eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńUsługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osóbprzewóz chorych oraz personelu medycznego oraz przewóz krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-30

Ogłoszenie nr 500069790-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób: przewóz chorych oraz personelu medycznego oraz przewóz krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513199-N-2018 z dn. 02.02.2018 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500030193-N-2018 z dn. 09.02.2018 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000, ul. ul. Szpitalna 16, 98300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 406 800, e-mail zp@szpital-wielun.pl, faks 438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób: przewóz chorych oraz personelu medycznego oraz przewóz krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 /02/ 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób: przewóz chorych oraz personelu medycznego oraz przewozu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu. Podział przedmiotu zamówienia na poszczególne części: 1)ZADANIE A - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej - karetka wraz z kierowcą, zadanie realizowane w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, a 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy: niedziele i święta. Planowana roczna ilość = 18.000 km. 2) ZADANIE B - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ w Wieluniu - karetka wraz z kierowcą (w szczególnych przypadkach Zamawiający może wymagać podstawienia karetki wraz z sanitariuszem). Zadanie realizowane od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h / dobę, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Dotychczasowa / planowana roczna ilość= 100.000 km (w tym przejazdów karetki z kierowcą i sanitariuszem ilość= 25.000 km). 3) ZADANIE C - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem wg potrzeb POZ - karetka wraz z kierowcą zadanie realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Planowana roczna ilość = 5.000 km 4)ZADANIE D - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego - przewóz krwi lub produktów krwiopochodnych z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi do SPZOZ w Wieluniu (stała trasa Łódź - Wieluń - Łódź). Transport realizowany będzie w trybie zwykłym i "na ratunek" od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h/dobę na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport "na ratunek" to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiający. Dotychczasowa / planowana roczna ilość = 40.000 km. 5) ZADANIE E -Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej. Planowana roczna ilość = 90.000 km. 6) ZADANIE F - Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej. Planowana roczna ilość = 40.000 km. 7)ZADANIE G -Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na stałej trasie Wieluń - Łódź - Wieluń polegający na przewozie materiału biologicznego z SPZOZ w Wieluniu do wskazanego przez Zamawiającego laboratorium na terenie Łodzi. Dotyczy wyłącznie koniecznych do wykonania badań, których nie wykonuje w SPZOZ w Wieluniu, a które potrzeba wykonać w trybie pilnym. Planowana roczna ilość = 3.000 km.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8


Dodatkowe kody CPV: 60000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE A - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego nocnej, świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej - karetka wraz z kierowcą, zadanie realizowane w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu - część / Zadanie A wykonawcy złożyli dwie oferty, ale obydwie podlegały odrzuceniu. Zamawiający nie był w stanie wybrać żadnej oferty zgodnie z prawem zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej Zadania A z powodu braku ważnie złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE B - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ w Wieluniu - karetka wraz z kierowcą (w szczególnych przypadkach karetka z kierowcą i z sanitariuszem), 7 dni w tygodniu przez 24h / dobę, na każdorazowe wezwanie telefoniczne.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu - część / Zadanie B wykonawcy złożyli dwie oferty, ale obydwie podlegały odrzuceniu. Zamawiający nie był w stanie wybrać żadnej oferty zgodnie z prawem zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej Zadania B z powodu braku ważnie złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE C - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem wg potrzeb POZ - karetka wraz z kierowcą zadanie realizowane w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu - część / Zadanie C wykonawcy złożyli dwie oferty, ale obydwie podlegały odrzuceniu. Zamawiający nie był w stanie wybrać żadnej oferty zgodnie z prawem zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej Zadania C z powodu braku ważnie złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: ZADANIE D - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego - przewóz krwi lub produktów krwiopochodnych z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi do SPZOZ w Wieluniu, 7 dni w tygodniu przez 24h/dobę na każdorazowe wezwanie telefoniczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PTU-TCS Ryszard Misiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Alabastrowa 7
Kod pocztowy: 93-641
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42312.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42312.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42312.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: ZADANIE E -Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 106605.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANS -MED Mieczysław Kluska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Wyszyńskiego 23/2
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wieluń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 103500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 103500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 103500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: ZADANIE F - Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48204.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo - Usługowe RKO Wojciech Werbicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 11/7
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wieluń
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46224.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: ZADANIE G -Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na stałej trasie Wieluń - Łódź - Wieluń polegający na przewozie materiału biologicznego z SPZOZ w Wieluniu do wskazanego laboratorium na terenie Łodzi, 7 dni w tygodniu przez 24h/dobę na każdorazowe wezwanie telefoniczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3615.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo - Usługowe RKO Wojciech Werbicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 11/7
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wielun
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3173.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.