eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługą instalacyjną (serwery, przełączniki sieciowe, firewall, stacje robocze, laptopy, skanery, monitory, drukarki, ups-y, urządzenia do obsługi kodów kreskowych, tablety).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-21

Ogłoszenie nr 500061882-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.

Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługą instalacyjną (serwery, przełączniki sieciowe, firewall, stacje robocze, laptopy, skanery, monitory, drukarki, ups-y, urządzenia do obsługi kodów kreskowych, tablety).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604762-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500050818-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, Krajowy numer identyfikacyjny 1304909700000, ul. ul. Stawki 2, 00193 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 531 03 00, e-mail doa@giodo.gov.pl, faks 22 531 03 01.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z usługą instalacyjną (serwery, przełączniki sieciowe, firewall, stacje robocze, laptopy, skanery, monitory, drukarki, ups-y, urządzenia do obsługi kodów kreskowych, tablety).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAT-260-6/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia składa się z czterech następujących części: Część nr 1 - zakup i dostawa wraz z usługą instalacyjną serwerów z oprogramowaniem- 3 szt., przełączników sieciowych - 6 szt. , Cześć nr 2 - zakup i dostawa wraz z usługą instalacyjną firewall - 2 szt., Cześć nr 3 - zakup i dostawa stacji roboczych - 12 szt., laptopów - 11 szt., monitorów - 5 szt., tabletów - 8 szt., Cześć nr 4 - zakup i dostawa skanerów - 10 szt., drukarek - 11 szt., ups-ów - 5 szt., drukarek kodów kreskowych - 10 szt., skanerów kodów kreskowych - 25 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48821000-9


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 30200000-1, 30214000-2, 30213100-6, 30216110-0, 30231300-0, 30232110-8, 31154000-0, 30216130-6, 30213200-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część nr 1 - zakup i dostawa wraz z usługą instalacyjną: serwerów z oprogramowaniem- 3 szt., przełączników sieciowych - 6 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 206946.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Content Networks Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 474/476
Kod pocztowy: 02-884
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254544.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254544.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254544.30
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Cześć nr 2 - zakup i dostawa wraz z usługą instalacyjną firewall - 2 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części nr 2 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z powyższym zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i ust. 2, w część nr 2 postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Cześć nr 3 - zakup i dostawa stacji roboczych - 12 szt., laptopów - 11 szt., monitorów - 5 szt., tabletów - 8 szt.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla części nr 3 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, w związku z powyższym zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i ust. 2, w część nr 3 postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Cześć nr 4 - zakup i dostawa skanerów - 10 szt., drukarek - 11 szt., ups-ów - 5 szt., drukarek kodów kreskowych - 10 szt., skanerów kodów kreskowych - 25 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62018.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KONCEPT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wodniaków 19
Kod pocztowy: 03-992
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76282.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76282.14
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76282.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.