To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-11-22
Ogłoszenie nr 500062715-N-2017 z dnia 22-11-2017 r.
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki: dostarczenie sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr 9/7-2017/OG-FAMI pt. "Legalny pobyt, lepsze jutro" współfinansowany z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607416-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 51431900000,
ul. Al. Marszałka J. Piłsudskiego
42560,
10575
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 232 779, e-mail
mkoczwar@uw.olsztyn.pl, faks
895 232 779.
Adres strony internetowej (url): www.olsztyn.uw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczenie sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WO-IV.272.35.2017.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dostarczenie następującego sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie: 1) komputer przenośny ze stacją dokującą - 1 szt., 2) komputer stacjonarny z monitorem - 26 szt., 3) oprogramowanie - pakiet biurowy - 27 szt., 4) urządzenie wielofunkcyjne A4 mono - 5 szt., 5) urządzenie wielofunkcyjna A3 kolor - 2 szt., 6) skaner sieciowy A4 - 6 szt., 7) drukarka etykiet - 4 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 3. Opisy znajdujące się w załączniku nr 4 do SIWZ zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. Wykonawca dostarczy produkty objęte przedmiotem zamówienia do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. 5. Dostarczenie produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych. 6. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, kompletne, sprawne technicznie, wraz z wymaganymi sterownikami, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w SIWZ. Urządzenia muszą być wyprodukowane nie więcej niż na 12 miesięcy przed dniem podpisania umowy. 7. Wykonawca zapewni do każdego z dostarczonych produktów informację dotyczącą źródła finansowania, tj.: 1) informacja musi być w postaci samoprzylepnej naklejki, 2) naklejka musi zawierać logo Unii Europejskiej oraz treść "UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI", 3) łączna ilość naklejek - 125 szt., 4) wymiary naklejki 7 cm / 4 cm, 5) szczegółowe wytyczne dotyczące logo Unii Europejskiej znajdującego się na naklejkach określa załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w związku z realizacją projektu nr 9/7-2017/OG-FAMI pt. "Legalny pobyt, lepsze jutro" współfinansowanego z Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji. 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30236000-2, 48422000-2, 30216110-0, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150991.87
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe INGWAR Wioletta Wiśniewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
163604.76
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Żeromskiego 11 w Olsztynie
- OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: Budowa oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie - etap 1 i 2
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 28 w Olsztynie
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- System kolejkowy
- Remont dachu w budynku przy ul. Kossaka 2/4 oraz w budynku przy ul. Lubelskiej 43C w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- Dostawa komputerów poleasingowych i urządzeń drukujących (2 części).
- "Zakup i dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej - Suchowola
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Dostawa laptopów, tabletów oraz urządzeń wielofunkcyjnych z podziałem na części w ramach proj. MORZE WIEDZY! - poprawa jakości usług edukacji ogólnej w 4 szkołach ponadpodstawowych Powiatu Puckiego
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.