eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutPRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-05

Ogłoszenie nr 500072588-N-2018 z dnia 05-04-2018 r.

Gmina Łańcut: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 515337-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Łańcut, Krajowy numer identyfikacyjny 69058179000000, ul. ul. Mickiewicza , 37100 Łańcut, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 172 252 264, e-mail zamowieniapubliczne@gminalancut.pl, faks 172 256 536.
Adres strony internetowej (url): www.gminalacut.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIK.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT. Zamówienie obejmuje przebudowę następujących dróg: 1.Przebudowa drogi na dz. 860/2 w Głuchowie w km 0+000-0+060 2.Przebudowa drogi na dz. 3581/2 w Kosinie w km 0+013-0+086 3.Przebudowa drogi na dz. 1749 w Kosinie w km 0+000-0+244,60 4.Przebudowa drogi na dz. 1535/2 i 1544/13 w Kosinie w km 0+000-0+215 Opis przedmiotu zamówienia: Projektowane parametry dróg Zadanie 1 Długość drogi: 60 mb Szerokość jezdni: 3,0 m Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia bitumiczna 6 cm - warstwa wzmacniająco profilowa z tłucznia gr. 12 cm - istniejąca nawierzchnia gruntowo-żwirowa - grunt rodzimy Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym śr. gr. 15 cm Zadanie 2 Długość drogi: 73 mb Szerokość jezdni: 3,0 mb Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia grubości 6 cm z masy mineralno - asfaltowej - warstwa wyrównawcza z masy mineralno - asfaltowej - warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego gr 20 cm - warstwa odsączająca z piasku gr 20 cm Zadanie 3 Długość drogi: 244,60 mb Szerokość jezdni: 2,50 - 3,0 m Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia grubości 4 cm z masy mineralno - asfaltowej - warstwa wiążąca grubości 4 cm z betonu asfaltowego - stabilizacja grubości 30 cm cementem istniejącej nawierzchni nieulepszonej drobnoziarnistej piaskiem Zadanie 4 Długość drogi: 215,0 mb Szerokość jezdni: 2,5 - 3,0 m Konstrukcja nawierzchni: - nawierzchnia grubości 6 cm z betonu asfaltowego - górna warstwa podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego - istniejąca nawierzchnia z kruszywa kamiennego Szczegółowy zakres rzeczowy zadań oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót określają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót zamieszczone na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty związane z budową nawierzchni asfaltowej drogi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233220-7, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH WEWNĘTRZNYCH W MIEJSCOWOŚCI KOSINA I GŁUCHÓW - GMINA ŁAŃCUT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 282624.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: WZPHU "MAZUR" Tomasz Mazur
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kosina 995
Kod pocztowy: 37-112
Miejscowość: Kosina
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254676.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254676.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301326.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.