Ogłoszenie z dnia 2017-11-21
Ogłoszenie nr 500061736-N-2017 z dnia 21-11-2017 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego:
Dostawa: materiałów opatrunkowych i zestawów porodowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego, Krajowy numer identyfikacyjny 001232787,
ul. Kilińskiego
10,
42-202
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343785233, e-mail
stacja@spr.czest.pl, faks
343785233.
Adres strony internetowej (url): spr.bip.czestochowa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: materiałów opatrunkowych i zestawów porodowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPR.ZP.382.380-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: materiałów opatrunkowych i zestawów porodowych. Przedmiot zamówienia składa się z 4 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo- cenowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24255
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20712.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Jedyny Wykonawca nie spełnia wszystkich wymogów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia . W ofercie tej w zaoferowanym zadaniu nie jest umieszczona klasa oraz reguła jakie posiadają oferowane produkty. Wobec powyższego Zamawiający stwierdza, że oferta - jej treść nie odpowiada treści siwz. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na Zadanie nr 2, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na podstawie art. 93 ust 1. pkt 1 ustawy PZP. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Jedyny Wykonawca nie spełnia wszystkich wymogów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia . W ofercie tej w zaoferowanym zadaniu nie jest umieszczona klasa oraz reguła jakie posiadają oferowane produkty. Wobec powyższego Zamawiający stwierdza, że oferta - jej treść nie odpowiada treści siwz. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy PZP. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na Zadanie nr 3 , ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu na podstawie art. 93 ust 1. pkt 1 ustawy PZP. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Oferta Wykonawcy przekracza kwotę jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 3888,00 zł. Wobec powyższego na postawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zadaniu nr 4- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może jej zwiększyć. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- USŁUGI SPOŁECZNE - Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
- Dostawa samochodu typu PICKUP do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa robota humanoidalnego dla Katedry Sztucznej Inteligencji Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa czytnika termoluminescencyjnego /optycznie stymulowanej luminescencji (TL/OSL) z trybem radioluminescencji (RL) wraz z montażem
- Wykonanie dokumentacji dotyczącej stanu technicznego - ekspertyzy budowlanej wytypowanych obiektów budowlanych - schronów i ukryć na terenie Miasta Częstochowy.
- Wykonywanie usług przeglądów technicznych, konserwacji serwisowych sprzętu i aparatury medycznej w SP ZOZ Miejskim Szpitalu Zespolonym w Częstochowie - drugie postępowanie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku, z podziałem na pakiety.
- Narzędzia chirurgiczne i inne
- Urządzenia do nakłuwania żył i pobierania krwi, probówki, wymazówki
- Dostawa wyrobów higienicznych - powtórka pakietu 7
- "Sukcesywny zakup i dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży"
- Dostawa leków i wyrobów medycznych 2
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





