To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-04
Ogłoszenie nr 500071404-N-2018 z dnia 04-04-2018 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Sukcesywna dostawa polimerów - realizacja wg zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513625-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500026734-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000,
ul. ul. Wołyńska
57,
22100
Chełm, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
082 5631461 do 63, e-mail
tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks
825 630 450.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.chelm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Przedsiębiorstwo komunalne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa polimerów - realizacja wg zadań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S_02
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup, wraz z dostawą i rozładunkiem loco Chełm, Oczyszczalnia Ścieków, ul. Bieławin 5a, polimerów z podziałem na zadania: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa polimeru do zagęszczania osadów nadmiernych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą loco Chełm, Oczyszczalnia Ścieków, ul. Bieławin 5a, polimeru w formie proszkowej, niezbędnego w procesie zagęszczania osadów nadmiernych: - w ilości do 24 000 kg w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy; - w fabrycznie zamkniętych opakowaniach o wadze od 20 kg do 25 kg każde. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa polimeru do odwadniania osadów mieszanych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z dostawą loco Chełm, Oczyszczalnia Ścieków, ul. Bieławin 5a, polimeru w formie proszkowej niezbędnego w procesie odwadniania osadów mieszanych (osad nadmierny + osad wstępny): - w ilości do 30 000 kg w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy; - w fabrycznie zamkniętych opakowaniach o wadze od 20 kg do 25 kg każde. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają analogicznie załączniki nr 1a i 1b do DIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 24.54.20.00 - Polimery akrylowe w formach podstawowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy dokonają doboru laboratoryjnego prób do testów w zakresie zadań nr 1 i nr 2. 1.1. Wykonawcy od dnia 12.02.2018 r. do dnia 16.02.2018 r. włącznie, mają prawo do przeprowadzenia doboru polimeru w laboratorium zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jak do testów. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości wysyłania próbek osadu. 1.2. Wykonawcy od dnia 19.02.2018 r. do dnia 28.02.2018 r. włącznie, dostarczą polimery do testów na adres Oczyszczalni Ścieków w Chełmie przy ulicy Bieławin 5a. 1.3. Każdy wykonawca na swój koszt dostarczy 20 kg dobranego laboratoryjnie polimeru na próby techniczne, które zamawiający przeprowadzi we własnym zakresie (przy ewentualnym udziale przedstawiciela wykonawcy). Adres dostawy Oczyszczalnia ścieków w Chełmie, ul. Bieławin 5a. UWAGA: W przypadku nie dostarczenia polimeru, dostarczenia w zbyt małej ilości lub dostarczenia niewłaściwej formy (np. emulsji zamiast proszku) wykonawca zostanie wykluczony z ustalonego terminu testów a procedura ustalania nowego terminu rozpocznie się od początku na podstawie nowego zgłoszenia wykonawcy. 1.4. Wykonawca może być obecny przy próbach swojego środka. 1.5. Z przeprowadzonych prób sporządza się kartę testu polimeru (załącznik nr 1c do DIWZ). 1.6. Wykonawca odbierze kartę testu i podpisze zgodność osiągniętych wyników. Odmowa podpisania karty testów jest równoznaczna z rezygnacją w uczestnictwie w przetargu. 1.7. W przypadku nieobecności Wykonawcy podczas przeprowadzania testów wyniki badań (karta testu) zostaną przekazane faxem lub emailem Wykonawcom nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. 1.7.1. Forma przekazania karty testów zależy od wyboru wykonawcy dokonanego przy zgłoszeniu potencjalnego terminu. 1.8. Oferty wykonawców, którzy nie wykonali testów zostaną odrzucone. 2. Wykonawca proponuje termin realizacji testów z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem, przesyłając pismo (załącznik nr 9 do DIWZ) faxem (82 563 03 45) lub e-mailem na adres: tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl. Zamawiający potwierdza termin niezwłocznie lub proponuje inny termin. UWAGA: Testy wykonane bez potwierdzenia terminu zostaną unieważnione. 2.1. Kolejność przeprowadzanych testów uzależniona będzie od potwierdzonego pisemnie zgłoszenia. W przypadku braku wolnego terminu na wykonanie testów, Zamawiający nie przewiduje możliwości przesunięcia terminu składania ofert. 2.2. Polimer musi zostać dostarczony z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem przed pierwszym, ustalonym, dniem testu. UWAGA: W przypadku osobistego udziału w próbach polimer należy dostarczyć najpóźniej w pierwszym dniu wykonania testu do godz. 8:00. 3. Po próbach w skali technicznej zamawiający ustali dla zadań nr 1 i 2: a) zużycie polimeru w kg na 1 Mg suchej masy osadu, b) suchą masę osadu po zagęszczeniu, c) suchą masę osadu przed zagęszczeniem, d) zawartość zawiesiny w odcieku.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa polimeru do zagęszczania osadów nadmiernych. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
294000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Korona JV" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
361620.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa polimeru do odwadniania osadów mieszanych. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
367500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "Korona JV" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
452025.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Terespolu w 2026 r.
- Remont pomieszczeń sanitarnych JRG 1 KM PSP w Chełmie
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW CHPWiTM SP. Z.O.O. W CHEŁMIE, W OKRESIE od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup samochodów osobowych
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz usługi dystrybucyjne dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Chełmie
- Zagospodarowanie w procesie odzysku odpadu o kodzie 19 12 10
więcej: przetargi w Chełmie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





