To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-01
Ogłoszenie nr 500068114-N-2017 z dnia 01-12-2017 r.
Szpital Powiatowy w Radomsku: Dostawa produktów leczniczych - II procedura
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615482
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615482
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Radomsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000313420,
ul. ul. Jagiellońska
36,
97-500
Radomsko, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48446854716, e-mail
zamowienia@szpital.biz.pl, faks
+48446854701.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.biz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów leczniczych - II procedura
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):345/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa produktów leczniczych, w tym produktów leczniczych do chemioterapii i kontrastowania oraz wyrobów medycznych do chemioterapii dla Szpitala Powiatowego w Radomsku. Przedmiot zamówienia jest podzielony na Pakiety od nr 1- 8, z których każdy stanowi samodzielną część zamówienia. Opisy, nazwy i ilości zamawiającego asortymentu opisane zostały w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przedmiotu zamówienia w ramach jednej nazwy międzynarodowej. 3. W pakietach dopuszcza się zamienniki. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety - w zakresie Pakietu muszą być uwzględnione wszystkie pozycje danego Pakietu. Pakiet nr 1(28) - poz.1-8 Pakiet nr 2(30) - poz.1 Pakiet nr 3(38) - poz.1-5 Pakiet nr 4(49) - poz.1-2 Pakiet nr 5(51)- poz.1 Pakiet nr 6(52) - poz.1 Pakiet nr 7(53) - poz.1-5 Pakiet nr 8(54) - poz.1
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1(28) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4549.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OPTIFARMA Sp. z o.o. Sp. K.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4913.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2(30) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2450.45
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Salus International Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2646.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3(38) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
60392.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Konsorcjum: PGF S.A.; Lider: PGF URTICA Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65224.22
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 4(49) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r., poz.1579/ - nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 5(51) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017., poz. 1579/ - nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 6(52) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r., poz.1579/ - nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 7(53) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32280.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Baxter Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40262.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: 8(54) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Brak ofert - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r., poz.1579/ - nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO PRACOWNI ELEKTROFIZJOLOGII DLA SZPITALA POWIATOWEGO W RADOMSKU /PROCEDURA POWTÓRZONA/
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień" realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków - postępowanie uzupełniające
- Dostawa różnych produktów farmaceutycznych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice -Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych
- Dostawa leków, środków diagnostycznych, substancji do receptury na okres zabezpieczenia 2 miesięcy
- DZP.271.19.2024 Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa produktu leczniczego zawierającego substancję czynną ocrelizumabum na potrzeby Oddziału Neurologicznego Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.