To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-27
Ogłoszenie nr 500065143-N-2017 z dnia 27-11-2017 r.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej: Dostawa lekkich ubrań do rozpoznania specjalnego CBRN w wykonaniu przeciwodłamkowym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 612945-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
a) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 36, 40-042 Katowice, NIP 954 10 02 423
b) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa, NIP 526 17 96 733
c) Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań, NIP 778 12 09 832
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 68449300000,
ul. ul. Masztalarska
3,
61767
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 22 20 200, e-mail
kwpsppoznan@psp.wlkp.pl, faks
61 22 20 500.
Adres strony internetowej (url): http://www.psp.wlkp.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja rządowa zespolona
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania jest KW PSP Poznań, która w imieniu pozostałych Komend zawrze umowę z wybranym Wykonawcą
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa lekkich ubrań do rozpoznania specjalnego CBRN w wykonaniu przeciwodłamkowym
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WT.2370.43.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sześciu lekkich ubrań do rozpoznania specjalnego CBRN w wykonaniu przeciwodłamkowym. Wykonawca dostarczy po dwa ubrania do użytkowników tj. a)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 2, Katowice -Piotrowice, ul. Kościuszki 189, b)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 6, 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 89/91, c)Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza nr 6, Poznań-Krzesiny, ul. Rudzka 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 35.81.50.00 - Odzież kuloodporna
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387804.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUBAWA S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
477000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa chromatografu gazowego na potrzeby WSSE w Poznaniu
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Usługa kompleksowego sprzątania siedziby Polskiego Teatru Tańca
- Dostawa odczynników chemicznych
- Remont pomieszczeń archiwum w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.