eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegDostawy środków czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500069970-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA: Dostawy środków czystości

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512221-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA, Krajowy numer identyfikacyjny 330392390, ul. C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48943552010, e-mail crrkolobrzeg@krus.gov.pl, faks +48943552011.
Adres strony internetowej (url): www.niwa.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy środków czystości

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O.271.1.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawy środków czystości z podziałem na dwa Zadania, tj.: 1. Zadanie nr 1 obejmuje dostawy środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości określone w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy; 2. Zadanie nr 2 obejmuje dostawy środków czystości - chemia profesjonalna określone w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści SIWZ oraz w treści wzoru umowy stanowiącym jej integralną część. Zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się ofertę obejmującą zakresem dane Zadanie zgodnie z dokonanym podziałem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego określonym w pkt. 1 rozdziału III SIWZ oraz w Załączniku nr 1A.1. i 1A.2.do SIWZ - Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Wykonawca mógł złożyć ofertę na jedno i dwa Zadania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0


Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 33631600-8, 39831210-1, 39224000-8, 33760000-5, 18930000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w części dotyczącej Zadania nr 1 na dostawę środków czystości - chemia gospodarcza, środki czystości w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od Wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu na Zadanie nr 1 złożona została jedna oferta przez Wykonawcę, tj. firmę:SIMBHP Sp. j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki, ul. Borchardta 35, 76-200 Słupsk, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp bowiem zawierała błędy w obliczeniu ceny. Ww. Wykonawca nie dokonał wyceny pozycji 13 Załącznika nr 1A.1. Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty dotyczącej kija do pada z uchwytem i stelażem do pozycji 32, dł. min 120 cm. Zgodnie ze wskazówką dla Wykonawców zawartą w pkt. 3 formularza Załącznika nr 1A.1. Asortyment zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty, cyt.: " (...) w celu obliczenia ceny jednostkowej brutto oraz wartości brutto przy użyciu poniższego formularza posiadającego zapisane formuły automatycznie dokonujące obliczeń, wystarczy wpisać w kolumnę "CENA JEDNOSTKOWA NETTO" odpowiednią wartość i wcisnąć enter, w polu "STAWKA VAT" wpisać cyfrę np. 23 lub 8 (bez żadnych symboli) i wcisnąć enter. Program automatycznie wstawi odpowiednie wartości w poszczególne komórki.". Brak wyceny pozycji oferowanego asortymentu nie jest możliwy do usunięcia przez Zamawiającego w trybie poprawy oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp. Mając na uwadze powyższe Zamawiający był zobligowany do odrzucenia oferty nr 2 firmy SIMBHP Sp. j. Sławomir Małecki, Ireneusz Mikucki na podstawie wskazanego przepisu prawa, tj. na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp bowiem zawierała błędy w obliczeniu ceny. W konsekwencji uzasadnionym było unieważnienie postępowania na dostawy środków czystości w części dotyczącej Zadania nr 1 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy środków czystości - chemia profesjonalna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59563.85
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Suma Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Morska 44
Kod pocztowy: 75-225
Miejscowość: Koszalin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59360.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59360.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69691.59
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.