Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-03-28
Ogłoszenie nr 500067849-N-2018 z dnia 28-03-2018 r.
Oświęcim: ROBOTY BUDOWLANE - REMONTY: WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU PROSEKTORIUM, REMONT POMIESZCZENIA ARCHIWUM W PAWILONIE NR II, MALOWANIE DRZWI I POMIESZCZEŃ NA ODDZIAŁACH SZPITALNYCH OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, Krajowy numer identyfikacyjny 000304409,
ul. ul. Wysokie Brzegi
4,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338448230, e-mail
zamowienia@szpital.oswiecim.pl, faks
338448384.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
Adres profilu nabywcy: www.przetargi.propublico.pl; www.szpital.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROBOTY BUDOWLANE - REMONTY: WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU PROSEKTORIUM, REMONT POMIESZCZENIA ARCHIWUM W PAWILONIE NR II, MALOWANIE DRZWI I POMIESZCZEŃ NA ODDZIAŁACH SZPITALNYCH
Numer referencyjny
ZOZ.DZP.271.3.III.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane - Remonty:
Zadanie nr 1 - Wymiana okien i drzwi w budynku Prosektorium;
Zadanie nr 2 - Remont pomieszczenia archiwum w Pawilonie nr II;
Zadanie nr 3 - Malowanie drzwi i pomieszczeń na oddziałach szpitalnych.
Zakres robót zgodnie z:
- Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR)- załącznik nr 5 do WR;
- Przedmiarami robót -załączniki nr 7, nr 8, nr 9 do WR;
- Wykazem okien - załącznik nr 6 do WR (dotyczy zadania nr 1).
Jeżeli zapisy zawarte w przedmiarach robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i towarów znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza składanie ofert na "produkty" równoważne. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania materiałów, towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających spełnienie przez produkty równoważne ww. parametrów i cech. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji produktów równoważnych lub odrzuceniu oferty z powodu "nierównoważności" produktów.
2. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją robót bez zakłóceń.
II.5) Główny Kod CPV:
45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie, z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeśli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego
na ROBOTY BUDOWLANE - Remonty: WYMIANA OKIEN I DRZWI W BUDYNKU PROSEKTORIUM, REMONT POMIESZCZENIA ARCHIWUM W PAWILONIE NR II, WYMIANA LAMP ZEWNĘTRZNYCH NA TERENIE SZPITALA, MALOWANIE DRZWI I POMIESZCZEŃ NA ODDZIAŁACH SZPITALNYCH- postępowanie o sygnaturze ZOZ.DZP.271.5.II.2018 w ramach:
Zadania nr 1 - Wymiana okien i drzwi w budynku Prosektorium;
Zadania nr 2 - Remont pomieszczenia archiwum w Pawilonie nr II;
Zadania nr 4 - Malowanie drzwi i pomieszczeń na oddziałach szpitalnych;
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 - Wymiana okien i drzwi w budynku Prosektorium
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
C&Z Caputa i Zając Spółka Jawna,
,
ul. Świętego Michała Archanioła 180A,
34-300,
Leśna, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2 - Remont pomieszczenia archiwum w Pawilonie nr II
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
C&Z Caputa i Zając Spółka Jawna ,
,
ul. Świętego Michala archanioła 180 A,
34-300,
Leśna, kraj/woj.
Polska
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3- Malowanie drzwi i pomieszczeń na oddziałach szpitalnych
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
C&Z Caputa i Zając Spółka Jawna ,
,
ul. Świętego Michala Archanioła 180 A,
34-300,
Leśna , kraj/woj.
Polska
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- ,,Racjonalizacja zużycia energii w budynku bursy w Zespole Licealno- Sportowym w Aleksandrowie Łódzkim''
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim
- Remont sali w Rogoźnicy na magazyn OC + PP
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





