To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-04
Ogłoszenie nr 500068934-N-2017 z dnia 04-12-2017 r.
TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.: Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 611250-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 49002384300000,
ul. ul. Szymony
,
34500
Zakopane, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
18 20 25 614, e-mail
mwalega@tesko.pl, faks
18 20 25 637.
Adres strony internetowej (url): http://www.tesko.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):7-ZP/2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. 2. Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane,znajdują się w tabeli nr 1 pkt. 5.3. SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje folii: LDPE lub HDPE. 5.Ilości wskazane w pkt. 5.3 - tabela nr 1 SIWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający informuję, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w związku z wykonywaniem przez Zamawiającego odbioru odpadów komunalnych z terenu poszczególnych Gmin możliwa jest zmiana rodzajowa worków tzn. zaprzestanie zamawiania jednej z pozycji wymienionej w pkt. 5.3 - tabela nr 1 SIWZ a pojawienie się w to miejsce nowej pozycji o parametrach (przez sformułowanie parametry Zamawiający rozumie informacje zawarte w kolumnie 2, 3 i 4 pkt. 5.3 - tabela nr 1 SIWZ tj. opis na worku, grubość folii, kolor worka) zbliżonych bądź takich samych. 7.Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 7.1.Worki w poz. 4-21 muszą posiadać: a)sznurek do zawiązania worka; b)w poz. 4, 5, 10, 11, 13, 17, 18 nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 9 do SIWZ stanowi integralną część umowy). c)w poz. 6, 7, 8, 9, 14, 15, 16, 20, 21 nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 9 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 9 do SIWZ stanowi integralną część umowy). d)nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka. 8.Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy. 9.Zamawiający informuje, iż nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach. 10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu należy wkalkulować w koszt wykonania przedmiotu zamówienia. 11.Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matryc przedstawionych przez Wykonawcę w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 12.W terminie 5 dni kalendarzowych po zakończeniu umowy Wykonawca jest zobowiązany przesłać do Zamawiającego wszystkie matryce wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. 13.Zamawiający informuje, iż z dniem zakończenia realizacji umowy matryca przechodzi na własność "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów matryc w okresie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa miejscowego mających wpływ na zakres informacji zamieszczony na workach na odpady komunalne segregowane i zmieszane. 15.Dla wszystkich określonych przez Zamawiającego parametrów worków Wykonawca jest zobowiązany posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty winny być dostarczone wraz z ofertą Wykonawcy. 16.Dostarczone worki muszą być spakowane. Oczekiwana liczba worków w opakowaniu 200 szt. lub na rolce 25 szt. 17.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w tabeli ("do koszy ulicznych bez nadruku"). Dla pozostałych worków (poz. 4-2) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane. 18.Warunki dostawy: a)Miejsce dostawy - "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a - Magazyn Zamawiającego. b)Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze w godzinach: 7:00 - 15:00. c)Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy. d)Zamawiający będzie składał zamówienia na poszczególne partie worków za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu na wskazane przez Wykonawcę dane kontaktowe. e)Dostawa worków realizowana będzie w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga!!! Zamawiający informuję, iż termin dostawy poszczególnej partii worków jest jednym kryteriów oceny ofert. 19.Kontrola jakości: a)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów (zgodnych z wymaganiami SIWZ określonymi w tabeli nr 1) worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. b)Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości dostarczonych worków przy pomocy mikrometru. c)W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań przez dostawę worków Zamawiający zażąda niezwłocznego dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę. 20.Wykonawca winien zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. 21.Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ 22.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 23.Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 24.Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materiału lub urządzeń oraz inne określenia mogące jednoznacznie wskazywać na konkretnego producenta/dostawcę/wytwórcę użyte w SIWZ są przykładowymi i mają wyłącznie na celu dokładne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny być uznane, jako służące określeniu parametrów materiałów lub urządzeń. W każdym takim przypadku mogą zostać zastosowane inne równoważne materiały lub urządzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, iż produkt jest równoważny spoczywa na Wykonawcy, dlatego też w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w razie zaistnienia wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 19.93.00.00 - 19.93.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387816.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SIPEKO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
234019.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta nr 2 Wykonawcy SIPEKO Sp. z o.o. (z siedzibą w Jarosławiu, Makowisko 162) wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 Ustawy PZP na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt. 19 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ), którymi były: -Kryterium nr 1: Cena brutto całego zamówienia (C), -Kryterium nr 2: Czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia (D), -Kryterium nr 3: Termin płatności (P), Oferta nr 2 Wykonawcy SIPEKO Sp. z o.o. otrzymała najwyższą liczbę punktów, tj. 98,00, obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt. 19.3 SIWZ. Zamawiający informuje, że oferta ww. Wykonawcy jest poprawna pod względem formalnoprawnym i nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 Ustawy PZP. Równocześnie nie zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 93 ustawy PZP |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn: Zagospodarowanie terenu na cele rekreacyjno-turystyczne KAMPER-PARK
- Zakup 3023 sztuk pluszowych maskotek w kształcie zwierząt o realistycznym wyglądzie cz. III
- Zakup sprzętu szkoleniowego i ewakuacyjnego na potrzeby Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Jurajskiej GOPR
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2025-2026
- Zakup sprzętu do pasywnego i optycznego monitoringu głuszca i cietrzewia
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: ,,Modernizacja dróg wraz z infrastrukturą - ul. Hrube Wyżne i Hrube Niżne w Zakopanem"
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





