eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceNaprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-03-21

Ogłoszenie nr 500061171-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513997-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000, ul. ul. Gen. Andersa 47, 44121 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 261111371, e-mail 4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl, faks 261111232.
Adres strony internetowej (url): http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/WOG/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ze względu na lokalizację jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice Zadanie nr 1: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). Zadanie 2: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3, wykaz urządzeń - załącznik nr 4 do SIWZ, które są jej integralną częścią.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50312200-7


Dodatkowe kody CPV: 50312400-9, 50323000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138211.38
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRINT - SOL Printing Solutions and Service Anna Soldak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Iwaszkiewicza 6/4,
Kod pocztowy: 52-211
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47.97
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ).

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8943.09
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRINT - SOL Printing Solutions and Service Anna Soldak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Iwaszkiewicza 6/4
Kod pocztowy: 52-211
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.