To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-27
Ogłoszenie nr 500066618-N-2018 z dnia 27-03-2018 r.
Powiat Ząbkowicki: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni szkolnych w ramach projektu "Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych liceów ogólnokształcących Powiatu Ząbkowickiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych liceów ogólnokształcących Powiatu Ząbkowickiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515108-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ząbkowicki, Krajowy numer identyfikacyjny 89071840300000,
ul. ul. Sienkiewicza
11,
57200
Ząbkowice Śląskie, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 162 800, e-mail
inwestycje@zabkowice-powiat.pl, faks
748 162 850.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat-zabkowicki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni szkolnych w ramach projektu "Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych liceów ogólnokształcących Powiatu Ząbkowickiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WBKZP.272.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w Liceum Ogólnokształcącym im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich i Liceum Ogólnokształcącym w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach w ramach projektu "Poprawa infrastruktury dydaktycznej i dostępności dla osób niepełnosprawnych liceów ogólnokształcących Powiatu Ząbkowickiego" dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 - 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu wyposażenia pracowni chemicznej, fizycznej i geograficznej w Liceum Ogólnokształcącym w Ząbkowicach Śląskich, zakupu zestawów mobilnych do nauczania indywidualnego osób niepełnosprawnych dla Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ziębicach i Liceum Ogólnokształcące w Ząbkowicach Śląskich oraz stanowiska komputerowego dla osoby niepełnosprawnej dla Liceum Ogólnokształcące w Ząbkowicach Śląskich. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej, posiadać odpowiednie certyfikaty i dopuszczenie do stosowania w placówkach oświatowych. 4. Dostarczony przedmiot umowy musi być kompletny, gotowy do uruchomienia i posiadający wszelkie elementy wymagane do jego prawidłowego uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych zakupów. 5. Dostawa w ramach niniejszego postępowania została podzielona na 4 części: 1) Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni chemicznej. 2) Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni fizycznej. 3) Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni geograficznej. 4) Dostawa mobilnych zestawów komputerowych dla osób niepełnosprawnych i stanowiska komputerowego dla osoby niepełnosprawnej. 6. Wykonawca przedmiot dostawy dostarczy na własny koszt i ryzyko odpowiednio do Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich i Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Hipolita Cegielskiego w Ziębicach. 7. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli min. 12 miesięcy gwarancji licząc od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy. 8. Sprzęt komputerowy objęty niniejszym zamówieniem jest przeznaczony dla placówek oświatowych, tj. szkół Powiatu Ząbkowickiego i jest związany z działalności dydaktyczną w związku z art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 122 z późn. zm.). Zamawiający jest organem nadzorującym w/w placówki oświatowe. 9. Termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia minimum 14 dni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV: 39150000-8, 39160000-1, 30213100-6, 30213300-8, 30230000-0, 32322000-6, 32340000-8, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni chemicznej. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla realizacji Części 1 zostały złożone trzy oferty. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podstawa prawna unieważnienia postępowania w Części 1 art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni fizycznej. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla realizacji Części 2 została złożona jedna oferta przez firmę ERGOTOP Sp. z o.o. ul. Wałowa 46, 57-220 Ziębice. Zamawiający zwiększył kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia w Części 2 do ceny oferty najkorzystniejszej i dokonał wyboru oferty Wykonawcy ERGOTOP Sp. z o.o. ul. Wałowa 46, 57-220 Ziębice jako najkorzystniejszej dla realizacji zamówienia. Pomimo wyboru do realizacji zamówienia oferty ERGOTOP Sp. z o.o., Wykonawca pismem z dnia 8 marca 2018 r. uchylił się od zawarcia umowy z powodu braku możliwości dotrzymania terminu realizacji. Wobec powyższego z uwagi na brak innych ważnych ofert i że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający unieważnił postępowania w Części 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia dydaktycznego dla pracowni geograficznej. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4878.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ERGOTOP Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5999.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa mobilnych zestawów komputerowych dla osób niepełnosprawnych i stanowiska komputerowego dla osoby niepełnosprawnej. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla realizacji Części 4 nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia postępowania art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





