To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-26
Ogłoszenie nr 500064508-N-2018 z dnia 26-03-2018 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519485-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 77053053000000,
ul. ul. Szczecińska
112,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 843 40 22 w. 263, e-mail
przetarg@pgkslupsk.pl, faks
59 84 17 149.
Adres strony internetowej (url): www.pgkslupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych kontenerów do zbiórki odpadów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/T/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych kontenerów do zbiórki odpadów. 1. Kontener bramowy typu MULDA 7 m3 z klapami na sprężynach (zamknięty, bez uszczelek) - 10 sztuk. 2. Kontener bramowy odkryty typu MULDA 7 m3 - 20 sztuk. 3. Kontener bramowy typu SPW 10 m3 z klapami wrzutowymi - 15 sztuk. 4. Kontener odkryty 6000 x 1500 ok. 20 m3 - 1 sztuka. Cena dostawy musi obejmować koszty transportu do Zakładu Robót Porządkowych zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Bałtyckiej 11 A. Dostawa realizowana będzie bez rozładunku (rozładunek po stronie Zamawiającego). Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 10 tygodni od daty podpisania umowy. Zamawiający w pierwszej kolejności zastrzega dostawę kontenera odkrytego 6000 x 1500 ok. 20 m3 - sztuk 1.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MJB M. Mierzejewska, T.J. Brzezińscy Spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
242925.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Utworzenie 72 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach żłobka przy ul. Andersa 4 w mieście Słupsku poprzez rozbudowę istniejącego obiektu"
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku.
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 l, 240 l, 1100l oraz kontenerów na odpady typu KP-5 i KP-7 m3"
- Wyposażenie posesji hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- Wywóz odpadów komunalnych
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. " Utworzenie Klubu Dziecięcego w Żarkach oddział w Przybynowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.