eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecUsługi transportu odpadów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-03

Ogłoszenie nr 500070630-N-2018 z dnia 03-04-2018 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.: Usługi transportu odpadów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523460-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 69043924700000, ul. ul. Wolności 44, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 5820500, 5820573, e-mail mpgk@mpgk.mielec.pl, faks 175 820 576.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi transportu odpadów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest transport przez Wykonawcę odpadów o kodach: - 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów, - 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, - 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe, za pomocą ciągników siodłowych z naczepami samowyładowczymi (ruchoma podłoga) o DMC max 40 Mg i pojemności skrzyni ładunkowej 90 m3 ( +/- 6m3) załadowanych na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o. o. w Mielcu, ul. Wolności 171, 39-300 Mielec do miejsca zagospodarowania odpadów, od dnia podpisania umowy - 24 miesiące lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie. 2. Załadunek odpadów odbywać się będzie w godz. pracy Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Sp. z o. o. w Mielcu , tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do godz. 13:30 (rozpoczęcie ostatniego załadunku) oraz w każdym innym czasie wynikającym z potrzeb Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego (zgłoszenie konieczności udostępnienia pojazdów do załadunku odpadów w takim przypadku - w dni inne niż od poniedziałku do piątku - odbywać się będzie telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną z co najmniej 12 godzinnym wyprzedzeniem). 3. Miejsce, do którego będą transportowane odpady: Zakład Usług Komunalnych W Ostrowie, 39-103 Ostrów, Ostrów 225 (RIPOK). Odpady należy rozładować w miejscu wskazanym przez odbierającego. 4. Zamawiający szacuje, że do przewiezienia będzie ok. 2200 Mg odpadów miesięcznie (jednorazowy ładunek do przewiezienia - min. 20 Mg). 5. Zamawiający nie gwarantuje minimalnej ilości odpadów do wywozu przez Wykonawcę (kwota łączna brutto określona w formularzu oferty stanowi maksymalną wartość zobowiązania). 6. Odpady będą ważone dwukrotnie, tj. przy wyjeździe z obiektu przy ul. Wolności 171 oraz u odbiorcy odpadów (RIPOK). 7. Zamawiający (bądź podmiot przez niego upoważniony) będzie wystawiał ,,kwit wagowy", który każdorazowo potwierdzi Wykonawca. 8. Załadunek po stronie Zamawiającego (max czas załadunku: 1 godzina, Zamawiający może dokonywać równocześnie załadunku tylko jednego pojazdu Wykonawcy). Ostatni kurs - rozpoczęcie załadunku najpóźniej o godz. 13 30. Zamawiający przewiduje następującą ilość kursów: 5 - 6 / dzień. Wykonawca wykonując transport odpadów winien przestrzegać wszystkich obowiązujących przepisów prawa i regulaminów ZUOK i RIPOK oraz ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie, w tym również odpowiedzialność za ewentualne kary i obciążenia nałożone na Zamawiającego w związku z naruszeniem przez pojazdy transportujące odpady, przepisów ruchu drogowego. 9. Zamawiający ma prawo kontroli pojazdu przed i po załadowaniu. Zamawiający wyposaży na własny koszt pojazdy Wykonawcy (nie więcej niż 3) w urządzenia do monitoringu bazujące na systemie GPS rejestrujące przebieg tras. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia pojazdów w Mielcu w celu montażu urządzeń w dniu zawarcia umowy. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia pojazdów w Mielcu w celu demontażu ww. urządzeń w terminie 3 dni roboczych od dnia rozwiązania/ wygaśnięcia umowy. 10. W przypadku niemożliwości wykonania załadunku ( np. awaria ładowarki) Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (wskazanego w ofercie - zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp oraz w trakcie realizacji umowy zgodnie z art. 36b ust. 1a ustawy Pzp) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia - przy transporcie odpadów (kierowców), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 580800.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa "Trans - Majaworo" Maciej Ciejka
Email wykonawcy: majaworo@interia.eu
Adres pocztowy: Chrząstów 8
Kod pocztowy: 39-331
Miejscowość: Chorzelów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 789069.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 789069.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 974160.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.