eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockWykonanie prac remontowych w pomieszczeniach w bud. Nr 24 w NCBJ OR POLATOM - 2 częściCzęść Nr 1 - W pomieszczeniach biurowych i pracowniach Część Nr 2 - W pomieszczeniach hali warsztatowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-05

Ogłoszenie nr 500070199-N-2017 z dnia 05-12-2017 r.

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM: Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach w bud. Nr 24 w NCBJ OR POLATOM - 2 części: Część Nr 1 - W pomieszczeniach biurowych i pracowniach Część Nr 2 - W pomieszczeniach hali warsztatowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603598-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5000451


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Narodowe Centrum Badań Jądrowych Ośrodek Radioizotopów POLATOM, Krajowy numer identyfikacyjny 102404300000, ul. ul. Andrzeja Sołtana 7, 05400 Otwock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 273 17 00, 273 17 01, e-mail w.wozniak@polatom.pl, faks 22 718 03 50.
Adres strony internetowej (url): www.polatom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach w bud. Nr 24 w NCBJ OR POLATOM - 2 części: Część Nr 1 - W pomieszczeniach biurowych i pracowniach Część Nr 2 - W pomieszczeniach hali warsztatowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

33/P/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w bud. Nr 24 o Część Nr 1 - w pomieszczeniach biurowych i pracowniach o Część Nr 2 - w pomieszczeniach hali warsztatowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik A do SIWZ - Opisy, rysunki pomieszczeń i warsztatu oraz przedmiary (2 części). Wymagania związane z realizacją zamówienia: oZałącznik C do SIWZ - Dodatkowe wymagania oZałącznik D do SIWZ - Regulamin. 2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ wraz z załącznikami i we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagania uzupełniające: 1. Przed zastosowaniem każdego materiału przewidzianego do użycia przy pracach objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawca przedstawi stosowne atesty, deklaracje zgodności, deklaracje właściwości użytkowych, aprobaty techniczne, karty charakterystyki, karty techniczne, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia (stwierdzające co najmniej jego trudną zapalność i nietoksyczność) zezwalające na jego zastosowanie w budownictwie. 2. Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 6-ciu osób - pracowników fizycznych z branży budowlanej, wykonujących czynności prac remontowych opisanych w zakresie realizacji zamówienia. 3. Wykonawcom zainteresowanym wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający proponuje przeprowadzenie wizji lokalnej po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego (Załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku pytań wniesionych przez Wykonawcę podczas wizji lokalnej (zapisane w protokole) Zamawiający niezwłocznie zamieści je na stronie internetowej wraz z odpowiedziami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach w bud. Nr 24 w NCBJ OR POLATOM - w pomieszczeniach biurowych i pracowniach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 190000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LA BELLE MAISON Michał Kunatkowski
Email wykonawcy: michal.kunatkowski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wiślana 26c
Kod pocztowy: 05-480
Miejscowość: KARCZEW
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 248089.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 248089.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 325335.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach w bud. Nr 24 w NCBJ OR POLATOM - W pomieszczeniach hali warsztatowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W odpowiedzi na ogłoszenie na część 2 w przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z brzmieniem art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.