To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-22
Ogłoszenie nr 500062677-N-2018 z dnia 22-03-2018 r.
Gmina Rudniki: Przebudowa i termomodernizacja przedszkola w Rudnikach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 oś priorytetowa III Gospodarka niskoemisyjna Poddziałanie 3.2.1 - Efektywność energetyczna w budynkach publicznych dla Subregionu Północnego. Numer umowy o dofinansowanie: RPOP.03.02.01-16-0013/17-00
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518069-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rudniki, Krajowy numer identyfikacyjny 151398586,
ul. Wojska Polskiego
12A,
46-325
Rudniki, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
34 35-95-072, e-mail
przetargi@rudniki.pl, faks
343 595 013.
Adres strony internetowej (url): www.rudniki.pl; www.bip.rudniki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i termomodernizacja przedszkola w Rudnikach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Or.271.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w byłym budynku służby zdrowia dotyczące zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i termomodernizacja przedszkola w Rudnikach" (nr projektu RPOP.03.02.01-16-0013/17-00, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 - Oś priorytetowa III Gospodarka niskoemisyjna, Poddziałanie 3.2.1 - Efektywność energetyczna w budynkach publicznych dla Subregionu Północnego). Projekt polega na zmianie sposobu użytkowania budynku po ośrodku zdrowia na przedszkole wraz z jego przebudową, nadbudową dachu i termomodernizacją. Zamówienie należy wykonać z uwzględnieniem zapisów: ? Projektu budowlanego branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, ? Projektu budowlanego - aneksu do projektu branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, ? Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, ? Przedmiaru robót, ? Audytu Energetycznego Budynku, ? Audyt Efektywności Energetycznej. Zakres planowanych do wykonania robót budowlanych: a) branża budowlana: m.in. roboty budowlane nie związane z pracami instalacyjnymi tj.: roboty rozbiórkowe (m.in. rozbiórka pokrycia dachowego, zerwanie posadzek, demontaż boazerii ściennej, wykucie bruzd dla belek nadprożowych otworów drzwiowych), zamurowania i uzupełnienie ścian, częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana posadzek (m.in. izolacja termiczna podłóg na gruncie - płytami styropianowymi o grubości 12 cm, podkłady, izolacje przeciwwilgociowe), docieplenie elewacji (m.in. izolacja termiczna ścian zewnętrznych - płytami styropianowymi grubości 16 cm, izolacja cieplna ścian wełną mineralną gr. 15 cm, cokół płytami styropianowymi gr. 15 cm, montaż parapetów), tynki i okładziny wewnętrzne oraz malowanie (m.in. uzupełnienie tynków wewnętrznych, gruntowanie podłoży, malowanie farbami, tynki - gładzie jednowarstwowe), nadbudowa dachu, docieplenie stropodachu (m.in. izolacja termiczna stropów wewnętrznych zostanie wykonana wełną mineralną o grubości 30 cm), montaż "zielonej ściany", elementy zewnętrzne zagospodarowania terenu (m.in. roboty rozbiórkowe, wykonanie podbudowy, schodów z kostki brukowej betonowej w tym podjazdów dla osób niepełnosprawnych, chodnika, ogrodzenia panelowego), budowa placu zabaw (m.in. wykonanie podbudowy, nawierzchni poliuretanowej, dostawa i montaż urządzeń do zabaw, ławek, koszy parkowych). b) branża elektryczna: m.in. roboty w zakresie instalacji elektrycznych, przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, montaż opraw LED (124 szt.), instalacja systemu antywłamaniowego, instalacja systemu przywoławczego - domofonu, instalacja telefoniczna, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, pomiary powykonawcze. c) branża sanitarna: m.in. roboty związane z instalacją centralnego ogrzewania (roboty demontażowe, montażowe i towarzyszące - zmiana lokalizacji grzejników, izolacja rurociągów, montaż pomp obiegowych), modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej (budowa centralnej instalacji cwu z cyrkulacją w miejsce punktowych podgrzewaczy przepływowych). Przygotowanie cwu przewidziane w dwóch pojemnościowych wymiennikach po 220 dm3 każdy, wyposażonych w wężownice grzewcze - dla okresu zimowego i przejściowego oraz jeden z wymienników wyposażony we fabryczną grzałkę elektryczną - dla okresu letniego, instalacja wentylacji (roboty montażowe i towarzyszące - zamiana istniejącej wentylacji grawitacyjnej na system wentylacji z odzyskiem ciepła - wykonanie przewodów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych, anemostatów, czerpni, centrali wentylacyjnej nawiewnowywiewnej), doprowadzenie wody do "zielonej ściany", wykonanie robót montażowych i towarzyszących związanych z instalacją wodociągową (np. doprowadzenie wody do budynku oraz rozprowadzenie wody wewnątrz budynku), kanalizacją sanitarną (m.in. rurociągi z PCV, montaż umywalek, ustępów). d) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej na budynku przedszkola zgodnie z wytycznymi RPO WO 2014-2020 obowiązującymi od dnia 1 stycznia 2018 roku. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. WAŻNE: W przedmiotowej inwestycji Zamawiający dokonał wymiany kotła c.o. Opis wymagań Zamawiającego: Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Wykonany przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegółowy zakres robót w tym m. in. opis ogólny przedmiotu zamówienia, charakterystyczne parametry inwestycji, opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, warunki wykonania i odbioru robót budowlanych oraz rysunki określone zostały w dokumentacji projektowej. Ponadto: 1. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszystkie niezbędne media m.in. wodę, energię elektryczną itp. do wykonania robót budowlanych. 2. W przypadku odpadów powstałych przy realizacji robót budowlanych Wykonawca postępować będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną, 4. Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego (z uwzględnieniem stanu wynikającego z wykonanych robót budowlanych) po zakończeniu realizacji robót. 5. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą i dokumentacji powykonawczą. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca wykonana wszelkie robót koniecznych, które wynikną podczas wykonywania przedmiotu zamówienia na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający posiada następujące dokumenty: 1. Decyzja pozwolenia na budowę nr 435-III/2015 z dnia 13.11.2015 r. 2. Projekt budowlany. 3. Projekt budowlanego - aneks do projektu. 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 5. Przedmiar robót. 6. Audyt energetyczny budynku. 7. Audyt efektywności energetycznej. 8. Raport obliczeń efektów ekologicznych i energetycznych oczekiwanych po termomodernizacji i wymianie instalacji oświetlenia wbudowanego dla budynku komunalnego w Rudnikach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45410000-4, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45311200-2, 45312100-8, 45100000-8, 45300000-0, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1414281.06
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pan Eugeniusz Bator zamieszkały 42-160 Krzepice, ul. Broniewskiego 6 PESEL 49021413752; Pan Krzysztof Bator zamieszkały 42 -160 Krzepice, ul. Broniewskiego 6, PESEL 87101505737; Panem Jacek Bator zamieszkały 42-160 Krzepice, ul. Broniewskiego 6 PESEL 79033010153, prowadzącymi wspólnie spółkę cywilną pod nazwą Firma Remontowo-Budowlana "BATOREX " Spółka Cywilna , 42-160 Krzepice, ul. Broniewskiego 6, NIP: 574-205-86-93
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1786369.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI RUDNIKI
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni olejowych publicznych szkół podstawowych z terenu Gminy Rudniki na rok 2026
- Utrzymanie, konserwacja i eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Rudniki II
więcej: przetargi RUDNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





