To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-30
Ogłoszenie nr 500069790-N-2018 z dnia 30-03-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób: przewóz chorych oraz personelu medycznego oraz przewóz krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513199-N-2018 z dn. 02.02.2018 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500030193-N-2018 z dn. 09.02.2018 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000,
ul. ul. Szpitalna
16,
98300
Wieluń, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
438 406 800, e-mail
zp@szpital-wielun.pl, faks
438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób: przewóz chorych oraz personelu medycznego oraz przewóz krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPZOZ - OiZP/3/38/380-382 /02/ 2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób: przewóz chorych oraz personelu medycznego oraz przewozu krwi i materiału biologicznego dla potrzeb SPZOZ w Wieluniu. Podział przedmiotu zamówienia na poszczególne części: 1)ZADANIE A - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego nocnej i świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej - karetka wraz z kierowcą, zadanie realizowane w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, a 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy: niedziele i święta. Planowana roczna ilość = 18.000 km. 2) ZADANIE B - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ w Wieluniu - karetka wraz z kierowcą (w szczególnych przypadkach Zamawiający może wymagać podstawienia karetki wraz z sanitariuszem). Zadanie realizowane od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h / dobę, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Dotychczasowa / planowana roczna ilość= 100.000 km (w tym przejazdów karetki z kierowcą i sanitariuszem ilość= 25.000 km). 3) ZADANIE C - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem wg potrzeb POZ - karetka wraz z kierowcą zadanie realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1800 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Planowana roczna ilość = 5.000 km 4)ZADANIE D - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego - przewóz krwi lub produktów krwiopochodnych z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi do SPZOZ w Wieluniu (stała trasa Łódź - Wieluń - Łódź). Transport realizowany będzie w trybie zwykłym i "na ratunek" od poniedziałku do piątku oraz w dni wolne od pracy i święta przez 24h/dobę na każdorazowe wezwanie telefoniczne. Transport "na ratunek" to rodzaj transportu, którego nie można zaplanować, ani przewidzieć, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozostały transport odbywać się będzie w trybie zwykłym. O trybie realizacji usługi decyduje Zamawiający. Dotychczasowa / planowana roczna ilość = 40.000 km. 5) ZADANIE E -Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej. Planowana roczna ilość = 90.000 km. 6) ZADANIE F - Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej. Planowana roczna ilość = 40.000 km. 7)ZADANIE G -Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na stałej trasie Wieluń - Łódź - Wieluń polegający na przewozie materiału biologicznego z SPZOZ w Wieluniu do wskazanego przez Zamawiającego laboratorium na terenie Łodzi. Dotyczy wyłącznie koniecznych do wykonania badań, których nie wykonuje w SPZOZ w Wieluniu, a które potrzeba wykonać w trybie pilnym. Planowana roczna ilość = 3.000 km.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
Dodatkowe kody CPV: 60000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE A - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego nocnej, świątecznej wyjazdowej opieki lekarskiej i pielęgniarskiej - karetka wraz z kierowcą, zadanie realizowane w dni robocze od godziny 18:00 do godziny 8:00 dnia następnego, 24 godziny na dobę w dni wolne od pracy. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu - część / Zadanie A wykonawcy złożyli dwie oferty, ale obydwie podlegały odrzuceniu. Zamawiający nie był w stanie wybrać żadnej oferty zgodnie z prawem zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej Zadania A z powodu braku ważnie złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ZADANIE B - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych i personelu medycznego wg potrzeb SPZOZ w Wieluniu - karetka wraz z kierowcą (w szczególnych przypadkach karetka z kierowcą i z sanitariuszem), 7 dni w tygodniu przez 24h / dobę, na każdorazowe wezwanie telefoniczne. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu - część / Zadanie B wykonawcy złożyli dwie oferty, ale obydwie podlegały odrzuceniu. Zamawiający nie był w stanie wybrać żadnej oferty zgodnie z prawem zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej Zadania B z powodu braku ważnie złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ZADANIE C - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób - przewóz chorych wynikający ze wskazań medycznych do najbliższego świadczeniodawcy udzielającego świadczeń we właściwym zakresie i z powrotem wg potrzeb POZ - karetka wraz z kierowcą zadanie realizowane w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu - część / Zadanie C wykonawcy złożyli dwie oferty, ale obydwie podlegały odrzuceniu. Zamawiający nie był w stanie wybrać żadnej oferty zgodnie z prawem zamówień publicznych. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części dotyczącej Zadania C z powodu braku ważnie złożonej oferty. Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt. 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ZADANIE D - świadczenie usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego - przewóz krwi lub produktów krwiopochodnych z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi do SPZOZ w Wieluniu, 7 dni w tygodniu przez 24h/dobę na każdorazowe wezwanie telefoniczne. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PTU-TCS Ryszard Misiak
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
42312.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ZADANIE E -Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Domowej Opieki Paliatywnej. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
106605.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANS -MED Mieczysław Kluska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
103500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ZADANIE F - Świadczenie usług w zakresie transportu w rejonie działania SPZOZ w Wieluniu polegających na przewozie personelu medycznego Pielęgniarskiej Opieki Długoterminowej. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48204.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo - Usługowe RKO Wojciech Werbicki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
48400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: ZADANIE G -Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego na stałej trasie Wieluń - Łódź - Wieluń polegający na przewozie materiału biologicznego z SPZOZ w Wieluniu do wskazanego laboratorium na terenie Łodzi, 7 dni w tygodniu przez 24h/dobę na każdorazowe wezwanie telefoniczne. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3615.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Szkoleniowo - Usługowe RKO Wojciech Werbicki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- "Budowa pieszo - rowerowej trasy obwodowej centrum Wielunia" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Dostawa produktów spożywczych do pracy Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Zakup z dostawą agregatów prądotwórczych
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2026 r.
- Pierwsze półrocze 2026 - Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego obejmujących dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Skoczów do szkół, przedszkoli i ośrodków
- Dowóz i odwóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Chełm do przedszkoli, szkół, placówek oświatowych w mieście Chełm i powiecie chełmskim od 01.01. 2026 r. do 31.12.2026 r
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





