To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-30
Ogłoszenie nr 500069970-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA: Dostawy środków czystości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512221-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA, Krajowy numer identyfikacyjny 330392390,
ul. C. K. Norwida
3,
78-100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
+48943552010, e-mail
crrkolobrzeg@krus.gov.pl, faks
+48943552011.
Adres strony internetowej (url): www.niwa.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy środków czystości
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O.271.1.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy środków czystości z podziałem na dwa Zadania, tj.: 1. Zadanie nr 1 obejmuje dostawy środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości określone w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy; 2. Zadanie nr 2 obejmuje dostawy środków czystości - chemia profesjonalna określone w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SIWZ oraz w treści wzoru umowy stanowiącym jej integralną część. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą zakresem dane Zadanie zgodnie z dokonanym podziałem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego określonym w pkt. 1 rozdziału III SIWZ oraz w Załączniku nr 1A.1. i 1A.2.do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Wykonawca mógł złożyć ofertę na jedno i dwa Zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 33631600-8, 39831210-1, 39224000-8, 33760000-5, 18930000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione w części dotyczącej Zadania nr 1 na dostawę środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu na Zadanie nr 1 złożona została jedna oferta przez Wykonawcę, tj. firmę:SIMBHP Sp. j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35, 76-200 Słupsk, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp bowiem zawierała błędy w obliczeniu ceny. Ww. Wykonawca nie dokonał wyceny pozycji 13 Załącznika nr 1A.1. Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty dotyczącej kija do pada z uchwytem i stelażem do pozycji 32, dł. min 120 cm. Zgodnie ze wskazówką dla Wykonawców zawartą w pkt. 3 formularza Załącznika nr 1A.1. Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, cyt.: " (...) w celu obliczenia ceny jednostkowej brutto oraz wartości brutto przy użyciu poniższego formularza posiadającego zapisane formuły automatycznie dokonujące obliczeń, wystarczy wpisać w kolumnę "CENA JEDNOSTKOWA NETTO" odpowiednią wartość i wcisnąć enter, w polu "STAWKA VAT" wpisać cyfrę np. 23 lub 8 (bez żadnych symboli) i wcisnąć enter. Program automatycznie wstawi odpowiednie wartości w poszczególne komórki.". Brak wyceny pozycji oferowanego asortymentu nie jest możliwy do usunięcia przez Zamawiającego w trybie poprawy oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Mając na uwadze powyższe Zamawiający był zobligowany do odrzucenia oferty nr 2 firmy SIMBHP Sp. j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki na podstawie wskazanego przepisu prawa, tj. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp bowiem zawierała błędy w obliczeniu ceny. W konsekwencji uzasadnionym było unieważnienie postępowania na dostawy środków czystości w części dotyczącej Zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy środków czystości - chemia profesjonalna |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59563.85
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Suma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59360.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa ławek parkowo/miejskich
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Ubezpieczenie majątku Spółki i odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
- Budowa kompleksu boisk sportowych w Zieleniewie
- Dostawa przyczep-cystern do wody pitnej o pojemności 1300 litrów i 5000 litrów w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej"
- Budowa słupków blokujących wjazd na drogach Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa 450 000 sztuk worków polipropylenowych na piasek do celów ochrony ludności i wyposażenia magazynów interwencyjnych dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego DUW
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Realizacja zadań własnych z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Artykuły i akcesoria do usługi sprzątania, pojemniki na zużyte igły, podajniki
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





