To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-04
Ogłoszenie nr 500071588-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer: "Usługa kompleksowego sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Wawer"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526678-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer, Krajowy numer identyfikacyjny 1307618300000,
ul. ul. Strusia
4/8,
04-564
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 590 09 23, e-mail
malgorzata.pason@zoz-wawer.waw.pl, faks
22 812 07 96.
Adres strony internetowej (url): www.zoz-wawer.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługa kompleksowego sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Wawer"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZPZLO/Z-06/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania przychodni rejonowych należących do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Wawer. 1) Przychodnia Rejonowa Nr 1 budynek A w Warszawie przy ul. J. Strusia 4/8, pow. ok. 1768m ² 2) Przychodnia Rejonowa Nr 1 budynek B w Warszawie przy ul. J. Strusia 4/8, pow. ok. 1803 m ² 3) Przychodnia Rejonowa Nr 1 budynek C w Warszawie przy ul. Strusia 4/8, pow. ok. 146 m ² 4) Przychodnia Rejonowa Nr 2 w Warszawie przy ul. Patriotów 170, pow.ok.597 m ² 5) Przychodnia Rejonowa Nr 3 w Warszawie przy ul. Żegańskiej 2 C, pow. ok. 107 m ² 6) Przychodnia Rejonowa Nr 4 w Warszawie przy ul. Begonii 10, pow. ok. 828 m ² 7) Przychodnia Rejonowa nr 5 w Warszawie przy ul. Trakt Lubelski 167 pow. ok. 170 m ² 8) Przychodnia Rejonowa Nr 6 budynek A w Warszawie przy ul. Patriotów 46, pow. ok. 476 m ² 9) Przychodnia Rejonowa Nr 6 budynek B w Warszawie przy ul. Patriotów 46, pow. ok. 527 m ² 10) Przychodnia Rejonowa Nr 6 budynek C w Warszawie przy ul. Patriotów 46, pow. ok. 135 m ² 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90900000-6
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90919200-4, 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
532668.73
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Juwel Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
532297.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych oraz salach wystawowych Stacji Muzeum przy ul. Towarowej 3, 00-811 Warszawa
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
- Usługi sprzątania w Ośrodku Szkolenia PIP
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości w budynkach Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2026-2029
- Adm.261.4.2025 - Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynku oraz wokół budynku Sądu Rejonowego w Rudzie Śląskiej przy ul. Bukowej 5A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





