To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-03-21
Ogłoszenie nr 500061171-N-2018 z dnia 21-03-2018 r.
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513997-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000,
ul. ul. Gen. Andersa
47,
44121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
261111371, e-mail
4wog.zamowieniapubliczne@wp.mil.pl, faks
261111232.
Adres strony internetowej (url): http://www.zamowienia.4wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):3/WOG/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naprawa pogwarancyjna i konserwacja komputerów, notebooków, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych będących na ewidencji i zaopatrzeniu 4 WOG. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania ze względu na lokalizację jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice Zadanie nr 1: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). Zadanie 2: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3, wykaz urządzeń - załącznik nr 4 do SIWZ, które są jej integralną częścią.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50312200-7
Dodatkowe kody CPV: 50312400-9, 50323000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
138211.38
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRINT - SOL Printing Solutions and Service Anna Soldak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Naprawa pogwarancyjnych komputerów/notebooków, serwerów, stacji roboczych, UPS i monitorów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice, polegająca na usuwaniu zgłoszonych awarii, wad i usterek. Usługa napraw pogwarancyjnych drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów, projektorów multimedialnych, skanerów i ploterów, będących na ewidencji 4 WOG Gliwice (miejsce wykonywania usługi zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ). |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8943.09
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRINT - SOL Printing Solutions and Service Anna Soldak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) na uprawnienie do wykonywania lotów według wskazań przyrządów IR(A) (...) . DZPZ.283.72.2025.DM
- Dostawa sprzętu komputerowego: tablety
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). DZPZ.283.71.2025.DM
- 45-P-25 Dostawa aparatury medycznej - powtórka
- Zakup i dostawa szaf stalowych na akta dla 4 WOG Gliwice - w podziale na 4 części
- "Modernizacja obiektu - utworzenie Strefy wypoczynku i relaksu przy Szkole Podstawowej nr 41."
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.