eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia"Zintegrowany system gospodarki odpadowo-energetycznej w Regionie Południowym województwa podkarpackiego - I etap"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-11-17

Ogłoszenie nr 500060683-N-2017 z dnia 17-11-2017 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia: "Zintegrowany system gospodarki odpadowo-energetycznej w Regionie Południowym województwa podkarpackiego - I etap"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiający stara się o dofinasowanie dla ww. przedsięwzięcia w ramach: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Priorytet: II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Działanie: 2.2 Gospodarka Odpadami Komunalnymi

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 592752-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500042260-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Krośnie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 37037410700000, ul. ul. Fredry 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 368 311, e-mail m.pachana@mpgk.krosno.pl, faks 134 368 678.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ekrosno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla przedsięwzięcia: "Zintegrowany system gospodarki odpadowo-energetycznej w Regionie Południowym województwa podkarpackiego - I etap"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZ-2300-6/ZUO /2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę w ramach przedsięwzięcia pn.: "Zintegrowany system gospodarki odpadowo-energetycznej w Regionie Południowym województwa podkarpackiego - I etap" usług: 1) pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań wskazanych w części III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) w pkt. 3 ZAKRES RZECZOWY PROJEKTU: o Kontrakt 01 lit. a i c , Kontrakt 02, Kontrakt 03 realizowanych zgodnie z FIDIC "żółta Książka" (Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót budowlanych projektowanych przez wykonawcę 4. wydanie angielsko - polskie niezmienione 2008 z erratą, tłumaczenie 1 wydania 1999) o Kontrakt 01 lit. b realizowany zgodnie z FIDIC "Czerwona Książka" (Warunki Kontraktu Dla Budowy Dla Robót Inżynieryjno-Budowlanych Projektowanych Przez Zamawiającego - 4.wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, tłumaczenie 1 wydania 1999), 2) Doradcy dla zadań nieobjętych Warunkami Kontraktowymi FIDIC (uaktualnienie i weryfikacja dokumentacji przetargowej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w III Części SIWZ - OPZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 71310000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiajacy informuje, że zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ zastosował "procedurę odwróconą", o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. najpierw dokonał oceny złożonych ofert zgodnie z art. 89 oraz 90 i 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. "Prawo zamówień publicznych". Żadna z ofert nie podlegała odrzuceniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 712000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SAFEGE S.A.S.
Email wykonawcy: przetargi@safege.pl
Adres pocztowy: Parc de l´lle, 15-27 rue du Port
Kod pocztowy: 92-022
Miejscowość: Nanterre
Kraj/woj.: Francja

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa: FR

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 875760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 875760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1567020.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.