To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-29
Ogłoszenie nr 500069458-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.
Gmina Kołbaskowo: Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Przecławiu, gmina Kołbaskowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513145-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500030594-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kołbaskowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53619590981,
ul. Kołbaskowo
106,
72001
Kołbaskowo, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 119 521, e-mail
serszen@kolbaskowo.pl, faks
091 3119510 w. 22.
Adres strony internetowej (url): www.kolbaskowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Przecławiu, gmina Kołbaskowo
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2018.ŻS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia gastronomicznego związanych z inwestycją pn.: Budowa Gminnego Ośrodka Kultury w Przecławiu, gmina Kołbaskowo. Miejsce wykonania zamówienia: działka Nr, 304/9, 304/16, 24 obręb Przecław, gmina Kołbaskowo. CPV: 452123000-9, 45212200-8, 45231300-8, 45331000-6, 45232440-8 1.1.Zakres robót obejmuje: 1.1.1.Budynek użyteczności publicznej o głównych funkcjach kultury, gastronomii i edukacji (w tym edukacji poprzez sport) wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi; BUDYNEK GŁÓWNY B1 - POWIERZCHNIE Powierzchnia całkowita 3020,21 Pow. użytkowa KULTURY 519,38 1385,17 Pow. użytkowa GASTRONOMII 76,12 Pow. użytkowa EDUKACJI 276,29 Pow. użytkowa SPORT.-EDUKAC. 513,38 Pow. ruchu 377,82 Pow. usługowa (techniczna) 314,67 1.1.2. Budynek użyteczności publicznej, pomocniczy, pełniący funkcję sanitarną i magazynową. BUDYNEK POMOCNICZY B2 - POWIERZCHNIE Powierzchnia całkowita 65,89 Pow. użytkowa pomocnicza 43,96 Pow. usługowa (techniczna) 1,46 1.1.3. Budowlę sportową - zadaszone korty do tenisa ziemnego. KORTY DO TENISA ZIEMNEGO B3 - POWIERZCHNIE Powierzchnia całkowita 1 317,05 Kubatura [m3] ~14300 ~250 ~12700 Max. szerokość elewacji 36,76 5,74 35,60 Max. długość elewacji 58,91 18,32 37,30 1.1.4. Obiekty zagospodarowania terenu: o Obiekty edukacyjno-sportowe takie jak: boiska do koszykówki lub siatkówki, stanowiska do tenisa stołowego, skatepark, wybiegi do szkolenia psów; o Tereny zieleni towarzyszącej z funkcją edukacyjno-kulturalną; o Obiekty małej architektury: gabiony, urządzenia rekreacyjne, plac zabaw, wyposażenie do utrzymywania porządku, śmietniki; o Budowle drogowe: drogi dojazdowe, droga pożarowa, naziemne miejsca postojowe oraz inne utwardzenia terenu jak np.: chodniki, place; o "Górka" przy placu zabaw; o Urządzenia budowlane: instalacje zewnętrzne i przyłącza, sieć kanalizacji deszczowej, przepompownia ścieków sanitarnych, śmietnik, wylot do rowu (urządzenie melioracji); o Ogrodzenia: pełne przy parkingu; ażurowe np.: przepompowni, boisk sportowych, wybiegu dla psów, przy placu zabaw; w tym bramy i furtki; o Nasadzenia drzew i krzewów. 1.1.5. Wyposażenie obiektów w sprzęt p.poż, sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego określającego między innymi drogi ewakuacyjne, rozmieszczenie hydrantów i urządzeń gaśniczych, oświetlenia ewakuacyjnego, głównego wyłącznika prądu. 1.1.6. Elementy wyposażenia wnętrz. 1.2.Szczegółowo przedmiot zamówienia określa : 1.2.1.dokumentacja projektowa składająca się z: a. projektu budowlanego: o zagospodarowanie terenu, o architektura, o zewnętrzne instalacje sanitarne, o zewnętrzne instalacje elektryczne, o konstrukcja, o wewnętrzne instalacje sanitarne - budynek główny, o wewnętrzne instalacje sanitarne - budynek pomocniczy, o instalacja uzdatniania wody basenowej, o wewnętrzne instalacje elektryczne, o droga dojazdowa, o zieleń, o zadaszenie nad kortami. b. projektu wykonawczego: o zagospodarowanie terenu, o architektura, o zewnętrzne instalacje sanitarne, o zewnętrzne instalacje elektryczne, o konstrukcja, o droga dojazdowa, o nasadzenia i trawniki, o architektura wewnętrzna, o systemy audiowizualne, o technologia kuchni, o analiza akustyczna, o wewnętrzne instalacje sanitarne, o technologia uzdatniania wody basenowej, o wewnętrzne instalacje elektryczne, o instalacje SAP, o zadaszenie nad kortami. c. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Dostawa wyposażenia gastronomicznego 2.1. Ilość dostaw wyposażenia określa zestawienie wyposażenia gastronomicznego. 2.2. Parametry techniczno-użytkowe określa specyfikacja wyposażenia gastronomicznego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności prac związanych z wykonywaniem robót ziemnych, operatorów sprzętu, pracowników budowlanych, murarzy, tynkarzy, cieślów, pracowników robót wykończeniowych, płytkarzy, brukarzy, dekarzy, elektryków, hydraulików i pracowników branży sanitarnej, pracowników zagospodarowania terenów zielonych i rekreacyjnych, stolarki okiennej, osób sprzątających i wykonujących roboty porządkowe, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. 5. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności, tak aby zagwarantować spełnienie warunku określonego w ust. 4 przez wykonawcę. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa składająca się projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót a pomocniczo również przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45231300-8, 45331000-6, 45232440-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19246297.64
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Adamietz Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27686489.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- "BUDOWA TRANZYTOWEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ WIERZBOWA - POWODÓW TRZECI - BIAŁA GÓRA"
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - I etap
- "Budowa obiektów turystycznych i sportowych na terenie gminy Zakliczyn"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.