To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-11
Ogłoszenie nr 500073141-N-2017 z dnia 11-12-2017 r.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
cz. 2 Projekt: "Bierny dziś - aktywny jutro", współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, cz. 3 Projekt: "ROWES - kompleksowe wsparcie sektora ekonomii społecznej w subregionie I" oraz "ROWES - szansą rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II" realizowany w ramach: RPO WP na lata 2014-2020; cz. 4 Projekt: "Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO" Realizowany w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013; cz. 5 Projekt: "Biznes inicjator" realizowany w ramach RPO Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz przez budżet państwa.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 608516-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969,
ul. ul. Szopena
51,
35959
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
017 8520600, 8520610, e-mail
zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks
178 520 611.
Adres strony internetowej (url): http://www.rarr.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 33/2017/RARR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub alternatywnych (tzw. zamienników) materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego. Dostawy wymienionych asortymentowo i ilościowo materiałów będą odbywały się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu, do budynków Zamawiającego, na podstawie zamówień przekazywanych przez przedstawicieli Zamawiającego faksem, emailem lub na piśmie, określających rodzaj i ilość zamawianego jednorazowo asortymentu. Wszystkie zamawiane materiały eksploatacyjne winny być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad, kompletne i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania, nie regenerowane, nie poddawane procesowi ponownego napełniania, a ich zastosowanie nie może spowodować utraty ewentualnej gwarancji producenta sprzętu. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały winny być opatrzone etykietą zawierającą znak firmowy producenta oraz numer katalogowy bądź innym numer identyfikujący produkt. Każdy dostarczony artykuł powinien posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa oraz być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych musi wynosić co najmniej 12 miesięcy licząc od daty odbioru pojedynczego zamówienia. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyrażenie "lub równoważne". Ilekroć w treści SIWZ użyte zostały nazwy własne produktów/oznaczenia wskazujące na określony produkt należy przyjąć, iż zostały one wskazane poglądowo, a Wykonawca może zaoferować inny produkt alternatywny (zamiennik) spełniający wymagania określone przez Zamawiającego. Pod pojęciem produkt "równoważny" Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne: - kompatybilne ze sprzętem i oprogramowaniem, do którego są przeznaczone i w którym będą wykorzystywane, - posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i wydajnościowe, co materiały wskazane przez Zamawiającego, a zalecane przez producentów urządzeń drukujących. Za materiały eksploatacyjne oryginalne Zamawiający uważa tonery, atramenty oraz inne części eksploatacyjne do kopiarek, drukarek oraz faksów wyprodukowane przez producenta urządzenia, dla którego materiały są przeznaczone. Za materiały eksploatacyjne alternatywne (zamienniki) Zamawiający uważa tonery, atramenty oraz inne części eksploatacyjne do kopiarek, drukarek oraz faksów kompatybilne ze sprzętem i oprogramowaniem, do którego są przeznaczone i w którym będą wykorzystywane, które nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz posiadają wydajność i jakość wydruku wskazaną przez Zamawiającego/ zalecaną przez producenta sprzętu. Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów eksploatacyjnych określa Formularz cenowy dla danej części zamówienia. Podane w Formularzu cenowym ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy na daną część zamówienia towarów określonego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości zamówienia na daną część o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości całkowitej umowy (brutto).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2
Dodatkowe kody CPV: 30125110-5, 30124300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Biura Zarządu RARR |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5900.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5538.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Rozwoju Regionalnego i Współpracy Międzynarodowej II |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1635.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RESGRAPH Sp.z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1797.06
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Rzeszowskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
68996.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DMD s.c. Paweł Miturski, Dorota Miturska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
70860.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Działu Finansowo- Księgowego |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2100.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
662.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Centrum Rozwoju Regionalnego i Współpracy Międzynarodowej I |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Multikom Adam Papierski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3718.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawy artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów i tuszy dla Prokuratury Regionalnej w Warszawie na rok 2026
- Zakup tonerów
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PODSTAWOWYM Z MOŻLIWOŚCIĄ NEGOCJACJI NA DOSTAWY TAŚM, TUSZÓW I TONERÓW
- Zamówienie wspólne na dostawę tuszów, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZT6.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





