eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWymiana wersji oprogramowanie systemu Asseco SoftlAb ERP.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-29

Ogłoszenie nr 500068760-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.

Warszawa: Wymiana wersji oprogramowanie systemu Asseco SoftlAb ERP. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 3737400000, ul. al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8460011 wew. 261, e-mail maciej.marzec@ilot.edu.pl, edyta.sitnik@ilot.edu.pl, faks 22 1160525.
Adres strony internetowej (url): www.ilot.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wersji oprogramowanie systemu Asseco SoftlAb ERP.
Numer referencyjny 24/ZZ/AZLZ/2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dokonanie wymiany wersji posiadanego przez Instytut Lotnictwa oprogramowania systemu Asseco Softlab ERP w wersji 48 do wersji nie niższej, niż 88 (dalej jako: system) i jego konfigurację. Ostateczny numer wersji (z zastrzeżeniem, że nie może to być wersja niższa niż 88), do której zostanie przeprowadzona wymiana wersji zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu Umowy, w zależności od tego jaka na dzień podpisania Umowy wersja oprogramowania będzie udostępniona Zamawiającemu przez producenta oprogramowania. 2) szkolenie użytkowników z systemu mające na celu przekazanie wiedzy na temat jego użycia i funkcjonalności. 3) świadczenie usług serwisowych opisanych w § 8 ust. 1, 2 i 3 Umowy (załącznik nr 3 do Zaproszenia) 4) świadczenie czynności dodatkowych opisanych w § 8 ust. 4 i 5 Umowy (załącznik nr 3 do Zaproszenia). 2. Wymiana wersji, o której mowa w ust. 1 pkt 1 powyżej (przy zachowaniu funkcjonalności Systemu wymaganej przez Zamawiającego), obejmuje: 1) Zainstalowanie i konfigurację środowiska testowego i produkcyjnego, 2) Migrację danych: testowa i produkcyjna, 3) Dostarczenie Dokumentacji do zainstalowanej wersji systemu; 3. Wykonawca musi dysponować zapleczem technicznym, organizacyjnym, prawnym do zrealizowania zamówienia. 4. Wykonawca zapewni Zespół specjalistów dedykowanych do realizacji Umowy. Wymagania w zakresie Zespołu Wykonawcy oraz skład zespołu określone są w ust. 8 pkt 1 ppkt 2 Zaproszenia do negocjacji. 5. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do Zaproszenia - opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w załączniku nr 3 do Zaproszenia - projekt umowy 6. Wymagania określone w załączniku nr 1 do Zaproszenia (OPZ) są minimalnymi wymaganiami Zamawiającego. 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania następujących czynności przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): 1) podniesienie wersji Systemu z obecnej wersji 48 do wersji nie niższej niż 88 (z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 2 pkt 1) Umowy, 2) świadczenia usług serwisowych, 3) świadczenia czynności dodatkowych. Przedmiotowy warunek nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawcą świadczenia jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, która będzie wykonywała osobiście ww. zakres prac. 8. Na każde żądanie Zamawiającego przekazane Wykonawcy w trakcie realizacji Umowy, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu do wglądu, w terminie do 21 dni od dnia otrzymania ww. żądania: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; Lub poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie, Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 9. W przypadku gdy Wykonawca zaniecha zawarcia umowy o pracę lub w terminie określonym w ust. 8 nie przedłoży Zamawiającemu oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 8, Zamawiający uzna, że doszło do niedopełnienia wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy i będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy zapłaty kary umownej w wysokości połowy kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy). 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, zawarł i przedstawił Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia Umowy, obowiązujące przez cały okres realizacji Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie: 1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności lub posiadanego mienia, pokrywającej roszczenia wynikające ze szkód osobowych lub rzeczowych wyrządzonych przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem czynności będących przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną na poziomie nie niższym, niż 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Zakresem ochrony objęta będzie odpowiedzialność cywilna z tytułu czynów niedozwolonych (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa); 2) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zawodowej (OCZ) z sumą gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Zamawiający wymaga zastosowania w polisie triggera claims made tj. warunki ubezpieczenia powinny zapewnić wydłużony termin zgłaszania roszczeń minimum o 36 miesięcy po zakończeniu okresu ubezpieczenia W szczególności zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zawodowej będzie uwzględniał: a) Szkody nie mające charakteru szkód rzeczowych lub osobowych, tzn. czyste straty finansowe. b) Szkody poniesione przez Zamawiającego wskutek istnienia usterki lub wady oprogramowania lub systemu lub ich aktualizacji. c) Szkody poniesione w związku ze zniszczeniem, uszkodzeniem, zaginięciem, zniekształceniem, umieszczeniem w niewłaściwym miejscu lub wykasowaniem danych komputerowych lub dokumentów przekazanych/udostępnionych Wykonawcy w związku z realizacją zadania, w tym w zakresie kosztów i wydatków niezbędnych na ich przywrócenie lub odtworzenie. d) Szkody wyrządzone rażącym niedbalstwem. e) Szkody wyrządzone przez Podwykonawców, przy czym Zamawiający dopuszcza odstąpienie od przedmiotowego wymagania jeżeli Wykonawca będzie realizował zlecenie samodzielnie bez udziału Podwykonawców. f) Szkody w systemach elektronicznych lub ich częściach w szczególności związane z nie odczytaniem lub nieprawidłowym odczytaniem danych elektronicznych (zapamiętywanie, gromadzenie, zapisywanie, zachowywanie, przetwarzanie). g) Nie dopuszcza się wyłączeń następujących szkód z ochrony ubezpieczeniowej: i. wynikających z przerwania działalności, ii. wynikłych w związku z lub podczas prób i testów oprogramowania u Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umową nie są objęte produkty lub usługi, których działanie lub zastosowanie nie zostało wcześniej poddane próbie (testom) zgodnie z regułami technicznymi lub naukowymi, iii. wynikłych w związku z lub podczas serwisowania, iv. wynikających z naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, do naprawienia których zobowiązany będzie Zamawiający, powstałych wskutek wad w przekazanym do użytkowania oprogramowaniu h) Udziały własne lub franszyzy mogą zostać ustanowione na poziomie odpowiadającym dobrym praktykom rynkowym. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności kiedy aranżacja polisy ubezpieczenia przez Wykonawcę w zakresie wymaganym powyżej nie będzie możliwa lub ekonomicznie uzasadniona, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może w drodze indywidualnej decyzji odstąpić od wybranych wymogów. Wykonawca jest zobligowany dostarczyć Zamawiającemu kopie polis poświadczających zawarcie umowy ubezpieczenia OC przed zawarciem Umowy. Jeżeli polisa będzie wystawiona w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty na podstawie średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu. Termin wykonania zamówienia: Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie maksymalnie do 18 miesięcy od daty podpisania umowy, w czterech etapach: 1. Etap I - dokonanie wymiany wersji oprogramowania, zgodnie z postanowieniami ust. 6.1.1) i ust. 6.2 Zaproszenia do negocjacji - do 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Etap II - szkolenia użytkowników z Systemu - przez 60 godzin (1 h = 60 minut), zgodnie z postanowieniami OPZ. Szkolenie odbędzie się po podpisaniu przez Strony protokołu odbioru Etapu I w terminie uzgodnionym przez Strony. 3. Etap III - świadczenie usług serwisowych - przez okres wymiany wersji oprogramowania i przez kolejne 12 miesięcy liczone od dnia podpisania przez Strony protokołu odbioru Etapu I, 4. Etap IV - świadczenie czynności dodatkowych, o których mowa w § 8 Umowy każdorazowo odrębnie zlecane przez Zamawiającego - w wymiarze 100 godzin (1 h = 60 minut).

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5

Dodatkowe kody CPV:

72263000-6,

72265000-0,

72300000-8,

72611000-6,

72210000-0,

79632000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z treścią art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) zamówienie z wolnej ręki może zostać udzielone, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wersji oprogramowanie systemu Asseco SoftlAb ERP. W roku 2018 Instytut Lotnictwa wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego tematem była wymiana wersji oprogramowanie systemu Asseco SoftlAb ERP - postępowanie nr 7/ZZ/AZLZ/2018. W ww. postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie zostały złożone żadne oferty. W związku z powyższym postępowanie nr 7/ZZ/AZLZ/2018 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione. Zatem przesłanka, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.) jest spełniona, co pozwala na zastosowanie trybu z wolnej ręki, o którym mowa w artykule 66 ww. ustawy.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

Asseco Business Solutions S. A, , ul. Konrada Wallenroda 4c 20-607 Lublin, , , kraj/woj. lubelskie


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.