eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prusice › Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Prusice - część IIb

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-22

Ogłoszenie nr 500063103-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.

Gmina Prusice: Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Prusice - część IIb

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517211-N-2018 z dnia 2018-02-12 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Prusice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193510600000, ul. Rynek 1, 55110 Prusice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 126 224, e-mail prusice@prusice.pl, faks 713 126 229.
Adres strony internetowej (url): www.bip.prusice.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.prusice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Prusice - część IIb

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem umowy jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, takich jak np.: punkty handlowe, szkoły, przedszkola, świetlice wiejskie, cmentarze, boiska sportowe, budynki użyteczności publicznej, miejsce wykonywania działalności gospodarczej i odbiór odpadów z koszy ulicznych, położonych na terenie Gminy Prusice, oraz zagospodarowanie odebranych odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwianie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 ze zm.) 2) Rodzaj odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: Lp. Rodzaj odpadu 1 Niesegregowane odpady komunalne 2 Papier, w tym tektura 3 Szkło 4 Metal i tworzywa sztuczne 5 Opakowania wielomateriałowe 6 Odpady ulegające biodegradacji 3) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia budynków użyteczności publicznej, takich jak: świetlic wiejskich, placów zabaw oraz boisk sportowych ORLIK na terenie gminy Prusice w pojemniki lub stojaki wyposażone w worki, do zbiórki odpadów komunalnych na następujące frakcje odpadów: zmieszane odpady komunalne, metale i tworzywa sztuczne, szkło oraz papier. 4) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów komunalnych wytworzonych przez właścicieli nieruchomości niezamieszkałych gromadzonych: a) w sposób nieselektywny - zmieszanych odpadów komunalnych, zbieranych w pojemnikach/kontenerach oraz workach przeznaczonych na odpady komunalne (tzw. nadwyżka) składowanych obok pojemnika w dniu jego odbioru; b) w sposób selektywny - segregowanych odpadów komunalnych, zbieranych w pojemnikach/workach. 5) Wykonawca zobowiązany jest także do odbioru odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych w skutek przepełnienia pojemników do gromadzenia odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości będzie utrudniony, w przypadku złych warunków atmosferycznych, z powodu prowadzonych remontów dróg czy w przypadku gdy nieruchomości będą oddalone od głównej drogi dojazdowej. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. 7) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych, ustalona zostanie przez Wykonawcę z właścicielem nieruchomości i dostosowana według potrzeb do harmonogramu wywozu odpadów. 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych z koszy ulicznych ustawionych na terenach przeznaczonych do użytku publicznego w tym przystanków autobusowych i placów zabaw 1 raz w tygodniu. 9) Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc gromadzenia odpadów. 10) Zamawiający przekaże Wykonawcy aktualny harmonogram wywozu odpadów komunalnych obowiązujący na terenie Gminy Prusice. 11) Aktualny harmonogram wywozu odpadów komunalnych opracowany został do miesiąca marca 2018 r. W przypadku świadczenia usług wynikających z umowy w kolejnych miesiącach Zamawiający przekaże Wykonawcy nowy harmonogram odbioru odpadów komunalnych obowiązujący na terenie Gminy Prusice. 12) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za poinformowanie właścicieli nieruchomości niezamieszkałych o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Zamawiający będzie publikował harmonogram wywozu na stronie internetowej urzędu. Wykonawca dostarczy w formie papierowej nowy harmonogram odbioru, właścicielom nieruchomości co najmniej na 7 dni przed jego obowiązywaniem. 13) Wykonawca przekaże harmonogram odbierania odpadów komunalnych właścicielom nowo powstałych nieruchomości. 14) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów komunalnych poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu, życiu i zdrowiu mieszkańców

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31481.48
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Chemeko-System Sp. z o.o. Zakład Zagospodarowywania Odpadów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jerzmanowska 4-6
Kod pocztowy: 54-519
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22456.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22456.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23586.68
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.