdujące się na terenie prowadzonych prac. 4.12. Wykonawca zobowiązany jest do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na tydzień rad budowy z udziałem Zamawiającego, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiającym 4.13. Należy ująć w wycenie dodatkowe koszty (na podstawie dokumentacji projektowej) wynikające z wymiany gruntu, naprawy i odbudowy uszkodzonych dróg, prowadzenia ew. odwodnienia wykopów, warunków uzgodnień i decyzji. 4.14. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ i jej załącznikach pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Kwestie "równoważności" poszczególnych rozwiązań budowlanych określa dokumentacja projektowa. Wykonawca może zaoferować materiały lub urządzenia "równoważne". W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry lub odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w SIWZ. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczające będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. 4.15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. 4.16. Proponuje się wywóz gruntu i gruzu na składowisko w Tyńcu nad Ślęzą (wraz z jego rozplantowaniem), po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 4.17. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca w imieniu Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem dokona zgłoszenia rozpoczęcia robót do nadzoru archeologicznego oraz będzie zobowiązany do stałej współpracy z nadzorem w trakcie prowadzenia prac archeologicznych. 4.18. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach. Zamawiający wyznacza transport dla obsługi budowy drogami: ul. Sportowa, ul. Bukowa, DK8. WAŻNE!!! W PRZYPADKU ZANIECZYSZCZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ DROGI DOJAZDOWEJ NA BUDOWĘ WINIEN ON W TRYBIE PILNYM JĄ WYCZYŚCIĆ W tym celu Wykonawca zapewni na stałe na placu budowy: samobieżną zamiatarkę ulic (z ciągnikiem) oraz stanowisko do mycia kół. 4.19. Wszelkie roboty dodatkowe, zamienne, nie wymagające wykonania oraz zamówienia określone w 67ust. 6 ustawy Pzp, winny być opisane w przygotowanym przez Wykonawcę protokole konieczności, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do Umowy i niezwłocznie przedstawione wraz ze szczegółową wyceną do akceptacji nadzorowi a następnie Zamawiającemu. WAŻNE!!! OBOWIĄZKIEM WYKONAWCY JEST PRZYGOTOWANIE DO AKCEPTACJI PROTOKOLÓW A NASTĘPNIE UZYSKANIE NIEZBĘDNYCH PODPISÓW OD INSPETORÓW NADZORU 4.20. Wykonawca będzie zobowiązany na bieżąco sporządzać dokumentację fotograficzną, która w szczególności obejmie roboty ulegające zakryciu. 4.21. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach w skład, której wejdą m. in. dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą ze zostały wbudowane na prezentowanej budowie, protokoły badań i prób, świadectwo energetyczne, oświadczenie kierownika budowy, geodezyjna mapa powykonawcza, dokumentacja fotograficzna. Ponadto Wykonawca przekaże komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. WAŻNE!!! WYKONAWCA W TERMINIE UMOWNYM WINIEM UZYSKAĆ OD INSPEKTORÓW NADZORU PISEMNE POTWIERDZENIE O KOMPLETNOŚCI DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ 4.22. Po zakończeniu budowy i uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi mogą być scedowane przez Zamawiającego na Użytkownika obiektu. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do udziału w przeglądach obiektu nie częściej niż jeden raz w roku oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek. 4.23. Zamawiający informuje o złożonym/planowanym do złożenia wniosku o dofinansowanie inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego, Oś priorytetowa Infrastruktura spójności społecznej, Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów, Poddziałanie 6.3.2 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT WrOF. Na etapie ubiegania się o dofinansowanie zadania oraz w razie przyznania dofinansowania na realizację inwestycji: - Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do sporządzenia dokumentów rozliczeniowych wynikających z umowy o dofinansowanie oraz z wytycznych programu IZ RPO WD 2014-2020, wg. warunków instytucji finansującej. - Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do uczestniczenia w pracach zespołu prowadzącego inwestycję poprzez udział w spotkaniach, udzielanie wyjaśnień i posiadanych danych informacyjnych. - Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest podać, na potrzeby ewidencyjne, bądź dofinansowania, wartość poszczególnych elementów lub urządzeń. 4.24. Do obowiązków Wykonawcy należy również: przekazywanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych danych, informacji oraz dokumentów finansowych w celu realizacji obowiązków Zamawiającego wynikających z umowy o dofinansowanie, współpraca przy promocji Projektu oraz udostępnianie informacji dotyczących Projektu, dostarczanie Zamawiającemu wszelkiej niezbędnej dokumentacji związanej z realizacją Projektu, informowanie o zmianach i przeszkodach, przekazywanie informacji umożliwiającej wywiązywanie się z obowiązków informacyjnych względem IZ RPO WD 2014-2020, udostępnianie na wniosek Zamawiającego lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny realizacji wskaźników Projektu, przekazywanie danych, oraz wypełnianie dokumentów związanych z dofinansowaniem inwestycji ze środków zewnętrznych. 4.25. W przypadku utraty dofinansowania niniejszej inwestycji z winy Wykonawcy (m.in. z uwagi na przekroczenie terminu realizacji), Zamawiający będzie miał prawo dochodzić odszkodowania w tym wszelkich utraconych korzyści oraz poniesionych strat z tego tytułu. 4.26. W ciągu 14 dni po zawarciu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia oraz dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo - finansowego uwzględniającego informacje dotyczące możliwości finansowania zawarte w projekcie umowy i SIWZ oraz uzgodni go z Zamawiającym (wymaga się rozbicie realizacji na poszczególne elementy robót, instalacje, elementy wyposażenia). Należy przewidzieć płatność w roku 2019 w wysokości min. 35% 4.27. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane z wykonywaniem montażu urządzeń i elementów boiska piłkarskiego oraz siłowni zewnętrznej oraz nawierzchni sztucznej, odwodnienia i nawodnienia boiska piłkarskiego były wykonywane przez osoby tj. pracowników minimum 20 zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 1000 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego. 4.28. Wykonawca ma obowiązek przekazania powykonawczo zestawienia zakresów oraz kosztów inwestycji wg. klasyfikacji rodzajowej środków trwałych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39293300-5


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 39293300-5, 45310000-3, 45330000-9, 45340000-2, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa stadionu w Kobierzycach - Etap I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9483810
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DABRO-BAU, Firma Handlowo-Usługowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Opoczka 17
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6667000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6667000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6667000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.