To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-26
Ogłoszenie nr 500064508-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519485-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77053053000000,
ul. ul. Szczecińska
112,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 843 40 22 w. 263, e-mail
przetarg@pgkslupsk.pl, faks
59 84 17 149.
Adres strony internetowej (url): www.pgkslupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/T/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych kontenerów do zbiórki odpadów. 1. Kontener bramowy typu MULDA 7 m3 z klapami na sprężynach (zamknięty, bez uszczelek) - 10 sztuk. 2. Kontener bramowy odkryty typu MULDA 7 m3 - 20 sztuk. 3. Kontener bramowy typu SPW 10 m3 z klapami wrzutowymi - 15 sztuk. 4. Kontener odkryty 6000 x 1500 ok. 20 m3 - 1 sztuka. Cena dostawy musi obejmować koszty transportu do Zakładu Robót Porządkowych zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Bałtyckiej 11 A. Dostawa realizowana będzie bez rozładunku (rozładunek po stronie Zamawiającego). Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 10 tygodni od daty podpisania umowy. Zamawiający w pierwszej kolejności zastrzega dostawę kontenera odkrytego 6000 x 1500 ok. 20 m3 - sztuk 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MJB M. Mierzejewska, T.J. Brzezińscy Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
242925.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Modernizacja budynków i infrastruktury jednostek oświatowych - wymiana posadzki w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 3 w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 "Słupskiego Chłopczyka" w Słupsku
- PRZEBUDOWA ODCINKA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 213 W SŁUPSKU.
- "Poprawa dostępności transportowej powiatu słupskiego poprzez przebudowę odcinków dróg powiatowych" z podziałem na 7 zadań
- Dostawa włókna do lasera holmowego, materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej - 76/TP/2025
- Dostawa gazów medycznych - nr 75/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pojemników do segregacji odpadów o pojemności 40 l, 120 l, 1100 l na przejścia graniczne w województwie lubelskim.
- Dostawa 3 mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Wykonanie oraz dostawa 20 sztuk kontenerów siatkowych KP 7 z przeznaczeniem na odpady zielone
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu Publiczny Żłobek w Rypinie - I etap
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Dostawa produktów do opieki i pielęgnacji pacjenta oraz innych wyrobów jednorazowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.