eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "NASZ DOM" w Gliwicach ul. Derkacza 10

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500070230-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej "Nasz Dom": Wykonanie Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "NASZ DOM" w Gliwicach ul. Derkacza 10

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513600-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej "Nasz Dom", Krajowy numer identyfikacyjny 66525400000, ul. ul. Derkacza 10, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 321 960, e-mail dpsgliwice1@poczta.onet.pl, faks 322 321 960.
Adres strony internetowej (url): http://www.dps.gliwice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie Instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "NASZ DOM" w Gliwicach ul. Derkacza 10

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DPSD.271.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu Instalacji Sygnalizacji Pożaru w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej "NASZ DOM" w Gliwicach ul. Derkacza 10. Instalacja sygnalizacji pożarowej zostanie wykonana w oparciu o centrale mikroprocesorowa współpracującą z adresowalnymi elementami liniowymi. Mikroprocesorowy, w pełni automatyczny system sygnalizacji pożaru powinien umożliwiać osiągniecie bardzo wysokiej czułości i niezawodnej pracy instalacji. Centrala SSP powinna posiadać następujące cechy funkcjonalne: - redundantny układ mikroprocesorowy wraz z pamięcią,- pracować w systemie adresowalnym tzn. umożliwiać identyfikacje numeru i rodzaju elementu zainstalowanego w pętli dozorowej,- mieć wbudowaną pamięć zdarzeń i alarmów,- mieć duży, czytelny, dotykowy wyświetlacz LCD umożliwiający uzyskanie pełnej informacji, dotyczącej stanu systemu oraz ułatwiający konfigurację i obsługę centrali, - mieć wbudowaną drukarkę umożliwiającą wydruk pamięci zdarzeń,- umożliwić podłączenie adresowalnych elementów liniowych, służących do sterowania i kontroli urządzeń dodatkowych, współpracujących z systemem ppoż.,- umożliwić podłączenie adresowalnych elementów liniowych z odgałęzieniami bocznymi dla czujek konwencjonalnych,- umożliwić blokowanie alarmów pochodzących od elementów liniowych na określony czas lub na stałe,- współpracować z urządzeniami monitoringu pożarowego,- posiadać modułową architekturę, by dobrze dostosować możliwości centrali do potrzeb obiektu,- umożliwić sterowanie urządzeniami przeciwpożarowymi za pomocą wyjść przekaźnikowych z funkcją fail-safe,- umożliwić kontrolowanie stanu urządzeń przeciwpożarowych z ożyciem wejść kontrolnych trójstanowych,- umożliwić prace w trybie rozproszonym, w którym centrala komunikuje się z węzłami, posiadającymi moduły funkcjonalne, z lub bez dodatkowych paneli operatorskich, co umożliwia obniżenie kosztów instalacji i zwiększa elastyczność systemu,- umożliwić grupowanie sterowań urządzeniami przeciwpożarowymi,- umożliwić synchroniczne wysterowanie do kilkudziesięciu wyjść sterujących jednocześnie,- umożliwić synchroniczne wysterowanie do kilkudziesięciu adresowalnych sygnalizatorów tonowych lub głosowych, - umożliwić przeprowadzenie konfiguracji za pomocą klawiatury i myszki komputerowej łączących się z centrala przez port USB,- umożliwiać przesłanie konfiguracji do centrali z pamięci flash typu pendrive,- umożliwić podłączenie do 250 elementów adresowalnych na jednej linii dozorowej,- umożliwić podłączenie do 398 linii dozorowych typu A lub B,- umożliwić wykonanie testowania lub blokowania elementów oraz przygotowanie odpowiedniego raportu,- umożliwić podłączenia systemu komputerowego w celu przedstawienia stanu systemu w formie graficznej na ekranie monitora,- umożliwić wysterowanie i zasilanie sygnalizatorów alarmowych konwencjonalnych bezpośrednio z centrali przez odpowiednie wyjścia potencjałowe, by zmniejszyć koszt związany z zakupem dodatkowych, certyfikowanych zasilaczy sygnalizacji i automatyki pożarowej,- umożliwić podłączenie centrali sterującej oddymianiem bezpośrednio przez linie dozorowa, jako element adresowalny, dając możliwość kontrolowania stanu urządzeń przeciwpożarowych oraz wysterowania tych urządzeń na sygnały z CSP,- możliwość weryfikacji, czy elementy pętlowe znajdują się w przeznaczonych dla nich miejscach oraz czy nie została zamieniona ich kolejność zainstalowania,- umożliwiać podłączenie czujek liniowych dymu bezpośrednio na liniach dozorowych centrali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:- przedmiar robót,- dokumentacja projektowa,- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Uwaga. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. 2. Oznacza to, ze Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez wykonawce. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawce (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie,b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy jednostki,c) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającego,d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy jednostki,e) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania jednostki. f)Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanego systemu sygnalizacji pożaru. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45312100-8


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45315600-4, 45343000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99696.82
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELMAX-HURT ŻYWICKI SP.J.
Email wykonawcy: biuro@elmax-hurt.pl
Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 15B
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: TYCHY
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74886.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74886.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103222.77
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.