To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068379-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu laboratoryjnego na potrzeby laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 600437-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, Krajowy numer identyfikacyjny 1529462000000,
ul. ul. Wspólna
30,
00930
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 6232900, e-mail
przetargi@ijhars.gov.pl, faks
226 232 991.
Adres strony internetowej (url): www.ijhars.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu laboratoryjnego na potrzeby laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GI-BAD-231-9/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) zwanej dalej "ustawą", o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Zamówienie zostało podzielone na 11 części. Rozdział 1 - dostawa płuczki do spektrofotometru mikropłytkowego do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań. Rozdział 2 - dostawa cieplarki mikrobiologicznej z chłodzeniem do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań. Rozdział 3 - dostawa E 350 wózka iniekcyjnego 1/1 - do zmywania naczyń z wąską szyjką w zmywarce laboratoryjnej Miele G 7883 do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. Rozdział 4 - dostawa aparatu do automatycznego spryskiwania płytek TLC do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Rozdział 5 - dostawa komory laminarnej klasy II bezpieczeństwa mikrobiologicznego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Rozdział 6 - dostawa młyna do rozdrabniania bez kontaminacji (do produktów spożywczych/rolnych przetworzonych i nieprzetworzonych do analiz ELISA i PCR) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. Rozdział 7 - dostawa zestawu oczyszczania wody produkującego wodę klasy 2 oraz wodę ultraczystą do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Rozdział 8 - dostawa systemu alarmowego - pomiar i kontrola substancji gazowych w powietrzu do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Rozdział 9 - dostawa myjki ultradźwiękowej z opcjami sterowania do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) opisujące przedmiot zamówienia: 42943200-0 Łaźnie ultradźwiękowe. Rozdział 10 - dostawa wagi analitycznej, poziom profesjonalny do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Rozdział 11 - dostawa zestawu do pomiaru pH składającego się z pH-metru laboratoryjnego z automatyczną kalibracją i kompensacją temperatury oraz mieszadła magnetycznego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został zawarty w formularzu warunków technicznych, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 33152000-0, 42970000-6, 42912300-5, 35121700-5, 42943200-0, 38311100-9, 38416000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rozdział I - dostawa płuczki do spektrofotometru mikropłytkowego do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, w trybie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy unieważnił postępowanie ponieważ w części 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Rozdział 2 - dostawa cieplarki mikrobiologicznej z chłodzeniem do Centralnego Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, w trybie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy unieważnił postępowanie ponieważ w części 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Rozdział 3 - dostawa E 350 wózka iniekcyjnego 1/1 - do zmywania naczyń z wąską szyjką w zmywarce laboratoryjnej Miele G 7883 do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5728.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VWR International Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7046.01
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Rozdział 4 - dostawa aparatu do automatycznego spryskiwania płytek TLC do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23577.23
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LPP EQUIPMENT Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28732.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Rozdział 5 - dostawa komory laminarnej klasy II bezpieczeństwa mikrobiologicznego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, w trybie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy unieważnił postępowanie ponieważ w części 5 zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Rozdział 6 - dostawa młyna do rozdrabniania bez kontaminacji (do produktów spożywczych/rolnych przetworzonych i nieprzetworzonych do analiz ELISA i PCR) do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9756.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IKA Poland Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8597.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Rozdział 7 - dostawa zestawu oczyszczania wody produkującego wodę klasy 2 oraz wodę ultraczystą do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22703.94
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Merck Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Rozdział 8 - dostawa systemu alarmowego - pomiar i kontrola substancji gazowych w powietrzu do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6752.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Nanosens Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8305.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Rozdział 9 - dostawa myjki ultradźwiękowej z opcjami sterowania do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, w trybie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy unieważnił postępowanie ponieważ w części 9 zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Rozdział 10 - dostawa wagi analitycznej, poziom profesjonalny do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Radwag Wagi Elektroniczne Witold Lewandowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13726.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: : Rozdział 11 - dostawa zestawu do pomiaru pH składającego się z pH-metru laboratoryjnego z automatyczną kalibracją i kompensacją temperatury oraz mieszadła magnetycznego do Laboratorium Specjalistycznego Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający, w trybie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy unieważnił postępowanie ponieważ w części 11 zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i przeprowadzenie procedury legalizacyjnej dla zadania budowy przejścia granicznego kolejowego Hrebenne
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Królewska 47 m. 38 część nr 2: Nowogrodzka 6 m. 23
- Świadczenie usług telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą kart SIM na potrzeby Centralnego Ośrodka Informatyki
- Obsługa konferencji YoungChem 2026
- Rozbudowa przestrzeni dyskowej w posiadanych przez zamawiającego deduplikatorach.
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz odbiór odpadów o kodzie: 18 01 09 na podst. pisemnych zgłoszeń z punktu czasowego ich składowania z Terenowej Stacji WCKiK SPZOZ w Ełku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-346/2025 Dostawa syntezatorów peptydów dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- "Dostawa materiałów konserwatorskich dla pracowni muzealnej - powtórka"
- Dostawa sprzętu i narzędzi
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Sprzedaż i dostawa zestawu do inkubacji i elektroforezy dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Dostawa wyposażenia pracowni leków cytostatycznych
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





