eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynMODERNIZACJA ULIC UŁAŃSKIEJ I GNIEŹNIEŃSKIEJ W IWNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-20

Ogłoszenie nr 500061391-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.

Gmina Kostrzyn: MODERNIZACJA ULIC UŁAŃSKIEJ I GNIEŹNIEŃSKIEJ W IWNIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597086-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kostrzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 631259554, ul. ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618178565, e-mail zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl, faks 618178191.
Adres strony internetowej (url): www.kostrzyn.wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

MODERNIZACJA ULIC UŁAŃSKIEJ I GNIEŹNIEŃSKIEJ W IWNIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IP.271.1.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ulic Ułańskiej i Gnieźnieńskiej w miejscowości Iwno, gm. Kostrzyn, z możliwością składania ofert częściowych. 2. Do przedmiotu zamówienia należy również sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5-ciu egzemplarzach i przedłożenie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu. 3. Wymagany okres gwarancji i rękojmi, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi ........ min. 60 miesięcy (termin ten uzależniony będzie od oferty wybranego Wykonawcy), licząc od daty przedłożenia dokumentacji powykonawczej zgłoszonej do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu i podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na czas realizacji, wykonywania poszczególnych robót) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Roboty ziemne, 2) Wykonanie sieci, instalacji i urządzeń wod.- kan, odwodnienie, 3) Wykonanie podbudowy drogowej, 4) Układanie nawierzchni z elementów prefabrykowanych betonowych, 5) Układanie nawierzchni z masy bitumicznej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań oraz rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym III część SIWZ. 5. Szczegółowy zakres robót został określony za pomocą dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o której mowa w rozdz. V SIWZ. Podstawą wyceny robót stanowią projekty budowlane oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), informacje uzupełniające zawarte w SIWZ oraz wymogi określone we wzorze umowy stanowiącym część III niniejszej SIWZ. Załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót wraz z pustymi kosztorysami ofertowymi stanowią wyłącznie narzędzia pomocnicze do stworzenia oferty cenowej przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta będzie - na podstawie kryteriów oceny ofert - oceniona jako najkorzystniejsza, zostanie zobowiązany do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami wypełnionego kosztorysu ofertowego (w wersji papierowej oraz elektronicznej - pdf), zawierającego ceny jednostkowe netto dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, w celu prawidłowego rozliczenia wykonywanych robót. Zamawiający dopuszcza wyszczególnienie przez Wykonawcę dodatkowych pozycji kosztorysowych, jeśli są one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę wymaganych pozycji kosztorysowych (lub dokonania zmian ilościowych), Zamawiający uzna, że zostały ujęte w innych kosztach, a ewentualne braki w wycenie, nie będą upoważniały do wystąpienia przez Wykonawcę o dodatkowe wynagrodzenie w trakcie realizacji robót. 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45232150-8 Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 77211400-6 Usługi wycinania drzew

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45232150-8, 45111200-0, 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja ulicy Ułańskiej w Iwnie, gm. Kostrzyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2541194.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Drogowych i Melioracyjnych DROGMEL Jerzy Cegłowski
Email wykonawcy: jerzy.ceglowski@drogmel.pl
Adres pocztowy: BOROWO MŁYN, ul. Starych Wierzb 17
Kod pocztowy: 62-010
Miejscowość: POBIEDZISKA
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2701939.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1831823.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2764240.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja ulicy Gnieźnieńskiej w Iwnie, gm. Kostrzyn

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części 2 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) upzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowania. Na część 2 zamówienia wpłynęła oferta z najniższą ceną ofertową brutto na kwotę: 1 904 012,66 zł, a Zamawiający na sfinansowanie tej części przeznaczył kwotę w wysokości 600 000,00 zł. Na pierwszą część zamówienia zaistniała podobna sytuacja, jednak w tym przypadku, Zamawiający mógł zwiększyć kwotę przeznaczoną na realizację części 1 zamówienia do wysokości 2 710 000,00 zł, rezygnując jednocześnie z realizacji 2 części przedmiotu zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.