eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń i wyposażenia elektrycznego stanowisk do przeprowadzenia egzaminów z kwalifikacji E.07 i E.08



Ogłoszenie z dnia 2017-11-29

Ogłoszenie nr 500066856-N-2017 z dnia 29-11-2017 r.

Zespół Szkół Nr 33: Dostawa urządzeń i wyposażenia elektrycznego stanowisk do przeprowadzenia egzaminów z kwalifikacji E.07 i E.08

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Nr 33, Krajowy numer identyfikacyjny 19611500000, ul. ul. Targowa 86, 03448 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 619 37 89, e-mail marek.tomasiewicz@zs33.pl, faks 22 619 79 41.
Adres strony internetowej (url): zs33.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń i wyposażenia elektrycznego stanowisk do przeprowadzenia egzaminów z kwalifikacji E.07 i E.08

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS33/ZP/33/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 1 Urządzenia i wyposażenie elektryczne: o Silnik indukcyjny trójfazowy klatkowy: - 6 szt. o Wyłącznik silnikowy na szynę TH35: - 14 szt. o Czujnik kolejności i zaniku faz CKF-B - 12 szt o przekaźnik czasowy PCG - 6 szt o przekaźnik bistabilny BIS - 6szt. o Przekaźnik czasowy PCU 510 - 12 szt. o Lampka kontrolna LK-713 - 7 szt. o Wyłącznik różnicowoprądowy NL1-63 - 7 szt. o wyłącznik różnicowo prądowy NL1-63 - 7 szt. o wyłącznik świecznikowy natynkowy - 10 szt. o Wyłącznik krzyżowy natynkowy - 10 szt. o wyłącznik schodowy natynkowy - 16 szt. o lampka sygnalizacyjna zielona - 6 szt. o lampka sygnalizacyjna czerwona - 6 szt. o lampka sygnalizacyjna pomarańczowa - 6 szt. o Stycznik trójfazowy DILM9-10 230 - 24 szt. o Styki górne do stycznika - 24 szt. o przycisk LP301 - 18 szt. o przycisk LP301 - 18 szt. o Zespół przycisków sterowniczych - 14 szt. o Wyłącznik zmierzchowy - 2 szt. o Przekaźnik pomocniczy - 12 szt. o Przewody laboratoryjne - 100 szt. o Wyłącznik różnicowo prądowy zwłoczny NL1-63 - 4 szt. Zadanie nr 2 Wyposażenie pomiarowe do zawodu technik elektryk o Tablica demonstracyjna - 3 szt. o Multimetr Cyfrowy - 8 szt. o Autotransformator 3 fazowy - 2szt. Zadanie nr 3 Wyposażenie narzędziowe do zawodu technik elektryk o zestaw wkrętaków izolowanych 1kV - 12 szt. o Bity do wkrętarki komplet - 7 szt. o Wiertarko wkrętarka akumulatorowa - 6 szt. o Ściągacz do łożysk - 6 szt. o Poziomica 100 cm - 6 szt. o Korytko do cięcia listew pod kątem - 6 szt. o Komplet wierteł - 6 szt. o Przymiar taśmowy - 6 szt. o Punktak - 7 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Urządzenia i wyposażenie elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11800
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DOKO sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lidzbarska 2
Kod pocztowy: 87-300
Miejscowość: Brodnica
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11717.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11717.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wyposażenie pomiarowe do zawody technik elektryk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20792
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20792
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20792
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20792
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Wyposażenie narzędziowe do zawodu technik elektryk

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4604.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4346.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4346.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4346.35
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Szkoła zorganizowała trzy zamówienia publiczne w trybie przetargu nieograniczonego które zostały unieważnione z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z powodu niezłożenia żadnej oferty. Przepis art. 67 ust. 1 pkt 4 dotyczy sytuacji, gdy wcześniej zostało przeprowadzone co najmniej jedno postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego i postępowanie to zostało unieważnione, ponieważ wystąpiły trzy alternatywne przesłanki. -nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przetargu ograniczonym), -nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia (w przetargu nieograniczonym lub przetargu ograniczonym), -wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania (w przetargu ograniczonym).

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.