eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skępe › " Dostawa oleju opałowego na sezon 2017/2018 dla Zespołu Szkół w Skępem im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-06

Ogłoszenie nr 500070778-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.

Zespół Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem: " Dostawa oleju opałowego na sezon 2017/2018 dla Zespołu Szkół w Skępem im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615803-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500059447-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem, Krajowy numer identyfikacyjny 000097732, ul. ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48542877006, e-mail zsskepe@gmail.com, faks +48542877006.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsskepe.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

" Dostawa oleju opałowego na sezon 2017/2018 dla Zespołu Szkół w Skępem im. Waleriana Łukasińskiego w Skępem"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZSZ.272.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb dostawy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w normy PN-C-96024 w zakresie oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 w ilości około 60 000 litrów w sezonie grzewczym 2017/2018 na potrzeby Zespołu Szkół w Skępem ul. Wymyślińska 2, 87-630 Skępe. 3.2 Zamawiana łączna ilość oleju opałowego stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie i może ulec zmianie w przeciągu roku. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w latach 2017/2018. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia. Dostawy paliwa następować będą w dni robocze w godzinach od 700 do 1500 w terminie do 48 godzin (2 dni roboczych) od momentu złożenia telefonicznego zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostaw w/w paliw transportem Wykonawcy - autocysternami wyposażonymi w przepływomierz posiadający aktualną legalizację. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju. 3.3 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Każda partia dostarczonego oleju powinna posiadać certyfikat, świadectwo jakości lub inny równoważny dokument, wystawiony przez producenta, określający jakość produktu (właściwości i parametry dostarczanego paliwa). Zamawiający zastrzega sobie prawo do losowej kontroli jakości oleju grzewczego dostarczonego przez Wykonawcę. W przypadku niezgodności jakości oleju z wymogami opisanymi w SIWZ Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzonego badania i w terminie 14 dni od jego daty przekaże kwotę odpowiadającą kosztom badania na rachunek wskazany przez Zamawiającego. W przypadku niezgodności jakości oleju z wymogami opisanymi w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt w miejsce wadliwego, dostarczyć olej o prawidłowej jakości w terminie 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o wynikach badań

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 146400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. BLUE OIL Piotrowski Eugeniusz
Email wykonawcy: biuro@blueoil.net.pl
Adres pocztowy: ul. Migdałowa 23
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.