Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-04
Ogłoszenie nr 500071664-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Gmina Szreńsk: Rewitalizacja Rynku w miejscowości Szreńsk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520780-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Szreńsk, Krajowy numer identyfikacyjny 13037846200000,
ul. plac Kanoniczny
10,
06550
Szreńsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-23 653 40 38, e-mail
ugszrensk@bip.org.pl, faks
0-23 653 40 38.
Adres strony internetowej (url): www.szrensk.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja Rynku w miejscowości Szreńsk
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IPR.ZP.271.2.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Rewitalizacja Rynku w miejscowości Szreńsk" obejmująca swoim zakresem wykonanie m in..: ?robót rozbiórkowych, ?chodników parkowych, ?robót budowlanych przy pomniku, ?zieleni- sadzenie drzew i krzewów, trawników, ?urządzenie ternu, montaż ławek parkowych, koszy, tablicy informacyjnej, ?chodników, parkingów, jezdni zewnętrznych, ?wiaty przystankowej, naczynia zabytkowego- ekspozycja, z godnie z dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji. 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ : - załącznik nr 9 - projekt budowlany, - załącznik nr 10 - przedmiar robót, - załącznik nr 11 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 2Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający mieszkańcom/przedsiębiorcom/dostawcom dojazd do posesji/zakładów/sklepów itp. W razie zaistnienia potrzeby całkowitego lub częściowego zamknięcia ruchu na poszczególnych odcinkach dróg należy skutecznie poinformować wszystkich mieszkańców o tym fakcie z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 3Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania użytkowników dróg o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty oraz konieczności przestrzegania tymczasowej organizacji ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z opracowanym projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych. Przed przystąpieniem do robót w pasie drogowym wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wszelkimi uzgodnieniami. Koszty przygotowania projektu czasowej organizacji ruchu obciążają wykonawcę. Za bezpieczeństwo od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca 4W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru. 5. Zamawiający wymaga aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty budowlane związane z wykonywaniem: ?robót rozbiórkowych, ?chodników parkowych, ?robót budowlanych przy pomniku, ?zieleni- sadzenie drzew i krzewów, trawników, ?urządzenie ternu, montaż ławek parkowych, koszy, tablicy informacyjnej, ?chodników, parkingów, jezdni zewnętrznych, ?wiaty przystankowej, - naczynia zabytkowego- ekspozycja. Wymóg nie dotyczy czynności wykonywanych przez osoby kierujące budową: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materiałów budowlanych. 6. Wykonawca lub Podwykonawca w terminie 5 dni od dnia przekazania palcu budowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywać czynności określone w pkt. 3.5 wraz z oświadczeniem, że wymienione osoby są zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. -Kodeks pracy(t. j. Dz. U. z 2018r. poz. 108, ze zm.). O każdorazowej zmianie wskazanych w wykazie osób Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego na piśmie przed wprowadzeniem pracownika na budowę. 7.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia 8.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 9. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.5 czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11.Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną, przedmiarem robót, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, warunkami pozwoleń na budowę i innymi decyzjami administracyjnymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót, przepisami bhp i ppoż. 12.Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy. 13. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia mają odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 14.Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem robót oraz zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, iż obmiary przekazane Wykonawcom pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z dokumentacją projektową. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 15. Podane w SIWZ, w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załącznikach, znaki towarowe materiałów, urządzeń, patenty lub ich pochodzenie są wyłącznie przykładowymi nazewnictwami, nie wiążącymi oferenta. Zapisy te należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. 16. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni, instalacji, odtworzenia terenów zielonych itp. 17.Obowiązkiem wykonawcy będzie również ponoszenie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego drogi powiatowej na czas robót, wszelkie koszty administracyjne, odszkodowania za szkody. 18. Rozbiórki chodników, murków, wiaty przystankowej, ławek, nawierzchni asfaltowej dokonać w taki sposób aby ich nie uszkodzić. Materiały pochodzące z rozbiórki należy przekazać Zamawiającemu i dostarczyć własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Materiały niezwrócone Zamawiający potraktuje jako odsprzedane Wykonawcy i obciąży Wykonawcę fakturą według kalkulacji własnych, na co Wykonawca wyraża zgodę. 19.Roboty będące przedmiotem zamówienia publicznego będą wykonywane w otoczeniu Kościoła Parafialnego p. w. Niepokalanego Poczęcia NMP w Szreńsku z dzwonnicą i najbliższym otoczeniem w promieniu 100m, wpisanym do rejestru zabytków Województwa Mazowieckiego pod nr A-118. Zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie Delegatura w Ciechanowie roboty będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym. 20.Do nasadzeń Wykonawca ma obowiązek stosować materiał roślinny najwyższej jakości, tj.: wolny od chorób i szkodników, o wyrównanym wzroście, opatrzony etykietą, zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24-miesięcznej gwarancji na nasadzone rośliny, drzewa i krzewy. Nasadzenia wszystkich roślin, drzew i krzewów, które wypadły w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt. W okresie gwarancji, w przypadku niezachowania żywotności i nie rokowania szans na prawidłową wegetację którychkolwiek z nasadzonych roślin i posadzonych drzew i krzewów, Wykonawca zobowiązuje się do posadzenia na własny koszt zdrowych roślin, drzew i krzewów tego samego gatunku w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni roślin, drzew i krzewów na nowe i nie dokona nasadzeń, Zamawiający po pisemnym powiadomieniu nasadzi rośliny, drzewa i krzewy we własnym zakresie, lub przez podmiot trzeci na koszt Wykonawcy, ze środków "zabezpieczenia należytego wykonania umowy" lub poprzez wystawienie faktury obciążającej Wykonawcę robót. 21. Wykonawca zagospodaruje wyroby zawierające azbest zgodnie z obowiązującymi przepisami i dostarczy Zamawiającemu Kartę przekazania odpadu na składowisko przeznaczone do składowania odpadów zawierających azbest (ze wskazaniem, że dotyczy odpadów z terenu Gminy Szreńsk). 22.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w trzech egzemplarzach oraz wykazu dokonanych nasadzeń drzew i krzewów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45112711-2
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262210-6, 45262311-4, 45223100-7, 45112710-5, 45233123-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
918286.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.T.U. "PULS" s.c. Tomasz i Małgorzata Góralczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1006080.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





