To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-04
Ogłoszenie nr 500071641-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a w Warszawie - etap II - roboty wykończeniowe (znak sprawy: 6/ZP/18).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514082-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500035680-N-2018; 500040323-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161,
ul. Al. Solidarności
90,
01003
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail
zp.wola@um.warszawa.pl, faks
224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a w Warszawie - etap II - roboty wykończeniowe (znak sprawy: 6/ZP/18).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):6/ZP/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych - Etap II - robót wykończeniowych w budynku wykonanym w stanie surowym, w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa żłobka przy ul. Ciołka 26a". Prace objęte zamówieniem polegają na wykonaniu: a) robót wykończeniowych (m.in. podkłady pod posadzki, posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne wraz z naprawą ściany istniejącej (ściana węzła grupowego cieplnego), b) elewacji - w zakresie warstw ociepleniowych i okładzinowych wraz z obróbkami zewnętrznymi oraz naprawa ścian istniejącego budynku węzła cieplnego, c) stropodachu wraz z obróbkami blacharskimi oraz wykonanie przebić/przewiertów pod rurę spustową w najwyższym stropie, d) tarasu na kondygnacji +1 (warstwy wykończeniowe), e) dostawy i montażu stolarki (m.in. ścianki/okna aluminiowe oraz rolety, drzwi zewnętrzne i wewnętrzne, witryny stalowe), f) dostawy i montażu wyposażenia (m.in.: winda osobowo-towarowa, balustrady, drabiny, meble), g) instalacji elektrycznych wewnętrznych: - instalacje elektryczne (m.in.: rozdzielnice, inst. oświetleniowe, trasy kablowe, przewody i kable), - instalacje teletechniczne (m.in.: trasy kablowe, inst. oddymiająca, inst. LAN, inst. CCTV, inst. SSWiN, inst. video domofonowa), h) instalacji elektrycznych zewnętrznych (m.in.: prace demontażowe, linie zasilające, oświetlenie terenu oraz wykonanie instalacji odgromowej i uziemiającej w zakresie poziomów na stropodachu, montażu skrzynek probierczych, montażu masztu odgromowego), i) instalacji sanitarnych wewnętrznych (m.in.: inst. wodociągowa, hydrantowa, kanalizacyjna, biały montaż i armatura, inst. c.o., c.t., wody lodowej, węzeł pomp ciepła, klimatyzacja freonowa, wentylacja mechaniczna), j) instalacji sanitarnych zewnętrznych (m.in.: przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej w zakresie kanału z rur kamionkowych oraz studzienki inspekcyjnej na odcinku od studni S-5 do studni MPWiK, dolne źródło pomp ciepła), k) zagospodarowania terenu wraz z wycięciem drzew (2 szt.) oraz nowych nasadzeń (4szt.), l) likwidacji przyłącza energetycznego zasilającego węzeł grupowy ciepła Veolii (w uzgodnieniu z Zamawiającym i Veolią). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa, poniższa dokumentacja: a) Projekt Budowlany, zatwierdzony decyzją nr 93/N/2016, b) Projekt Wykonawczy - zawierający: - TOM 1 - Projekt Zagospodarowania Terenu, - TOM 2 - Architektura, - TOM 3 - Konstrukcja, - TOM 4 - Instalacje sanitarne, - TOM 5 - Instalacje elektryczne i teletechniczne, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, d) Przedmiar robót - mający charakter pomocniczy/informacyjny, e) Dokumentacja fotograficzna (zdjęcia) pokazująca stan istniejący inwestycji (wybudowanego obiektu) - mająca charakter informacyjny, w/w dokumentacja stanowi załącznik nr 9 do SIWZ, oraz wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Uwaga: zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje technologii kuchni (wyposażenia). 3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z pracami ogólnobudowlanymi, podczas realizacji niniejszego zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018 r., poz. 108). Szczegółowe wymagania dot. sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 6.500.000,00 zł (słownie: sześć milionów pięćset tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 5. Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - patrz cześć XIII SIWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust 4 wzoru umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45321000-3, 45421100-5, 45443000-4, 45312310-3, 45310000-3, 45232400-4, 45331000-6, 45400000-1, 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5243985.66
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Leszek Sawicki Zakład Remontowo-Budowlany "RENOMAX"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5901950.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





