eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaBudowa mechanicznych systemów oddymiania klatek schodowych K1 i K2 w budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-27

Ogłoszenie nr 500065444-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.

Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy: Budowa mechanicznych systemów oddymiania klatek schodowych K1 i K2 w budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596680-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500046841-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 14473300000, ul. ul. Kołłątaja 1, 81332 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, e-mail zamowienia.publiczne@mir.gdynia.pl, faks 587 356 110.
Adres strony internetowej (url): www.mir.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa mechanicznych systemów oddymiania klatek schodowych K1 i K2 w budynku C MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/30/FZP/FGB/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania wykonania i odbioru robót budowalnych określa niniejsza SIWZ oraz: - Projekt wykonawczy pn. "Instalacja oddymiania klatek schodowych. Budowlane zabezpieczenia pożarowe dla klatek schodowych C budynku MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB) -Instalacja oddymiania klatek schodowych i budowlanych zabezpieczeń przeciwpożarowych opracowany przez "Promartech" Systemy Teletechniczne z zastrzeżeniem w pkt 3.2. Projekt wykonawczy oraz STWiORB określają przedmiot zamówienia dając Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i w sposób umożliwiający złożenie kompletnej oferty zgodnie z zasadami Prawa Zamówień Publicznych; - przedmiary robót. Uwaga:Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i jest przekazany jedynie celem ułatwienia wyliczenia ceny oferty, sporządzenia kosztorysu ofertowego lub wyceny robót, a przywołane podstawy wyceny są przykładowymi; - wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3.2. Wyłącza się z zakresu zadania prace takie jak: 1) wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, 2) wymianę drzwi do szachtu Ds2. 3.3. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia 1) prac przygotowawczychrozbiórkowych 2) wykonanie wygrodzeń przeciwpożarowych 3) wykonanie instalacji oddymiania, 4) wykonanie instalacji oświetlenia, 5) robót towarzyszące i wykończeniowe Ad. 1 Prace przygotowawcze - rozbiórkowe Prace przygotowawcze - rozbiórkowe: demontaż drzwi, ścianek GK, wykonanie otworu w stropodachu dla wentylatora oddymiającego Ad. 2 Wykonanie wygrodzeń przeciwpożarowych 1) wykonanie ścianek działowych REI 120 w technologii GK, 2) dostawa i montaż 6 szt. drzwi EI 30. Opis i wyposażenie drzwi zgodnie z pkt. 2.9 Opisu technicznego Dokumentacji oraz rys. od 1-A2 do 1-A9, 3) wykonanie okucia w ścianach dla przejścia instalacji oddymiania - 2 szt. nadproży zgodnie z rysunkiem 1A-19, 4) wykonanie konstrukcji wsporczej wentylatorów, 5) wykonanie wzmocnienia płyty stropowej w miejscu ustawienia wentylatora zgodnie z rysunkami od 1-A16 do 1-A18, 6) zabezpieczenie konstrukcji stalowej przed korozją. Ad. 3 Instalacja oddymiania klatki schodowej K1 i K2 1) wykonanie instalacji oddymiania mechanicznego 2) dostawa i montaż urządzeń wentylacji pożarowej 3) wykonanie instalacji elektrycznych w tym oświetlenia podstawowego, awaryjnego i znaków kierunkowych ewakuacyjnych 4) wykonanie testów końcowych, uruchomienie całego systemu i weryfikacja działania systemów ochrony ppoż, przeprowadzenie szkolenia personelu. Ad. 4 Instalacja oświetlenia klatki schodowej K1 i K2 1) Rodzaje instalacji oświetleniowych klatek schodowych K1 i K2: - instalacja oświetlenia podstawowego - instalacja oświetlenia ewakuacyjnego - instalacja oświetlenia kierunkowego 2) Zasilanie instalacji oświetleniowych - zasilający układ sieciowy TN-C-S - napięcie zasilania 230/400V, 50 Hz Instalacje oświetlenia klatek schodowych należy zasilić z istniejących rozdzielnic. Dla klatki K1 z rozdzielnicy TO2/6 usytuowanej na poziomie 200 budynku C, dla klatki K2 z rozdzielnicy TO4/9 znajdującej się na poziomie 400 budynku C. W obu tych rozdzielnicach należy zabudować skrzynki rozdzielcze zawierające: - wyłącznik główny, - wyłącznik różnicowo-prądowy, - zabezpieczenia przetężeniowozwarciowe, - automat schodowy, - zegar sterujący, - stycznik. Ze skrzynek tych należy wyprowadzić obwody do: - opraw oświetleniowych, - przycisków monostabilnych podświetlanych do załączania oświetlenia klatek schodowych, - opraw kierunkowych. Stosować należy przewody YDYżo 3x1,5 oraz YDYżo 4x1,5. Szczegóły należy uzgodnić z zamawiającym. 3) Instalacja oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego Oświetlenie klatek schodowych K1 i K2 zostało zaprojektowane jako instalacja oświetlenia podstawowego z jednoczesną funkcją oświetlenia ewakuacyjnego. Do tego celu należy zastosować oprawy świetlówkowe z wbudowanymi inwerterami. Należy zastosować oprawy świetlówkowe do montażu nastropowego, rastrowe 2xT5 35W z zapłonem EVG o stopniu ochrony IP20 zwbudowanymi inwerterami zapewniającymi pracę oprawy po zaniku zasilania podstawowego. Zastosowane oprawy powinny posiadać atest CNBOP. Oprawy należy rozmieścić zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym PR-07/2015 oraz uwagami zamawiającego. Oprawy oświetlenia podstawowego mają zapewnić średnie natężenie oświetlenia w wysokości 150 lx. Oświetlenie ewakuacyjne wymagane jest na poziomie nie mniejszym nią 1 lx w każdym punkcie trasy ewakuacyjnej. Przy urządzeniach przeciwpożarowych wymagane jest natężenie oświetlenia ewakuacyjnego nie mniejsze niż 5 lx. 4) Instalacja oświetlenia kierunkowego Oprawy oświetlenia kierunkowego należy usytuować od strony zewnętrznej nad każdymi drzwiami wejściowymi do klatek schodowych oraz na klatkach schodowych w ciągu schodów na każdym piętrze i półpiętrze. Ostateczne rozmieszczenie opraw kierunkowych oraz piktogramy dla tych opraw należy uzgodnić z inspektorem ds. przeciwpożarowych MIR-PIB. Wszelkie przewody należy prowadzić podtynkowo. Zamawiający wskaże miejsce włączenia przewodów do rozdzielnicy. Ad. 4 Roboty towarzyszące i wykończeniowe 1) wymiana balustrad na stalowe malowane proszkowo z pochwytem nierdzewnym, 2) uzupełnienie ubytków w tynku, 3) szpachlowanie i malowanie całej klatki schodowej w kolorze wybranym przez Zamawiającego. Wszystkie materiały wykończeniowe użyte w obrębie klatki "A" powinny być materiałami wykonanymi z materiałów niepalnych lub niezapalnych, nierozpraszających ognia, niekapiących i nie odpadających pod wpływem ognia. Zabronione jest stosowanie do wykończenia wnętrz materiałów łatwo zapalnych, których produkty rozkładu termicznego są toksyczne lub intensywnie dymiące. 3.4. Szczególne uwarunkowania związane z wykonaniem zamówienia, pozostałe uwagi: 1) Wykonawca powinien w procesie planowania, wyceny oraz organizacji realizacji zamówienia uwzględnić niżej wymienione szczególne warunki wynikające z lokalizacji budynku, jego funkcji i sposobu użytkowania: o budynek będzie użytkowany w czasie realizacji zamówienia, o roboty wewnątrz budynku mogą być realizowane codziennie przez całą dobę, wyłączając w godzinach otwarcia prace powodujące nadmierny hałas i uciążliwość, o Wykonawca zabezpieczy budynek i jego zasoby przed niekorzystnym wpływem robót, materiałów budowlanych i stosowanej technologii robot, o Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco i na własny koszt wywieźć demontowane materiały, gruz poza teren nieruchomości celem utylizacji, o Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów BHP, przeciwpożarowych, oraz przepisów porządkowych, obowiązujących na terenie MIR-PIB, o Wykonawca prac będzie utrzymywał na bieżąco czystość i porządek na terenie prowadzonych prac, 2) Po wykonaniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami i na obszarze objętym oddziaływaniem w związku wykonywanymi robotami. 3.5. Roboty (pozycje kosztorysu) ujęte w kosztorysie ofertowym oraz ilość tych robót do wykonania (przedmiar robót) Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej , STWIORB, SIWZ, zasad najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązujących przepisów, opublikowanych norm. 3.6. po zrealizowaniu przedmiotu zamówieniaWykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w 1 egz. operat kolaudacyjny zawierający m. in. następujące dokumenty: atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i wyroby.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45312000-7, 45312100-8, 45314310-7, 45400000-1, 45220000-5, 45223000-6, 45410000-1, 45310000-3, 45440000-3, 45421000-4, 45442000-7, 45223100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 344313.52
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APE LP SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. WAŁY PIASTOWSKIE 1/1508
Kod pocztowy: 80-855
Miejscowość: GDANSK
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 329800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 329800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 550000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.