eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkBUDOWA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-20

Ogłoszenie nr 500061225-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.

Miasto Ełk: BUDOWA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585265-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500031184-N-2017; 500035416-N-2017; 500039311-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.50.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmi otem zamówienia jest budowa hali sportowej z zapleczem szatniowym przy Zespol e Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15 wraz z zagospodarowaniem terenu. Zadanie i nwestycyjne dofinansowane je st z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sport u i Turystyki. Prace budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie szkolnym. 1.1. Zakres zamówienia Za kres zamówienia obejmuje: a) zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy, b) wykonanie robót roz biórkowych i ziemnych, c) w ywiezienie urobku z wykopów na odległość do 10 km w miejsce wska zane przez Zamawiającego, d) l ikwidację istniejącego placu zabaw z odzyskaniem urządzeń rekreacyj nych oraz elementów małej archi tektury (ławki, kosze parkowe), e) budowę budynku hali sportowej o powierzchni zabudowy 1985,88m2 (powierzchnia użytkowa 2288,26m2) i kubaturze 20920,00m3 wraz z instalacjami wewnętrzn ymi: - instalacje elektryczne (obwody rozdzielcze, tablice ro zdzielcze, obwody odbiorcze, ins talacje wyrównawcze i przeciwporażeniowe, os przęt elektroinstalacyjny, instalacja odg romowa, prawy oświetleniowe), - instalacje teletechniczne (m onitoring obiektu, instalacja p- po ż; instalacja alarmo wa), - instalacje sanitarne (instalacje wody zimnej i ciepłej, instalacja hydrant owa, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralne go ogrzewania, instalacja zasilania nagrzew nic wentylacyjnych, instalacja wentylacji mechanicznej, ścież ka gazowa w kotłowni, kotłownia g azowa), f) wykonanie elementów tak zwanego "białego montażu", w tym między innymi: umywalki po rcelanowe z półpostumentem; miski ustępowe porcelanowe wraz de ską sedesową wolno-opadającą; kotary prysznicowe na drążku; pisuary porcelanowe; zlewozmywaki ze stali nierdzewnej; baterie i zawory czerpalne; wpusty podłogowe; uchwyty i poręcze dla os ób niepełnosprawnych; g) wyk onanie elementów wyposażenia stałego hali, h) oznakowanie i dos tosowanie pomieszczeń do wymo gów przeciwpożarowych wg opracowanej instrukcji bezpie czeństwa pożarowego, i) wykonanie nowych dojść i dojazdów pieszych do budynku z kostki betonowej gr. 6cm , j) wykonanie nowych zjaz dów z drogi publicznej oraz dojazdów i miejsc postojowych dl a samochodów zlokalizowanych pr zy budynku z kostki betonowej gr. 8cm, k) wykonanie elementów be zpieczeństwa ruchu, tj. barie ry ochronne, progi zwalniające, blokady parkingowe, oznakowanie poz iome i pionowe, l) wykonanie placu zabaw o nawierzchni syntetycznej wraz z montażem ur ządzeń rekreacyjnych oraz elemen tów małej architektury. Na wykonanej podbudowie kruszywowej należy wykonać warstwę stabili zacyjną typu ET z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulat u gumowego połączonych lepiszczem poliuretanowym o grubości dostosowanej do wysokości upa dku (min. 35mm). Na tak wykonanej podbudowie należy wykonać dwuwarstwową nawierzchnie w t echnologii wylewania o gr. 16mm (8 mm SBR + 8mm EPDM/PU). Kolor nawierzchni zielony. Ofero wana nawierzchnia musi spełniać wymogi normy PN-EN 14877oraz dodatkowo powinna być: - wytrzyma łość na rozciąganie > 0,75N/mm 2 - wytrzymałość na rozdzieranie > 125N - mrozoodporność, przyrost masy: < 0,75% - ścieralność: < 0,095mm - odporność na starzenie, zmiana barwy (nr skali szarej ): 5 - nawierzchnia o jednorodnej strukturze i barwie, - odporna na działanie czynników atmosfery cznych. m) wykonanie przyłączy bud ynku do wszystkich mediów, w tym: WLZ-ty, sieci wodociągowej, ka nalizacji sanitarnej, kanali zacji deszczowej, si eci teletechnicznej, n) wykonanie oświetlenia zewnę trznego terenu i iluminacji budyn ku, o) wymianę gruntu rodzimego niezagęszczalnego po pracach sieci owych na grunty zagęszczalne mineralne oraz ich zagęszczenie do Is=0,97, w zakresie wszystkic h wykopów pod nawierzchniami utwar dzonymi, p) wykonanie elementów małej architektury, w tym: kosz betonowy z wkładem st alowym i pokrywą o pojemności min. 30L - 6szt; ławki parkowe - 4s zt; q) naprawa nawierzchni u twardzonych od strony południowej budynku szkoły (dojścia piesze oraz dojazd od strony ul. Suwals kiej), w tym: - demontaż istniejących nawierzchni utwardzonych: pł ytka chodnikowa gr. 5cm 420m2, nawi erzchnia asfaltowa gr. około 15cm o powierzchni 130m2, krawężn ik betonowy 62mb, - wykonanie robót ziemnych, - wykonanie podbudowy kruszywowej: dojazd (wars twa odcinająca z piasku 6cm, stabilizowane kruszywo łamane 25cm); dojścia piesze (warstwa odcinająca z piasku 6cm, stabili zowane kruszywo łamane 15cm), - ustawienie nowych krawężni ków betonowych o przekroju 15x20x100c m na długości około 62mb na ławie betonowej z oporem, - uło żenie nowej kostki brukowej szar ej gr. 8cm i powierzchni około 135m2 na podsypce cementowo-pias kowej 5cm, - ustawienie obrzeży betonowych z rozbiórki o przekroju 6x20x100cm i długości okoł o 200mb na ławie betonowej z oporem, - ułożenie nowej kostki brukowej, śrutowanej, brązowo- żółtej gr. 6cm o powierzchni okoł o 82m2 na podsypce cementowo- piaskowej 5cm, - ułożenie kostki brukowej z rozbiórki gr. 6cm o powierzchni około 380m2 na podsypce cementowo-piaskowej 5c m, - regulacja pionowa: 2 studni oraz 1 studzienki SK-2, r) przebudowę ogrodzenia terenowe go, w tym: - odtworzenie ogrodzen ia na odcinku 42mb: cokół żelbetowy (C12/15, zbrojenie konstr ukcyjne: stal AIII A0) o prz ekroju 20x70cm, ogrodzenie o wysokości całkowitej 150cm, nowe sł upki stalowe z rur fi=80mm g r. 5mm h=200cm w odstępie co 235cm, przęsła z rozbiórki ( 125x225cm) z kątownika 40x40x4cm z wypełnieniem z siatki plecionej, montaż, czyszczenie i dwukrotne m alowanie farbami antykorozyjny mi elementów stalowych, - wykonanie 2 bram wjazdowych dwuskr zydłowych szerokości 6m (elem enty i wyposażenie zgodnie z projektem), - wykonanie 1 furtk i o szerokości w świetle min. 10 0cm (elementy i wyposażenie jak dla bram), - naprawa istnieją cego ogrodzenia na odcinku 60mb (cokół wysokości 20cm, całkowita wysokość ogrodzenia 150cm): t ynkowanie cokołu fundamentowego, c zyszczenie i dwukrotne malowanie farbami antykorozyjnym i elementów stalowych, s) zagos podarowanie terenu zielenią niską i wysoką, w tym: - wycinka i kar czowanie drzew oraz krzewów, - założenie trawników poprzez darniowanie, - nasadzenia, drzewa: jesion wyniosły "Nana" wysok ości min. 200cm -3szt; świerk serbski "Aurea" wysokości 120-140cm -8szt; krzewy: sosna kosodr zewina "Pumilio" pojemnik C5 (30-40 cm) -40szt; tawuła spir ea japonica "Golden Princess" poj emnik C5 (30-40cm) -90szt; tuja "Żywotnik zachodni Smaragd" wys okości 80-100cm -70szt; t) odtwo rzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwa rdzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego, u) wykonanie dokumentacji pow ykonawczej w 2 egzemplarzach: - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego dla adaptowanego budynku , - projekt tymczasowej organizacji ruchu, - dokumentacja geodezyjna powykonawcza, - oś wiadczenia kierowników robót oraz budowy, - inspekcja TV wykonanyc h sieci sanitarnych, - protokoł y z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prow adzonych prac, - atesty i certyf ikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskani a pozwolenia na użytkowanie . UWAGA: Z zakresu zamówienia Zamawiający wykl ucza wyposażenie budynku, w tym: meb le, wyposażenie sportowe, oraz urządzenie mobilne do czys zczenia nawierzchni. W ramach za oferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i w odę na okres realizacji robót budowlanych, b) pozyskać aktualną m apę geodezyjną przedstawiają cą rzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudow ane urządzenia podziemne nie uwidocznione na załączonych mapach, c) zachować oraz chroni ć przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzy ć zgodnie z właściwymi przepisami, d) opracować i zatwier dzić projekt organizacji ruch u na czas budowy oraz do wykonania i utrzymania dróg dojazdowych i obj azdowych na czas budowy, rozeb rania i doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego w raz z opłatą za czasowe zajęc ie tego pasa, e) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urząd zeń w zakresie niezbędnym do utr zymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji, f) uczestniczyć w przeglądach gwa rancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanyc h na wezwanie zamawiającego w okre sie udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamów ienia stanowi projekt budowlan y i wykonawczy "Hala sportowa przy Zespole Szkół Sportowych w E łku" oraz szczegółowe specyfik acje techniczne. Załączone przedmiary robót są przykładow e, określające orientacyjny zakre s robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować of ertę cenową w oparciu o własn ą analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego r ozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przed miarze, a które należy wykonać z godnie z projektami. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z t ytułu błędnego skalkulowania ce ny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wy nikających z załączonego projektu. Wykonawca wyłoniony w r amach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającem u, przed podpisaniem umowy: 1) kopie d okumentów (np. referencje) potwierdzające doświadczenie ki erownika budowy, zgodne z zadekl arowanym w złoż onej ofercie, 2) kosztorys ofertowy, 3) kopię opł aconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnoś ci związanej z przedmiotem zamów ienia na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN, 4) dokument potwierdzając y wniesienie zabezpieczeni a należytego wykonania umowy. 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykona nia przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. z mianami oraz ustawy z dnia 16 k wietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami. Dokumen tacja projektowa, specyfik acje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót m ogą wskazywać dla niektóryc h materiałów lub urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawia jący dopuszcza oferowanie mate riałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskaza nych w dokumentacji projektowe j, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub prze dmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w d okumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych w ykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, t rwałość) oraz parametrów bezpieczeństwa użytkowania. UWAGA : Wszystkie materiały przed ic h wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Za mawiającemu. Wykonawca będzie zobow iązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą "Pr awo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami". 1.3. Wymagan ia Zamawiającego w zakresi e zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówie nia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zat rudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podw ykonawcę osób wykonujących wskaza ne poniżej czynności w trakcie realizacji zamówieni a: a) roboty ziemne, b) roboty budo wlane, c) roboty tzw. wykończeniowe, d) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, e) ro boty związane z wykonaniem instalacji, f) roboty związane z zagospodarowaniem zielenią, g) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio prac budowlanych związanych z realiza cją przedmiotu zamówienia. (Wymóg ten dotyczy osób, które w ykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycz nych. Wymóg nie dotyczy więc, międ zy innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie r ealizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania cz ynności kontrolnych wobec wyko nawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstaw ie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający up rawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliw ości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca prze dłoży zamawiającemu wskazane po niżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wym ogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynno ści w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczen ie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrud nieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie zam awiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazan ie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, im ion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etat u oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z orygi nałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonu jących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dot yczy ww. oświadczenie wykonawc y lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporząd zony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę dan ych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustaw y z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochron ie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PES EL pracowników). Imię i nazwis ko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie ja k: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimiz acji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składaj ącego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anoni mizacji umowy musi być zgodny z p rzepisami ww. ustawy.) 1.3.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu za trudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności z amawiający przew iduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez w ykonawcę kary umownej w wysoko ści określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze um owy) w sprawie zamówienia pu blicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zam awiającego terminie żądanych p rzez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnie nia przez wykonawcę lub podwykonawc ę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podsta wie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.3.1. czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadni onych wątpliwości co do p rzestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawia jący może zwrócić się o prze prowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - minimalny wymagany ok res gwarancji 60 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45400000-1, 45233200-1, 45112710-5, 45231110-9, 45300000-0, 45330000-9, 45330000-3, 45316000-5, 45317300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6636221.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRIBO=EPB Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łukasiewicza 6
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8878975.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8878975.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11551197.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.