eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa przychodni zdrowia przy ul. Żegańskiej 13, 04-713 Warszawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-04

Ogłoszenie nr 500071752-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer: Budowa przychodni zdrowia przy ul. Żegańskiej 13, 04-713 Warszawa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511041-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500032794-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Krajowy numer identyfikacyjny 1307618300000, ul. ul. Strusia 4/8, 04-564 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 590 09 23, e-mail malgorzata.pason@zoz-wawer.waw.pl, faks 22 812 07 96.
Adres strony internetowej (url): www.zoz-wawer.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa przychodni zdrowia przy ul. Żegańskiej 13, 04-713 Warszawa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZPZLO/Z-01/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa przychodni zdrowia przy ul. Żegańskiej 13 w Warszawie (działka nr 33 z obrębu 3-11-45) wraz z infrastrukturą zewnętrzną zagospodarowania terenu na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej na zlecenie Zamawiającego. Podstawowe dane zagospodarowania terenu: powierzchnia działki 748 m2, powierzchnia zabudowy projektowanego budynku 288 m2, Wymiary budynku 23,5 m x 12,5 m. Budynek nie jest podpiwniczony, posiada trzy kondygnacje nadziemne. Wysokość budynku 12m. Powierzchnia użytkowa 774 m2, Kubatura 2368 m3. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: elektryczne i teletechniczne, instalację systemu sygnalizacji włamania, instalację CCTV, instalację kontroli dostępu, instalację przywoławczą, instalację wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalację kanalizacji sanitarnej, instalacje grzewcze, instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, węzeł cieplny. Zakres prac obejmuje między innymi następujące czynności: - wykonanie budowy budynku trzykondygnacyjnego niepodpiwniczonego (3 kondygnacje nadziemne) - wykonanie instalacji elektrycznych - wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody - wykonanie instalacji c.o. - wykonanie instalacji kanalizacji - wykonanie przyłącza kanalizacyjnego - wykonanie przyłącza wodociągowego - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - wykonanie instalacji teletechnicznych - wykonanie instalacji elektroenergetycznych - węzeł cieplny - zagospodarowanie terenu zewnętrznego - przyłącze energetyczne (po stronie Innogy Stoen Operator Sp.z o.o. od stacji TRAFO do ZK-21, a od ZK-21 linii WLZ do rozdzielni głównej budynku po stronie Wykonawcy) - przyłącze ciepłownicze sieci miejskiej (po stronie VEOLIA, węzeł cieplny po stronie Wykonawcy) - wykonanie systemu rozsączania wód opadowych (skrzynki) - wykonanie wycinki 7 sztuk drzew kolidujących z inwestycją, wykonanie nasadzeń Zastępczych, określonych w opisie p. zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45261000-4, 45311100-1, 45311200-2, 45312200-9, 45314300-4, 45315300-1, 45320000-6, 45331000-6, 45332000-3, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3887133.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: E.W. RENTAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szachowa 1
Kod pocztowy: 04-894
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3950000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3950000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4500000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.