eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozłowo › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kozłowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-29

Ogłoszenie nr 500068461-N-2018 z dnia 29-03-2018 r.

Gmina Kozłowo: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kozłowo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514535-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kozłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 53825400000, ul. ul. Mazurska 3, 13-124 Kozłowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 267 505, e-mail gmina@kozlowo.pl, faks 896 267 502.
Adres strony internetowej (url): www.kozlowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kozłowo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGT. ZP.271.1. 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia pn. "Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kozłowo": 1 Przedmiotem zamówienia pn."Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Kozłowo":jest wykonanie przebudowy 4 odcinków dróg gminnych w miejscowościach Kownatki, Szkotowo, Krokowo, Sławka Mała z podziałem na 4 zadania w ramach jednego postępowania. Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej Kownatki - Januszkowo. Przebudowa w/w drogi będzie prowadzona na działkach o nr. ew. 71,78 obręb Kownatki. 1.1 Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót na dł. 520m na szer. 3,5m w tym: -wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego na poszerzeniu 260m2 ( grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm) na poszerzeniu - jednostronnie na szer. 0,5m. -wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na poszerzeniu gr. 4 cm (warstwa wiążąca)-260 m2 - jednostronnie na szer. 0,5m. -uzupełnienie ubytków i skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową na pow. 1820 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej gr. 4 cm po zagęszczeniu na powierzchni 1820 m2 (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2.1 SIWZ) Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szkotowo - Michałki. Przebudowa w/w drogi będzie prowadzona na działce o nr. ew. 127 obręb Szkotowo. 2.1 Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót na dł. 400m i szer. 6m. w tym: - mechaniczne wykonanie koryta na powierzchni 2400m2( na szer. 6m i dł. 400 m) na głębokość 20 cm., -wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego- kruszywo łamane, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm.( na pow. 2400 m2)- na szer. 6 m i dł. 400 m. - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa wiążąca) - na szer. 6 m i dł. 400 m (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2.2 SIWZ) Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krokowo. 3.1 Przebudowa w/w drogi będzie prowadzona na działce o nr. ew. 287/2 obręb Krokowo. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót na dł. 400m i szer. 3,5m.w tym: -oczyszczenie mechaniczne a następnie mechaniczne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na pow. 1400 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm po zagęszczeniu ( warstwa ścieralna ) na dł. 400 m i szer. 3,5 m. - wykonanie uzupełnienia poboczy kruszywem naturalnym obustronnie na szer.0,5m stabilizowanym mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 400 m2 (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2.3 SIWZ) Zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławka Mała. 4.1 Przebudowa w/w drogi będzie prowadzona na działce o nr. ew.190/1 obręb Sławka Mała. Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót na dł. 627m i szer. 3,5m.w tym: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni na całej powierzchni kruszywem łamanym frakcja 0-31, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm. - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na całej powierzchni - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych asfaltowych o gr. 4 cm po zagęszczeniu (warstwa wiążąca na dł. 627m i szer. 3,5 m) - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych asfaltowych o gr. 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna na dł. 627m i szer. 3,5 m) (zgodnie z załącznikiem graficznym nr 2.4 SIWZ) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie obsługi geodezyjnej przez cały okres trwania zamówienia. Przed przystąpieniem do wykonywania prac uprawniony geodeta wskaże znaki graniczne działek na których będą prowadzone prace, a po wykonaniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu mapę powykonawczą z zaznaczeniem przebudowanego odcinka drogi, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę ( do terminu odbioru robót. ) Sposób prowadzenia prac przez Wykonawcę musi zapewnić stały przejazd mieszkańcom w trakcie wykonywania prac oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z zabezpieczeniem terenu przebudowywanego odcinka drogi, utrzymaniem w należytym stanie technicznym oznakowania robót, zorganizowania zaplecza budowy oraz pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania na skutek działań Wykonawcy. 1. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne materiały wymienione w dokumentacji budowlanej mogą być zastąpione materiałami równoważnymi. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe niż wskazane w SIWZ, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno -eksploatacyjne. 2. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów równoważnych lub zastosowania materiałów niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w dokumentacji budowlanej będzie powodowało odrzuceniem oferty. 2.1Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (tj. roboty budowlane i wbudowane materiały) na okres, co najmniej 36 miesięcy). 2.2Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia w sposób rzetelny i terminowy, zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami sztuki budowlanej przepisami technicznymi, zasadami bhp i ppoż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa budowlanego oraz zaleceniami Zamawiającego. 2.3Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy pod względem bhp i ppoż. oraz do ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. Prace będą prowadzone w obrębie działek, na których funkcjonuje czynny odcinek drogi. 2.4.Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów własnych, nowych, nieużywanych ,przy czym muszą one posiadać wymagane prawem certyfikaty, atesty i zaświadczenia o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane. 2.5Wykonawca jest zobowiązany na uzasadnione żądanie Zamawiającego do przedłożenia dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart katalogowych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów. 2.6Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłaszania Zamawiającemu do odbioru roboty zanikowe lub ulegające zakryciu. Nie zgłoszenie ich Zamawiającemu uprawnia go do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.7Wykonawcę zobowiązuje się do przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót. 2.8.Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót (tj. do usunięcia wszelkich nieczystości stałych lub płynnych powstałych w trakcie prowadzenia robót budowlanych). 2.9.Wykonawcę zobowiązuje się do zapewnienia dostępu na teren budowy oraz miejsc gdzie są prowadzone roboty budowlane lub gdzie przewiduje się ich wykonanie, a są związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzania wizytacji i kontroli na każdym etapie jego realizacji przedstawicielom Zamawiającego. 2.10.Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania się do decyzji Zamawiającego, który na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł przerwać prace na skutek zastosowania materiałów, które nie będą zgodne z wymaganiami określonymi w art.10 ust.1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Rezygnacja z w/w materiałów powinna nastąpić pisemnie, niezwłocznie po stwierdzeniu niezgodności. Zastosowane materiały po stwierdzeniu nieprawidłowości Wykonawca niezwłocznie zdemontuje na koszt własny. 2.11.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkie pomiary, atesty i niezbędne badania wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze. 2.12.Wszelkie szkody, jakie powstaną w wyniku prowadzonych prac przez Wykonawcę, Wykonawca usunie własnym staraniem i na koszt własny.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Kownatki -Januszkowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113821.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 28
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: MIńsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168854.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168854.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191348.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Szkotowo - Michałki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krokowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 110569.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Inżynieryjnych PRDI S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Roweckiego Grota 8
Kod pocztowy: 06-500
Miejscowość: Mława
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61131.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61131.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158670.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławka Mała

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113821.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 28
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 199788.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 199788.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 230221.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.