To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-06
Ogłoszenie nr 500070569-N-2017 z dnia 06-12-2017 r.
Gminny Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa samochodu ciężarowego do zbierania i transportu odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609448-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 367883587,
ul. Zachodnia
15/25,
37-470
Zaklików, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
728346262, e-mail
gzk@zaklikow.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=zaklikow/&strona=13&typ=podmenu&typmenu=13&menu=135&podmenu=135&str=1
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP - Spółka z o. o., w której ponad 50% udziałów posiada Gmina Zaklików
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu ciężarowego do zbierania i transportu odpadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu ciężarowego do zbierania i transportu odpadów (śmieciarki), fabrycznie nowego (rok produkcji zabudowy i podwozia 2017) o pojemności skrzyni 14 - 16 m3 i minimalnej ładowności 5000 kg. 2. Szczegółowy opis wymagań technicznych dla samochodu, stawianych przez Zmawiającego, zawarty został w załączniku nr 3a do SIWZ Wymagania techniczno - użytkowe 3. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia a) Oferowany samochód ciężarowy(typ specjalny śmieciarka), musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ; b) Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24 miesięcy gwarancji na dostarczony samochód (termin liczony od daty dostawy potwierdzonej końcowym protokołem odbioru) c) Zamawiający wymaga, aby termin podjęcia czynności naprawczych w ramach gwarancji wynosił maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki przez Zamawiającego (dopuszcza się zgłoszenie w formie elektronicznej za pośrednictwem e-maila, telefoniczne z potwierdzeniem drogą mailową, faksu lub pisemnej), w miejscu postoju maszyny, z zakończeniem naprawy maksymalnie 72 h od daty jej rozpoczęcia. W przypadku, gdy naprawa będzie trwała dłużej niż 72 h Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt sprzętu zastępczego, o parametrach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, na cały okres naprawy. Szczegóły dotyczące warunków gwarancji określone zostały w załączniku nr 5 do SIWZ projekt umowy. d) Oferowany samochód musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się m.in. z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, apteczki, instrukcji obsługi w języku polskim i katalogu części zamiennych e) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi samochodu dla min. 3 pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny. f) Całkowity koszt dostawy samochodu do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał serwis stacjonarny na terenie Polski oraz prowadził serwis mobilny na terenie całego kraju h) Zamawiający wymaga, aby serwis gwarancyjny realizowany był przez Wykonawcę nieodpłatnie w całym okresie gwarancji (dojazd, materiały, robocizna) - przedmiotowe koszty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV: 34144511-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
486500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GP TRUCK TRADING s.c. Grzegorz Kądziela, Agnieszka Kądziela
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
626070.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa używanego pojazdu typu śmieciarka
- DOSTAWA POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Rekultywacja Kwatery S1 na terenie składowiska ZZO przy ul. Meteorytowej 1 w Suchym Lesie
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów typu furgon o dopuszczalnej masie całkowitej 3 500 kg
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o napędzie elektrycznym przeznaczonego do zbierania odpadów komunalnych"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch sztuk pojazdów ciężarowych specjalistycznych typu wywrotka
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





