To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-24
Ogłoszenie nr 500064535-N-2017 z dnia 24-11-2017 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO HEMATOLOGII ORAZ KOAGULOLOGII, HEMOGLOBINY GLIKOWANEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ I SERWISEM APARATÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 597542-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500040772-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 55382200000,
ul. ul. Sukiennicza
13,
64500
Szamotuły, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 927 103, e-mail
zam.pub@szamotuly.med.pl, faks
612 927 102.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO HEMATOLOGII ORAZ KOAGULOLOGII, HEMOGLOBINY GLIKOWANEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ I SERWISEM APARATÓW
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-381-12/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników do hematologii i hemoglobiny glikowanej wraz z dzierżawą aparatów oraz zapewnienie usługi serwisowej oferowanych urządzeń w ramach dzierżawy. a) Dostawa w ramach dzierżawy wraz z montażem i uruchomieniem aparatów do badań (zgodnie z załącznikiem: 3A do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017 poz. 211) b) Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załącznikach nr 3A do siwz. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wielkość dostaw będzie realizowana przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie. c)Termin realizacji zamówienia na odczynniki Zamawiający ustala od 1 do 3 dni roboczych od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania. d) Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 12 miesięczną datą przydatności do użytku. e) dostarczenie wszystkich ulotek odczynnikowych w języku polskim oraz kart charakterystyk materiałów niebezpiecznych przy pierwszej dostawie odczynników. f) Zamawiający wymaga aby przeglądy okresowe aparatów, robione były zgodnie z zaleceniami producenta. g) W ramach zamówienia, w przypadku awarii aparatu, Wykonawca jest obowiązany w ciągu 12 godzin przybyć do siedziby Zamawiającego i przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis awarii, w tym zakres uszkodzeń wraz z oszacowaniem kosztów naprawy i terminu jej usunięcia. h) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie trwania umowy zapewnił możliwość konsultacji 24h/dobę. i) Jeżeli wystąpi awaria z przyczyn samego urządzenia, a nie będzie wynikać z przyczyn zależnych od użytkownika, koszt naprawy poniesie Wykonawca; 2. Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt materiały kontrolne oraz inne materiały zużywalne do dostarczonych analizatorów w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu dokumentację techniczną dot. budowy, działania i obsługi analizatorów w języku polskim. 5. Instalacja aparatów, przeszkolenie personelu w zakresie używania i prawidłowej konserwacji urządzeń Wykonawca zapewni w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 6. Wykonawca wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi w języku polskim na uruchomiane urządzenia oraz instrukcję używania odczynników, w języku polskim. 7. Zamawiający dopuszcza sprzęt używany: - aparat do hematologii 3 diff - nie starszy niż 3 lata. - aparat do hematologii 5 diff - nie starszy niż 5 lat - aparat do hemoglobiny glikowanej - nie starszy niż 3 lata Pakiet nr 2 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatu do koagulologii oraz zapewnienie usługi serwisowej oferowanych urządzeń w ramach dzierżawy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku 3B. 2. Dostawy odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz asortyment przedmiotu zamówienia został określony w załączniku 3B, do niniejszej specyfikacji. 4. Dostawa w ramach dzierżawy wraz z montażem i uruchomieniem aparatu do koagulologii (zgodnie z załącznikiem nr 3B do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017poz. 211) 5. Sukcesywna dostawa odczynników (w miarę zgłaszanych potrzeb) w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy, do wykonania badań w ilościach opisanych w załączniku . Ilości odczynników należy skalkulować w taki sposób aby zapewnić wykonywanie badań dla trzech pacjentów w jednej serii. W przypadku złej kalkulacji ilości odczynników Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania odczynników na własny koszt do czasu trwania umowy. 6. Wielkość dostaw będzie realizowana przez Wykonawcę na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną w uzgadnianych na bieżąco ilościach i asortymencie. 7. Zamawiający ustala termin realizacji zamówienia od 1 do 3 dni roboczych od chwili przyjęcia przez Wykonawcę zgłoszonego zapotrzebowania 8. Zamawiający wymaga, żeby zaoferowany przedmiot zamówienia w dniu dostawy charakteryzował się nie krótszą niż 12 miesięczną datą przydatności do użytku. 9. Naprawy aparatu (dojazd, czas pracy serwisanta, części zamienne) wynikające z normalnego użytkowania i eksploatacji aparatu oraz przeglądy konserwacyjne robione zgodnie z zaleceniami producenta. 10. Dostawa materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych do dostarczonych aparatów w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy. 11. Dostarczenie dokumentacji technicznej dot. budowy, działania i obsługi urządzeń w języku polskim wraz z pierwszą dostawą. Dostarczenie kart charakterystyki substancji niebezpiecznych 12. Instalacja aparatu, przeszkolenie personelu w zakresie używania i prawidłowej konserwacji urządzeń w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. 13. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim na każde uruchomiane urządzenie oraz instrukcji używania odczynnika w języku polskim. 14. Aparat do koagulologii fabrycznie nowy. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 16. Czas reakcji serwisu 24h od momentu zgłoszenia awarii. 17. Możliwość konsultacji z serwisantem 24h/dobę Zamawiający wymaga zintegrowania oferowanych aparatów z użytkowanym przez Zamawiającego systemem informatycznym Eskulap. Koszty integracji i wdrożenia leżą po stronie Wykonawcy. Systemem informatycznym ESKULAP obecnie serwisowany jest przez firmę medhub Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu Uwaga: W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych czy też znaków towarowych zamawiający informuje, że wskazania takie mają wyłącznie charakter przykładowy wskazujący wyłącznie parametry użytkowe i techniczne, które są istotne dla Zamawiającego. W związku z powyższym w takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę, w której zaproponowano przedmiot zamówienia o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykaz rozwiązań równoważnych należy wskazać w ofercie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 38434520-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: odczynniki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
134428.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDITECH Sp z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
148105.74
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: opdczynniki |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/10/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92142.14
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99873.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Dostawa generatora elektrochirurgicznego z wyposażeniem na potrzeby SP ZOZ w Szamotułach.
- Usługa ochrony osób i nadzoru mienia
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Dostawy odczynników dla Pracowni Mikrobiologii
- Sukcesywna dostawa odczynników do badań immunodiagnostycznych metodą enzymoimmunofluorescencyjną przez okres 24 miesięcy wraz z dzierżawą analizatora.
- Dostawa odczynników do genotypowania układu HLA wraz z odczynnikami pomocniczymi dla UCK
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi, probówki, wymazówki
- Dostawa różnych wyrobów laboratoryjnych.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





