To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-05
Ogłoszenie nr 500072812-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi: ZAKUP I DOSTAWY W CZĘŚCIACH SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, SZKŁA LABORATORYJNEGO ORAZ MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521942-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47296702100000,
ul. ul. Siewna
,
94250
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
042 6116660, 6339972, e-mail
wi-lodz@piorin.gov.pl, faks
426 338 389.
Adres strony internetowej (url): www.piorin.gov.pl/lodz
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.piorin.gov.pl/lodz
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWY W CZĘŚCIACH SUROWIC, ODCZYNNIKÓW, SZKŁA LABORATORYJNEGO ORAZ MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WAD.272.1.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2018 materiałów laboratoryjnych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 a, b, c i d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) pogrupowanych w czterech pakietach obejmujących odpowiednio: Pakiet I - surowice wykorzystywane do prowadzenia testów różnicujących (złącznik 2a). Pakiet II - organiczne i nieorganiczne odczynniki chemiczne (złącznik 2b). Pakiet III - szkło laboratoryjne (złącznik 2c). Pakiet IV - drobny sprzęt laboratoryjny (złącznik 2d). (CPV 24.30.00.00-7, 33.69.63.00-8, 19.52.0000-7, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większej ilości artykułów wyspecyfikowanych w pakiecie/pakietach do 20% wartości zamówienia podstawowego, w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia okoliczności. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą wszystkie artykuły wyspecyfikowane w pakiecie zgodnie z dokonanym podziałem. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, dwa, trzy, jak i również cztery pakiety. Miejsce dostaw - Realizacja zamówienia następować będzie w częściach - sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2018 r. na podstawie składanych Wykonawcy, wyłonionemu w niniejszym postępowaniu, zamówień. Miejsce realizacji dostaw będzie każdorazowo wskazane w zamówieniach częściowych i obejmować może: Laboratorium Wojewódzkie z siedzibą w Sieradzu, ul. P.O.W. 29. lub Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi przy ul. Siewnej 13 a oraz ewentualne inne lokalizacje na terenie województwa łódzkiego podane przez Zamawiającego w zamówieniu. Kryteria oceny ofert: l.p. Nazwa kryterium Waga kryterium w ocenie ofert 1. Cena oferty 60% 2. Termin dostawy 20% 3. Termin realizacji reklamacji 20% Suma: 100% Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Informacja o ofercie wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a (umowa o pracę): Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy PZP. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 4 (aspekty społeczne): Nie dotyczy Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a: nie dotyczy Możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych. Zamówienie nie dotyczy funduszy Unii Europejskiej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 24300000-7
Dodatkowe kody CPV: 33696300-8, 19520000-7, 33793000-5, 33192500-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: surowice |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art 93 ust.1 pkt 1) - brak ofert w postępowaniu |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: odczynniki chemiczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19246.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LABOMIX Sp j. Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23130.08
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: szkło laboratoryjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9246.60
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10135.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: materiały laboratoryjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31766.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Labomix Sp j. Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37999.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I ZESTAWÓW DO BIOLOGII MOLEKULARNEJ W ROKU 2024 - POSTĘPOWANIE POWTÓRZONE
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
- SZPiFP-48-24 Dostawa testów do wstępnej identyfikacji środków odurzających w organizmie człowieka
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.